Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Januari 2012

BERITA TERKINI - TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




SELAMAT JALAN

tidak lama lagi perak akan ada mb baru
nanti dan lihat
persediaan telah dibuat
untuk menggantikan mat itam kita

persediaan juga sedang dibuat
untuk membuang kak ijat
tunggu dan lihat


tak caya?

kerana pada ketika ini
di perak geng mat itam
sedang merembat tanah
sedang mengagih agihkan tanah
kepada penyokong dan para kroni
kerana tak lama lagi bai bai

















11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuu Menteri Agama yang 24 jam asyik nak menipu ToK Imam & Tok Bilal tu...Tak Ganti ka?

MB Haram Keluar...MB Celaka Masuk?

Pengganti Kak Ijat Lembu...Mashitah Brahim

Kalau Orang Tanya siapa bagitau, cakap 'Beruk Ketawa' bagitau..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tuu Menteri Agama yang 24 jam asyik nak menipu ToK Imam & Tok Bilal tu...Tak Ganti ka?

MB Haram Keluar...MB Celaka Masuk?

Pengganti Kak Ijat Lembu...Mashitah Brahim

Kalau Orang Tanya siapa bagitau, cakap 'Beruk Ketawa' bagitau..kah kah kah

MOH KEMBARA berkata...

Salam, laa igatkan dia paka ihram!

Daddy Zuki berkata...

saya x suka kpd pemimpin yg jahat mcm mrka ni. semoga mrka cepat jatuh...

Tanpa Nama berkata...

kesian sungguh, kenapa hang pi taruh gamba zambri camtu sekali ? hik hik hik

Tanpa Nama berkata...

Depa berpegang kpd surah al-rembatton. Inilah asas pegangan gerombolan yg paling kuat!

Tanpa Nama berkata...

Di mana katak braheng semalam?
sapa dpt jwb tt bagi hadiah kiss bik mama, tapi gambar je la sebab bik mama gi obersi.

sajilat dpt lembu, rakyat dpt taik lembu

cow@jb- jual bontot

long john brown berkata...

woit,
lu punya kapla otak ada baik ka? gua ingat lu pun sama macam dia olang juge. ya le, gua lupa lu dulu sama belajar sama itu anuar brahim. tapi apa sal lu lari tinggal lu punya kawan masuk itu kamunting sana? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

eh.. mahatma dari mana ni? sejak bila zambri masuk member persatuan teh tarik 1malaysia?!!?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ...kan dulu zambry ada cakap dulu dia serupa sama mcm mathma ghandi hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Apalah bodoh orang perok, dah tak der melayu ker deme ni??? amboi cicit Ngah jaafar dan maharajalela dah ilang telur ke???? Kena gulai dek keling karam/
Ayoyo Kita UMNO jugalahhh deeyyy