Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Disember 2011

LANCHOWWWWW BERANI!



EYE SUKA YANG BESAR LENGAN










NFC: SUAMI SHAHRIZAT AKAN AMBIL TINDAKAN MEMADAI KE ATAS PIHAK BUAT TOHMAHAN – minsider

KUALA LUMPUR, 14 Dis — Pengurusan Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) masih mempertimbangkan mahu mengambil tindakan termasuk menyaman pihak-pihak yang membuat tohmahan syarikat itu menyalahgunakan dana awam projek ternakan lembu, kata pengerusinyaMohamad Salleh Ismail.

Menurut Mohamad Salleh, pihaknya sedang mengkaji tohmahan-tohmahan yang dibuat termasuk oleh Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli.

“Saya sedang mengkaji tuduhan Rafizi untuk tindakan selanjutnya,” kata beliau dipetik Berita Harian.

Mengenai tindakan yang akan diambil, suami kepada Shahrizat Abd Jalil ( lihat gambar) itu berkata, “saya akan mengkaji tuduhan ini dan akan mengambil tindakan memadai.”

Projek penternakan lembu bernilai RM250 juta dibiayai dana awam di Gemas itu mencetuskan kontroversi berikutan Laporan Ketua Audit Negara 2010 Oktober lalu.

Ekoran pendedahan oleh Laporan Ketua Audit Negara 2010 pada Oktober lalu, isu itu menjadi sasaran serangan dan pendedahan oleh kepimpinan Pakatan Rakyat.

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


LANCHAU BERANI
KALAU BERANI BUAT LAAA
LANCHOW LAAAA

LANCHOW LAAA
INGAT INI MAK CIK FELDA
NAK GERTAK GERTAK
INI TRIK IBRAHIM ALI


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


MUKA LEMBU


NOTA:
kadang kadang kita hairan
tentang kejadian tuhan
pelik tetapi benar
kadang kadang dunia ini
dilihat tidak adil

lihatlah manusia ini
satu kejadian tuhan
mukanya hodoh
bini nya gemok
jadi penipu pulak
kah kah kah



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang tul..kalau dah buat jahat tu, tuhan da tunjuk dari rupa wajah kita dah nampak..cthnya muka sepul, muka isa samad, muka ahmad said, muka adnan yaakob ..hahhaha

Tanpa Nama berkata...

Betulkah khabar angin lesen memandu dah naik?

Tanpa Nama berkata...

TT korang ejek ejek mami nak selak kain dengan laki dia dah balun RM250juta, korang dapat apa? Mesti
mami nakselak kain ketawa bodoh punya PR!

Barua UMNO berkata...

dah kenyang nak saman orang....berdebat dulu dan siarkan secara langsung/live di media TV,radio & live streaming kat internet la kalo berani!!!! pengecut punye UMNO, xde telor!!!

Tanpa Nama berkata...

inilah penyagak besaq yang kerajaan UMNO bagi anugerah Datok lagi. Penyagak, pencuri, perompak, entah apa lagi. Kalau orang biasa curi susu atau kasut, bukan main kerajaan ini ambik tindakan. malaon ini guna duit bela lembu beli kondo, pi umrah, bayar diri sendiri dan anak anak gaji berpuluh ribu, takdak hal. Aku bukan jenis suka memaki orang, tapi disebabkan malaon ni aku ragui sama ada dia orang atau bukan, aku nak maki kat dia dan anak bini dia...LANCHOWWWWW...

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Babi. Dia songlap duit rakyat lepas tu nak saman rakyat pulak? Macam pencuri yg nak saman org yg dicuri.

Tanpa Nama berkata...

peminpin umno ni memang sialll haram jadah!!dah makan ribu ribu,pegi luar negara naik first class,makan free dari loan NFC..kome bauat tak tahu pulak..memang layak kita hapuskan UMNO bn dari muka bumi dan peta dunia..wahai geng2 penghantar surat bangkitlah perjuangkan nasib anda!!ganyang umno bn

kuty buddha amitabha berkata...

Cuba tngok muka laki dia si saleh budu tu dah pucat macam mayat hidup la.tu la makan lagi hak org miskin tiru macam kuty. kuty makan dia ada bomoh siam kat wat padang sera. saleh takde sami tokcha nak jampi dia kan dah pucat. apa kata saleh jumpa kuty minta jampi ala ala budha gitu???