Selasa, 6 Disember 2011

ORANG HITAM DENGAN BLACK MONEY




WASPADA! JANGAN KENA TIPU







SURAT DARI PEMBACA

Menurut Lebai Google, ramai Nigerian scammers sekarang beroperasi dari Malaysia sebab kebanyakan laman web Amerika telah block IP address dari Nigeria. Sekarang mereka terpaksa beroperasi di Ghana, Ivory Coast, dan Malaysia. Kalau kemasukan Mat Niger tidak dipantau, pada masa akan datang, rakyat Malaysia tidak akan dapat melawat laman-laman web dari Amerika.

Mat Niger Scammer ini selalu menipu orang kat laman web cari jodoh. Sila tanya lebai Google tentang Nigerian Scammers kat dating websites. Jadi kalau Mat Niger dibiar beroperasi kat Malaysia, maka pada masa hadapan, rakyat Malaysia tidak boleh lagi mencari jodoh di laman web cari jodoh Amerika. Terpaksa rakyat Malaysia berkahwin dengan Minah Niger dan Mat Niger. KAHKAHAKAHKAH... Jangan ketawa!!! Ini serius dan benar. Saya tak bergurau. Semasa saya duduk kat Coffee Beans, telah banyak kali saya duduk bersebelahan dengan Mat Niger yang sedang cuba nak menipu orang tempatan dengan Nigerian Scam mereka.

Landscape Malaysia pada masa akan datang: Cukong & orang Cina sudah tiada lagi di Malaysia sebab dihalau oleh UMNO (Kalau tak suka boleh KELUAR!!!!) Tempat mereka akan diganti dengan Mat Niger & Minah Niger. Jadi orang-orang Melayu yang suka makan suap, tidak akan dapat lagi merasa lendir China Dolls yang kulitnya gebu, licin, & putih melepak kerana tempat mereka akan diganti oleh Minah Niger yang kulitnya hitam kilat metallic dan hitam pekat macam Kopi O.

Setiap hari, kita dapat membaca bagaimana rakyat Nigeria selalu bunuh membunuh kerana berlainan agama. Adakah kita mahu mengimport budaya ganas Nigeria? Sekarang kita bimbang dengan si Mamak yang rasis & menyamar jadi Melayu. Pada masa hadapan, Mat Niger akan diiktiraf sebagai Melayu sebab menurut perlembagaan Malaysia, sesiapa yang bercakap bahasa Melayu, turut budaya Melayu, dan beragama Islam adalah Melayu. Kad Pengenalan telah diberi kepada Mat Niger & Mat Bangla. Jadi pada masa yang akan datang Mat Niger akan jadi ketua Pemuda UMNO Selangor.

By Mat Niger Mat Bangla Mat Indon Mamak on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/6/11


INI KEMPEN KITA


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perlembagaan Malaysia, sesiapa yang bercakap bahasa Melayu, turut budaya Melayu, dan beragama Islam adalah Melayu.......ini semua memperbodohkan orang2 melayu !!

perlembagaan Auta ... sesiapa yg bercakap bahasa cina, turut budaya cina seperti tak bersunat, makan babi, judi, minum arak, main pompuan dan beragama bermacam2 seperti sembah 'tua pek kong' adalah Cina !!

Batu di tepi jalan berkata...

Malaysia memang teruk dari segi kos hidup dan pendapatan rakyat..ditambah dengan rasuah dan penipuan....http://batuditepijalan.blogspot.com/2011/12/harga-jualan-kereta-di-malaysia-terlalu.html

ben berkata...

Bro.. Yg jd MB pun dah ada.. Tak caya g kat Perak... Kah.. Kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Bro tt,nak mintak pencerahan dan penjelasan segera.ada beza ke mamat-mamat black ni dengan eeeee yang belambak dalam united mamak national organisation? Aku tengok perangai sama je..menipu menipu dan terus menipu.seperti mana mamak kuty yang anggap dia lebih melayu dari melayu,sama jugak golongan eeeee yang lebih black dari mamat-mamat black

Daily Mail berkata...

Abang Isham memang betul. Orang Nigeria dan Somalia memang sangat jahat. Sila cuba baca Daily Mail hari ini:-

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2070562/Muslim-girl-gang-kicked-Rhea-Page-head-yelling-kill-white-slag-FREED.html

Tengok bagaimana perempuan Somalia berkulit hitam berani memukul perempuan tempatan berbangsa Inggeris. Mereka ini memberi nama buruk kepada agama Islam dan membuat orang ramai membenci Muslim.

Semasa saya belajar kat UK dulu, saya tak berani buat kacau. Rakan-rakan saya berbangsa Melayu semuanya baik-baik belaka kerana kita sedar kita menetap di negara orang. Tetapi mereka ini berani membawa budaya buruk mereka ke negeri orang puteh.

Abang Hisham ada pernah buat kacau semasa menetap di UK dulu?

Orang Itam Somalia paling jahat.
Kedua jahat ialah orang Itam Nigeria.

Tanpa Nama berkata...

semua ini gara2 ketuanan melayu!

opisboi berkata...

mungkin ada pak menteri @ ahli umngok nak buat mat nigger menantu lepas tu bolih jadi melayu mcm eee pulau pinang..kah3

Tanpa Nama berkata...

Sebagai peringatan. Terdapat sebuah Negara di afrika juga brrnama Niger. Memanggil Mamat Nigeria dgn ringkasan Niger mgkn akibatkan sala faham.

Tanpa Nama berkata...

PAK ITAM ASIM...PAK ITAM KADIR...

LEGEND....

HAHAHAHAHA....