Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Disember 2011

MENGENTOT LAH KAMU SEBELUM KAMU DI ENTOTKAN




SELAMAT MENGENTOT




SURAT DARI PEMBACA

..pakai kondom tak haram...nak lilit kepala bana dengan serban pun tak haram...ulama mana pulak yang letak hukum haram pakai kondom...??? YANG HARAM ZINA...KENAPA LAK ADA UMAT YANG OTAK MACAM KEPALA BANA MACAM NI KAT DUNIA NI?????
By Anonymous on JANGAN MALU MALU - MENGENTOT MEMANG SEDAP on 12/13/11


mari kita ketawa sama2.. kepada malaun yang terlalu berpura2 cintakan agama, inilah jawapan yang paling sempurna.. "kahkahkah" isham explain merekrut Allah dan Allah menjadi saksi dalam bentuk fantasi manusia hari ini. tak ada sangkut paut dengan akhirat.. today is today nor tomorrow.. ia nak menunjukkan bagaimana UMNO mainkan agama untuk political mileage.. jangan terlalu kecanduan agama.. takkan kemana2 sbb Allah nampak dan tahu apa yang anda buat dan faham..

bodoh bangan sungguh la jadi betul bendul nih.. susah nak explain.. gua pun sekolah agama jugak.. pure agama dan bahasa arab lagik.. tapi gua okey jer dengan kenyataan TT sejak selama ini.. kamon la.. sosialis adalah sosialis.. komunis adalah komunis.. islam adalah islam.. gua faham benar kelaku isham ni.. - nak amalkan islam dan mahu islam jadi maju bersama manusia kapir lain, jangan jadi terlalu lurus betul bendul.. itu islam bangang namanya.. tak dinamik langsung.. islam sudah terlalu fleksible untuk semua manusia.. See more...
By Anonymous on RASUL TELAH LAMA WAFAT -ALLAH TAK AKAN MUNCUL JADI... on 12/13/11

macam biasa . tukar tiub pemulanya . pencetus fikrah yang amat bangang bila libat soal ugama . lama lama naik bosan ! penulisan lain ok . kiasan agak kritis . tapi bila libat ugama , terasa macam menghina . tukar tiub , biar aku ceritakan serba sedikit . rezeki anak atau lebih tepat zuriat adalah kerja Allah . bukan soal pakai kondom atau tidak . jika Maha Kuasa Allah berkata 'Kun Fayakun' maka , jadilah zuriat . manusia memakai kondom atau tidak , rezeki Allah ini bukan terletak pada kondom . tidak sama sekali .

fikrah ini bodoh lagi terbarai . yang sebenarnya Maha Kuasa Allah yang tentukan . jangan jadi bodoh , anak yang dibuang , anak yang bersepah di tepi jalan , anak yang dicampak tong sampah bukan datangnya dari faktor kondom . inilah balasan . balasan dari tuhan ! budak - budak sekarang bukan bodoh tak tahu pasal kondom . budak skrg bukan tak boleh beli kondom . bersepah ada jual kondom . tapi apa pasal masih ada kes buang anak ? ini sebabnya BALASAN . aku cerahkan lagi See more...
By Anonymous on JANGAN MALU MALU - MENGENTOT MEMANG SEDAP on 12/13/11

inilah khutbah bangang syok sendiri aku hahaha betui depa kata kondom penyelesaian jangka pendek masalahnya sekarang bukan takat masalah nak mengentot je, masalah yang lebih besaq adalah apa jenih manusia yang senang2 bunuh manusia lain? manusia berjiwa rasaksa (monster)ni dah bertambah2 banyak sekarang itulah masalah sebenarnya, sistem yang ada sekarang menghasilkan banyak manusia rasaksa sudah hilang kemanusiaan.

kalangan manusia memang ada rasaksa bila2 pun tapi bila rasaksa2 ni banyak maka menunjukkan sistem kita ada masalah org islam kata sebab tak jalan agama sepenuhnya org takmo islam kata agama penyebab manusia tak rasional toksah dok cari alasan nak kata "aku lebih baik dari hang" la, sama ja kita sebenarnya sama2 dok tolong menghasilkan manusia2 rasaksa ni (atau kita la salah sorang rasaksa tu) hahaha bukan kat malaysia ja, kat mana2 la ni pun sama jugak, kalau bagi kondom, betui depa tak buang bayi sebab takdak bayi tapi rasaksa yang berpotensi nak buang tu hangpa See more...
By mmtsembangderaihmcmbagus on SILA BACA TULISAN - BERAHI DAN MORAL on 12/13/11

bagus jugak idea tt nih. terbaeeekk
By bigfish on JANGAN MALU MALU - MENGENTOT MEMANG SEDAP on 12/13/11

Apa ke hell nya.baik punya penulisan. duk luar negara lama sangat. udah bisa dgn kondom. belajo tinggi2. balik kepada prinsip asas. dari darjah satu ko terap alquran dan assunnah nabi sampei la tingkatan tertinggi. aku tau ko takut. ilmu Allah ni luas. Insya Allah bisa dikurangin.
By Anonymous on SILA BACA TULISAN - BERAHI DAN MORAL on 12/13/11

belasah saja.... wa sokong pandangan lu...superb..tepek & tepat...
By Anonymous on SILA BACA TULISAN - BERAHI DAN MORAL on 12/13/11

Pakai kondom memang tak haram. Yang haram kalau berzina... tapi seboleh-bolehnya jauhi zina walaupun zina mata. Ada ke orang saja-saja nak sarung kondom pada zakarnya tanpa tujuan untuk melakukan persetubuhan? Tak taulah kalau hobi masyarakat kini ibarat letakkan ubat gigi di atas berus gigi tapi tiada niat nak gosok gigi.
By Anonymous on JANGAN MALU MALU - MENGENTOT MEMANG SEDAP on 12/13/11


PESANAN AKHIR SEBELUM MEMANCUT




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak perlu la jahil dalam agama.guna kondom nak galakkan zina. tu pendekatan negara bukan islam dalam menangani masalah sosial dan zina menjadi kebiasaan mereka sebab tu ramai anak luar nikah. pendekatan islam ialah mencegah.kes2 buang anak berlaku kerana banyak faktor dan teliti setiap faktor tu dan selesaikan. zina samaada guna kondom atau tidak mengundang kemurkaan Allah swt. Aku nakal gak dulu tapi aku mengaku dan faham mana yang baik dan buruk dan tak perlu menyebarkan fahaman jahiliah kpd remaja islam...

Ana Abdullah berkata...

Saya tujukan nurkilan ini kepada saudaraku yg berselindung di sebalik Anonymous on RASUL TELAH LAMA WAFAT -ALLAH TAK AKAN MUNCUL JADI... on 12/13/11.

“BERBURU KE PADANG DATAR,DAPAT RUSA BELANG KAKI,BERGURU KEPALANG AJAR IBARAT NUNGA KEMBANG TAK JADI”,

Belajar tanpa faham, tidak bermakna pelajar itu arif tentang pelajarannya, faham tanpa amalannya, tidak bermankna sempurna pembelajaranya.

“PAKU DULANG PAKU SERPIH, MENGATA ORANG DIA YANG LEBIH”

Pesanan aku buat saudaraku Anonymous on RASUL TELAH LAMA WAFAT -ALLAH TAK AKAN MUNCUL JADI... on 12/13/11. Berbahasa menunjuk “JENIS” anda, dan supaya anda tidak melacurkan diri sendiri; Kurangkan konfrontasi dunia, tingkat prestasi untuk kenal jalan pulang kepadaNYA. Semoga rohmu diberi pertunjuk dan hidayah oleh ALLAH SWT.


Tetamu Senja ~ A. Samad Said

Kita datang ini hanya sebagai tetamu senja
Bila cukup detik kembalilah
Kita kepadanya
Kita datang ini “KOSONG” tangan dada
Bila pulang nanti bawa dosa bawa pahala

Pada tetamu yang datang dan
“KENAL JALAN PULANG”
Bawalah bakti mesra kepada
Tuhan kepada Insan
Pada tetamu yang datang
Dan lupa jalan pulang
Usahlah derhaka pula
Pada Tuhan kepada insan

Bila kita lihat manusia lupa tempat
Atau segera sesat puja darjat
Puja pangkat
Segera kita insaf kita ini punya kiblat
Segera kita ingat kita ini punya tekad

Bila kita lihat manusia terbiar larat
Hingga mesti merempat ke laut biru
Ke kuning darat
Harus kita lekas sedar penuh pada tugas
Harus kita tegas sembah
Seluruh rasa belas

Kita datang ini satu roh satu jasad
Bila pulang nanti bawa bakti padat berkat
Kita datang ini satu roh satu jasad
Bila pulang nanti bawa bakti padat berkat


#Diharap Syair A.Samad Said memberi kesedaran dan keinsafan kepada semua sahabat...


Biar pun berbeza aliran, AKIDAH TETAP SATU- ANA ABDULLAH AL-HAQ

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, tak payahlah nak sibuk ulas pasal agama, target kita sekarang untuk jatuhkan regim BeeEnd. Kalau hang duk merapu macam ni orang akan benci PR. Dahlah PR ni susah nak masuk celah2 kampung, kalu orang kampung dengar cerita merapu hang ni, lagi diorang reject PR.

Ingatlah bro TT, ZINA tu HARAM dan berdosa besar.. ke bro TT dah tak percaya dengan kebenaran agama Islam..

Tanpa Nama berkata...

kondom hanya untuk orang yang tak takut dosa tapi takut gf termengandung.tak mampu beli kondom sila pancut luar,jangan harapkan subsidi untuk pancut memancut.

Pokeh Busu berkata...

Apa yang kau merepek merapu ni, kau pakai gambir serawak ke, pakai nya kat kepala dia dalam kondom bukan luar kondom

Tanpa Nama berkata...

Terkadang kita tak boleh bercakap mengenai dosa dan pahala pada mereka yang tidak mempedulikan dosa dan pahala...

bagi saya saranan TT ok jugak, yalah kalau berzina berkondom, penzina-penzina tu hanya akan menanggung dosa berzina, insya'allah mereka bertaubat akhirnya dan menjadi lebih baik daripada agamawan-agamawan yang hanya merujuk kitab-kitab lama dan tak pernah teruji di lapangan, tapi kalau berzina tak berkondom and then dapat anak, bukan hanya dosa berzina je terbeban pada mereka, akan ada rentetan dosa-dosa yang mengikut dan paling dirisaukan sekali, dosa 'membunuh' anak tu...

Tanpa Nama berkata...

Pilih Slogan :

1. Pakailah kondom untuk berZina
2. Jauhi Zina

ariff afandi bin khalil afandi berkata...

Bro..

aku setuju cadangan ko..
dah depa nak berzina..ceruk mana pun
depa carik peluang jugak..salah sapa..mak bapak?? nak kata tak ngaji..kenal alif ba ta..

bila dah besar panjang, nafsu depa seendri tak boleh kawal..nak suruh pak imam kawal kan ke??

pakai lar kondom bodoh!!
dosa biaq depa tanggung..dah nak mengawan bukan ingat mak bapak, dosa pahala oiii...
si minah-minah sediakan kondom ukt boypren keparat korang... korang..banggang..

almighty bongzilla berkata...

org alim ulamak ibarat keldai. bawak barang berat2 tapi bila berbunyi, semua org benci. less talk more rock la woi. asik-asik cakap je lebih, tapi kes buang bayi(bukan pengguguran) sentiasa konsisten. sekurang2nya TT bagi penyelesaian utk kekang masaalah buang bayi yang dah macam tak terbendung, KONDOM. apa ke bebalnya org islam melayu ni. kalau tak paham jugak, nak bukak hadis itu ini, pegi mampos. malas nak layan.

Tanpa Nama berkata...

Makna zina dalam kamus 'Islam' ialah melakukan persetubuhan tanpa ikatan yang sah. Makna zina dalam semua kitab Tuhan ialah tidak mengikut ayat-ayat/perintah Tuhan. Sila baca semua kitab Tuhan dan penulisan agama haluan kiri yang dituduh sesat, gila dan sebagainya seperti aidid safar (www.aididsafar.com), karen armstrong dan kisah rasul melayu (haji kahar).