Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Disember 2011

MADEY TAKUT DENGAN BOMOH ROSMAH





TIDAK DIKETAHUI ASAL USUL KELUARGA
















DR M : USAHLAH CARI BOMOH KERANA INGIN MENANG
- minsider

KUALA LUMPUR, 13 Dis — Sementara tumpuan negara menuju ke arah pilihan raya umum ke-13, Mahathir Mohamad menasihatkan ahli-ahli politik tidak perlu mendapatkan khidmat bomoh untuk menang.

Kata beliau, kemenangan tidak akan dijamin oleh bomoh, sebaliknya kualiti perkhidmatan dan tingkah laku seseorang akan membawa kejayaan dalam pilihan raya.

“Ahli-ahli politik pun tak usahlah cari bomoh kerana ingin menang. Bukan bomoh yang boleh beri kemenangan. Budi yang baik, tingkah laku yang sopan, keperihatinan akan masalah yang dihadapi rakyat yang boleh memberi kemenangan dan kejayaan,” kata beliau.

Bekas presiden Umno ini berkata orang Melayu tidak wajar menjadi bangsa penakut kerana ia juga akan menjadi penghalang kepada kejayaan mereka.

“Menjadi penakut memalukan. Bangsa yang penakut tidak boleh dibanggakan. Janganlah kita sengaja menjadikan bangsa kita bangsa penakut. Sebaliknya cubalah supaya bangsa kita jadi lebih berani,” katanya lagi.

Mahathir (lihat gambar) berkata Melayu mempunyai banyak sebab yang menghalang kejayaan mereka.

Oleh itu katanya, tidaklah perlu kita tambah halangan terhadap kejayaan mereka dengan kepercayaan kepada yang karut-karut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
dua mingguu dahulu
tukar tiub keluarkan satu tulisan tentang bomoh
tentang politikus gerombolan main bomoh
tentang rosmah dengan guru ji


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


ini mesti madey dah tahu
yang rosmah akan tetapkan tarikh mengundi
dengan menggunakan bomoh dari mumbai
kah kah kah


madey mesti sudah dapat info
tentang peranan guru ji
kah kah kah

madey mesti sudah panik
tetapi tak berani komen rosmah
kerana madey pun takut kena bomoh oleh rosmah
kah kah kah



BOMOH BERKARAT


6 ulasan:

Jakapo berkata...

Mahathir ni cakap jer la direct pada Rosmah...aku setuju dgn TT yg Mahathir ni penakut...punya lah Ummi Hafilda puji si Mahathir ni siap panggil "ayahanda" lagi bila ditemuramah dalam Bernama Radio 24 setiap 6.30pm....malu la kat Ummi yg isytihar kagum dgn kepimpinan ayahanda mahathir tapi pada hakikatnya takut pada Rosmah...kah kah kah

Fahmi Ismail berkata...

epik...Mahathir (lihat gambar)..apa pasai ada gambaq beruk hidung besar tu??

ularmamakkutty berkata...

madey ashik lupa ni...., tak pakai bomoh tapi guna lubang jubur untk menang pun apa kurangnya, dulu madey guna lubang jubur azizan untk kalahkan anwar..., skrng najibor gunakan lubang jubur saiful...,memang umngok parti politik lubang jubur.

die3 berkata...

Umang aiii... punya la power nasi kangkang 1rosmah. madey pon kecut telor.

Tanpa Nama berkata...

madey tak takut ngan rosmah dia takut ngan guru ji...pasal guru ji tau keturunan madey.kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Dari Jemapoh ke Ulan Batur Monggol:

Babi punya madey..Dah stat merapu lagi si tua kutuk ni http://my.news.yahoo.com/dr-m-claims-anwar-bar-council-are-us-091336938.html