Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Januari 2012

PERTANYAAN DARI PEMBACA





DIHARAPKAN PERTANYAAN PEMBACA TERJAWAB


Di mana katak braheng semalam? sapa dpt jwb tt bagi hadiah kiss bik mama, tapi gambar je la sebab bik mama gi obersi. sajilat dpt lembu, rakyat dpt taik lembu cow@jb- jual bontot
By Anonymous on BERITA TERKINI - TUKAR TIUB PEMECAH BERITA at 4:44 PM


AMBO MINTO MAAF




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

org tua2 kata 'org yg cakapnya bergeger-gegar adalah org penakut' dia buat begitu krn dia tiada keyakinan diri dan dia berani kalau dlm kumpulan ramai. begitulah penakutnya brahim ali dan ahli2 perkasa spt brahem ali takut pada bininya.

Tanpa Nama berkata...

Dok tengok dataran mahkamah live di bilik gerakan. Tetiba dikejarkan ambulan ke wad emergency. Bahing pengsan terperanjat. Kamere TV dah zoom kat TTR 901. Tangan-Tangan-Rakyat.

Tanpa Nama berkata...

pemimpin gampang camni la....suruh pengikut turun dia main bontot...cibai lu braheng..!!

Tanpa Nama berkata...

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH...!!!!

-org peradong-

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub takkan buat tak tahu hamba baik anda ada dirumah Hassan Ali semalam,berahim memang takut pada Rohaya pasal isterinya anak arwah Col.Idrus masa dia Deng Tukar Tiub tak ada diMalaysia lari lepas demo diTasek Utara Johorkan.

Tanpa Nama berkata...

Takut bini lagi lor...
Jika Bra-heng keluar rumah,
isteri tak kasi itu malam lor....
Kah...kah.....kah..........
Bukan...!
Bukan....!
Bukan......!

Bra-heng cuma seorang penakut aje.

Kah...kah.....kah..........

Tanpa Nama berkata...

Cakap manyak busarrr
habuk pun tarakkk

tarakk pakai punya olang...
lu balik laaa makan buduuu

Tanpa Nama berkata...

Bra heng.. Hahahah... Kalau mamat ni masuk maharaja lawak aritu aku ghase menang dah dia ni.. Poyo gile rrrr.. Hahahahhahahahahahahahahahahahahaha... Cakap macam nak bawa st batalion g perang.. Cari publisti murahan.. Kaki bodek.. Cakap macam parpen..

Tanpa Nama berkata...

Braheng Mat Poyo lah tu...orang cool turun demo...dahlah buncit...poyo habis..World Class Uni Not Road Uni...kahkahkahkahkah

Lang berkata...

brahing nak turun... tp tiket bas habis di beli rakyat TTR901