Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Disember 2011

HARI HARI AKHIR MAT MONGOL




ANAK MUDA BANGUN MELAWAN


HIMPUNAN 5000 ANAK MUDA

Tarikh : 17 Disember 2011 (Sabtu)
Tempat : Dataran Merdeka, Kuala Lumpur.
Masa : 10.00 pagi
Anjuran : Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS)








NAJIB MAKIN ULTRA MELAYU - harakah daily

Najib Razak didakwa ingin menjadi 'Ultra Melayu' apabila hadir ke program yang dianjurkan oleh Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Perkida) di Shah Alam baru-baru ini.

AJK PAS Pusat, Khalid Samad berkata, ia ditambah lagi dengan ucapan Najib ketika perhimpunan itu yang bersifat rasis sehingga sanggup menghina parti-parti dalam Pakatan Rakyat khususnya DAP.

"Dan ini di perkuatkan lagi apabila Najib sendiri hadir pada perhimpunan Perkida di Shah Alam, malah ucapannya menunjukkan beliau ingin menjadi 'ultra-malay'.

"Umno memainkan sentimen perkauman bagi mendapat undi Melayu dengan melabelkan parti kaum lain terutamanya DAP sebagai ancaman kepada seluruh orang Melayu di negara ini," katanya pada sidang media di sini hari ini.

Khalid menyatakan atas dasar terdesak Umno sanggup melakukan apa sahaja walaupun menimbulkan ketidak senangan pihak lain.

Dalam pada itu, beliau turut memberitahu apa yang dijanjikan oleh Najib dalam transformasinya juga sudah tiada malah beliau semakin terkebelakang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... DAH NAZAK.... APA SAJA AKAN DI HIDU.... kah kah kah..

kah kah kah...TIGA LINE PUN TIGA LINE LAAAAA...... kah kah kah...

kah kah kah.... NAK BUAT MACAM MANA..... kah kah kah..

kah kah kah... SEMUA UNDI CHINA SUDAH LARI..... kah kah kah..

kah kah kah...SETENGAH UNDI INDIA SUDAH ILANG..... kah kah kah..

kah kah kah.... UNDI MELAYU PUN BELUM TENTU..... kah kah kah...

kah kah kah...MELAYU YANG SOKONG HANYA PUKIDA DAN PUKISA.... kah kah kah...

kah kah kah...KENA LAAA HIDU PIKUDA DAN PUKISA kah kah kah



INI MUSUH KITA














INI KEMPEN KITA





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah..Najib sekrg sudah jadi "Ayahanda" persatuan samseng..takoootttttnyerrrrrr...

Tanpa Nama berkata...

bro..wa harap lepas ni lu jgn la kutuk sangat budak2 3 line ni..bukan sume yg sokong UmNO...ramai je yg sokong PR...so lepas ni harap2..kita hasut lak budak2 3 line ni belasah UMNO lak...ok..??

DX berkata...

lu jangan lebih-lebih. abang kawasan datang tarik kang!

hahaha!

Lang berkata...

jangan lupa... perkasam akan menyokong bijan sekiranya raja katak toke pekasam diberi kerusi parlimen oleh bijan di pru13...

dan lagi persatuan parti bebas semalaysia juga akan memberi sokongan 100% jika zoonodeng, zah hujan, weiii dan rakan sebangku dengan mereka dicalonkan sekali lagi dlm pru13... they are winable candidate... they don't have any cow feedlot... they are 'clean'...

kah..kah..kah..

Joaquín Guzmán Archivaldo Loera berkata...

pukida bajet nak jadi kongsi gelap. tapi miskin..muka nak ketat.tapi jumpa polis larii..takut kena urine. depan orang melayu berani la..depan org putih tergagap2..pasal tak reti cakap org puteh..bajet nak jadi ayahanda..padahal kerja pemandu teksi jer..

kalau setakat riuh menjerit, pergi mampos laa..

ajibangsat berkata...

undi org cina lari besama taik gani jiman