Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Disember 2011

KALAU GEROMBOLAN MENANG - PASTI TIPU UNDi





JANGAN JADI NATO NATO









POLIS TAHAN BEKAS PENGERUSI PILIHANRAYA MAYANMAR
– berita hairan

MANILA: Polis Filipina menahan bekas pegawai kanan pilihan raya negara itu atas dakwaan terbabit dengan pemalsuan proses pilihan raya bersama bekas Presiden Gloria Macapagal Arroyo.

Bekas Pengerusi Pilihanraya Myanmar, Benjamin Abalos, menyerah diri kepada hakim mahkamah perbicaraan wilayah Manila di kawasan pedalaman bandar Pasay dan kini ditempatkan di bawah tahanan.

Abalos menafikan dakwaan bahawa beliau memainkan peranan menentukan pilihan raya Senator pada 2007 bagi memastikan kemenangan ke atas calon yang memihak kepada Arroyo. – AP

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BERITA TERBAIK...kah kah kah..

kah kah kah...KALAU KITA KERJA KUAT ....KITA BOLEH JUGA TANGKAP BEKAS DAN PENGERUSI SPR...kah kah kah..

woit...BUKAN TiPU SATU KALI... DAH LEBIH 10 KALI..... kah kah kah..

kah kah kah.... YANG AKAN DATANG INI PUN AKAN TIPU LAGI...kah kah kah

tak caya?


HANTU AKAN TENTUKAN KEPUTUSAN PRU13, KATA DAP – mkini

Setiausaha agung DAP Lim Guan Eng beranggapan keputusan pilihan raya umum akan datang akan ditentukan oleh ‘pengundi hantu’.

"Kalau kita tidak bercakap mengenai hantu, kita akan dihantui dengan keputusan pilihan raya yang tidak mencerminkan kehendak rakyat.

"Amat bahaya jika cadangan PSC tidak dilaksanakan,” katanya pada wacana anjuran akhbar Sinar Harian yang berjudul ‘PRU-13: Undi siapa jadi penentu’ di Shah Alam, hari ini.

Lim, yang juga adalah ketua menteri Pulau Pinang berkata jika ‘hantu’ itu ditangkap kuasa sebenar penentu parti mana yang layak menubuhkan kerajaan persekutuan dan menduduki Putrajaya akan ditentukan oleh penduduk di Sabah dan Sarawak.

"Kalau 'hantu' dapat ditangkap maka penentu kemenangan sesebuah parti bergantung kepada undi di Sabah dan juga Sarawak.

"Mereka akan tentukan sama ada kita boleh dapatkan angka ajiaib - 112 (bagi majoriti di Parlimen),” katanya.

Menurut Lim, Pakatan Rakyat berharap rakyat di Sabah dan Sarawak berani membuat perubahan bagi mencari satu kelainan dalam pemerintahan yang akan datang.

"Rakyat seharusnya memberi peluang kepada Pakatan Rakyat untuk parti itu membuktikan kepada rakyat bahawa pentadbiran yang dilaksanakan akan bersikap telus tanpa ada sebarang unsur rasuah serta kroni," katanya.

NOTA:
sokongan rakyat dah stabil
penyokong pakatan rakyat melimpah
di selangor sokongan cukup kuat
di perak sama
di pulau pinang lagi hebat
kelantan solid
kedah okay

tapi jangan terperanjat
tapi jangan sakit jantung

gerombolan akan menang
sekarang bukan sahaja di semenanjung
di serata malaysia
mat indon
mat bangla
mat myanmar
semua dapat kad pengenalan
bersumpah undi gerombolan

kalau pakatan kalah
seperti kata guan eng
ialah kerana kita ditipu


PERSOALAN?

apa yang wajib kita lakukan kepada
mat indon
mat bangla
mat myanmar
yang buat onar


JADI NATO?




10 ulasan:

Pokeh Busu berkata...

Cakap je nak tangkap, M.khir Toyo senang lenang lagi, siap hantam M.B lagi, nak buat buat betul, dah dapat kuasa nanti masih tak boleh buat jugak

Jaki Jaka berkata...

TT...aku paham ko cadangkan PENYELESAIAN SEMENTARA "gunakan kondom" kepada remaja Melayu Islam khasnya dan remaja Malaysia umumnya yg xboleh control nafsu seks (nak jgk pancut dalam)sebagai mengurangkan masalah pembuangan+pembunuhan bayi yg tidak bersalah...yg bersalah para pemimpin kita (pemerintah BN & pembangkang termasukla Nik Aziz ka Aziz bari ka apa ka) kerana mereka2 ni bergaji dan berpeluang rembat tender juta2 kerajaan lagi tapi apa diorg buat, kenape xteruskan perjuangkan dan cari penyelesaian?...semua org yg paham ISLAM tahu hanya Hukum Hudud dapat menyelesaikan masalah sosial ni tp telah ditolak 100% oleh pemerintah BN (refer statement Najib)yg berkuasa sementara ketua pembangkang pun xberani jaminan perlaksanaan Hukum Hudud jika pakatan rakyat memerintah pula, hanya PAS saja yg komited 100% laksanankan Hukum Hudud tu walaupun hanya kat Kelantan tp sudah tentu akan dihalang oleh pemerintah dibawah pengaruh freemason yahudi US+British....pemerintah BN mahu masyarakat Malaysia TERUSKAN KEHIDUPAN SECARA SEKULAR yg sudah tentu disokong secara global oleh APCO freemason yahudi US+British sbg contoh...

oleh itu, dalam keadaan KEHIDUPAN SEKULAR yg dianjurkan pemerintah BN ni(agama guna masa kawin mati sunat etc, politik pemerintahan pentadbiran guna ideologi manusia xboleh guna agama)....penyelesaian kondom jer la nampak logik...nak larang remaja berzina pulak, pemerintah BN menerusi kerajaan yg memegang dana juta2 xbuat apa2 yg efektik....balik2 masyarakat dan remaja dan guru dan ibubapa sahaja yg dipersalahkan...

Penyelesaian?...penyelesaian sementara tapi akibat berdosa adalah pakai kondom....penyelesaian power dan berkesan adalah menerusi Hukum HUDUD... penyelesaian lain???...ada, iaitu SELURUH RAKYAT MESTILAH UNDI SELAIN BARISAN NASIONAL....sama2lah kita semua nikmati perubahan...sekiranya tiada perubahan kita undi semula BN dilain pilihanraya....

Tanpa Nama berkata...

Pokeh Busu....nak buat macam mana.....Polis, SPRM, Jabatan Kehakiman BN pegang....bagilah PR menang Persekutuan....Rakyat yang akan jadi Polis,SPRM,Peguam Negara dan hakim....amacam..setuju....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Semalam aku pun dpt 'offer' dr sahabat aku (polis) utk dptkan mykad bg warga thailand dan indon. Harganya RM5K sahaja. Cuma photostat pasport diorang je. Nanti pada mykad alamatnya adalah dikelantan. Duit bayar masa terima mykad. Dia juga kata dibawah dia, dah 40 keping mykad tu.

ularmamakkutty berkata...

gerombolan menang bukan hanya dng guna mat indon mat bangla mat myanmar segala mat/minah hantu, tapi ingat! gerombolan gunakan lubang2 jubur, dulu azizan punya, skrng saiful jambu punya,pemikiran gerombolan hanyalah melalui lubang jubur... guna lubang jubur nak kalahkan anwar dan pr..!

Tanpa Nama berkata...

Kepada Tanpa Nama 11:40 PG... Aku tak setuju kalau "PR menang Persekutuan....Rakyat yang akan jadi Polis,SPRM,Peguam Negara dan hakim"... Susah woi, nanti ada 27 juta keputusan yang berbeza... Kah kah kah... Dari Ketua Nan Mamak.

Tanpa Nama berkata...

itu ari ade khir toyo buat open table kat restoran tom yam kat sungai besar, selangor ni dengan puak-puak dia. Aku yang lepak dalam restoran dok perati muka dia memang putih gila la. siap ade merah-mearh lagi cam omputih la pulak. kate orang die pakai produk SIMPLY TEMPE, betul ke?kat mane ade jual ek?

Malikalmaut berkata...

Raja LANTOY..:

Semasa hari pemilihan UNDI kita pasang pemerhati Pengundi untuk Mat Indon Bangla dan selainnya...
Rasa Sangsi Je kita sergah dan Pereksa kalau POLIS masuk campur Kita Balun Sekali...
Hak Pengundi jangan di Persendakan oleh Bangsa Asing...
Sepatutnya Polis jadi Pendinding kepada Rakyat tapi buat masa ini sudah jadi terbalik...
Kalau POLIS jadi dalang Polis kita tentang bersama...
Mati sekali tak rela daripada Hidup terseksa dengan KEKEJAMAN....

mat karung guni berkata...

Kalau kita PR mahu menang...jangan cakap pasal kalah...bulatkan hati untuk menang dan kita cuba kerajaan baru. Macam kita nak kahwin...belum nikah lagi kita sudah fikir nak cerai...SATU MATLAMAT...TUKAR KERAJAAN BARU UNTUK MALAYSIA.

Tanpa Nama berkata...

nato=no action talk only