Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 Januari 2012

BETUL KE PENDEKAR MELAYU?




HANG TUAH TIDAK WUJUD






HAYATI SEMANGAT PAHLAWAN SEJATI : NAJIB - mStar

Najib Razak mahu pengamal seni mepertahankan diri menghayati sifat pahlawan sejati yang menjadi obor kedaulatan negara.

Beliau berkata sebagai pahlawan, mereka perlu bersiap siaga menjadi benteng ketiga bagi mempertahankan negara sekiranya terdapat anasir-anasir jahat yang cuba memusnahkan kedaulatan dan perpaduan negara.

"Generasi hari ini yang mewarisi semangat pendekar haruslah sentiasa berpandangan jauh dan berjiwa besar seperti yang telah diwariskan oleh generasi terdahulu.

Sekiranya kita juga berjiwa besar kita akan berupaya untuk membangunkan negara ini hingga mencapai kejayaan," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...APA PUNYA PAHLAWAN MELAYU INI?.... kah kah kah..

kah kah kah...PENDEKAR MELAYU KEPALA TAIK APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...PROFESOR KANG KONG KATA HANG TUAH TAK WUJUD.... SEMUA MENIKUS SENYAP...kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN WATAK SUCI PENDEKAR MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah.... TAK SEORANG PENDEKAR BERANI BERSUARA MEMPERTAHANKAN PAHLAWAN MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah...HANG TUAH... ADI GURU ASAL USUL SILAT DI TUDUH TAK WUJUD...kah kah kah..

kah kah kah..SEMUA SENYAP.... kah kah kah..

woit..APA JADI DENGAN TAK KAN MELAYU HILANG DI DUNIA?.... kah kah kah

kah kah kah..BETAPA CELUPARNYA PROFESOR KANGKONG....kah kah kah..

kah kah kah...HINGGA TAKUT PENDEKAR MELAYU...kah kah kah..

woit...INI BUKAN PENDEKAR.... INI PUNDEK KAR..... kah kah kah




MENJERIT PASAL APA?


NOTA:
hang tuah tak wujud
ertinya ketuanan melayu tak wujud
kah kah kah



15 ulasan:

Pendekar Mustopo berkata...

Bro TT
" Bob Ayam " samseng Jalan Kebun tu kira pendekar juga ke? Kah.. Kah.. Kah.. Pendekar Ayam.Dasar Jagoan ayam,akal kurang dan ekor sentiasa bergelumang taik.

haji jibur kia berkata...

ketuanan melayu hanya propaganda umngok jerr. kenyataan nya 'DIMANA UMNGOK KUAT DISITU RAKYAT MEREMPAT!!!
hidup umno. mampos rakyat.

Juasseh Cafe berkata...

Mana pegi Pekasa, pekasa dah jadi PELEMBIK, kote dah tak naik, tolo masuk kedalam.
Jangan lah pasal bangsa kita ni tak pandai merekod kan satu satu perkara, kemudian senang senang cakap benda tu tak wujud, mentang mentang la bangsa dia rajin merekodkan apa apa berlaku, bangsa lain ni cikai la bagi dia.
Bangang punya profesor!

Tanpa Nama berkata...

Hang Tuah and Geng memang wujud tapi mereka Chian Muslim dari China. Bukti yang orang keturunan China yang pertama sampai Tanah Melayu juga ada tapi BN sorokkan dan menipu nak rakyat negara ni tahu Melayu yang sampai dulu. Macam mana nak disorokan lagi pada zaman IT nie, esok Melayu je yang nampak Bodoh kerana tindakan uMpornNo nie.

Tanpa Nama berkata...

TT, nak jadi pahlawan macam mana, cuba tengok ketua pahlawan tu duduk atas kerusi roda je.

Tanpa Nama berkata...

teringat mamat kedah cakap hari tu...

hang jebat dan 4 hang yang lain sebenarnya dari kedah. Lari ke melaka sebab banyak sangat hang kat kedah.

antaranya hang yang terdapat di kedah ialah kepala hotak hang, pak hang, mak hang, atok hang, hang pi mana, hang tak pi, hang mai sini, dan lain-lain

melaka hanya ada setakat 5 hang. Kedah lagi banyak hang.

kusut berkata...

taming sari dok dalam bontot sayfool kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Menyanjungi pendekar melayu sama macam menyanjungi kaki bodek. Pendekar2 melayu majoriti taik bodek! Kena jajah dengan siam, portugis, belanda, inggeris, Jepun masih nak sanjung pendekar melayu? Cit poooorrrrrrahhhhhh!

Kurast berkata...

hang kebun sentiasa ori...

Tanpa Nama berkata...

Kah! Kah! Kah! Terbarai isi perut aku!

abdooss berkata...

Bob Samseng Jalan Kebun tu, ni facebook dia ; http://www.facebook.com/muhamad.razali3

Cuma janganlah berkeras sangat dengan dia, dia budak lagi.. kita yang dewasa ni bagilah contoh yang baik atau nasihat ye?

Tanpa Nama berkata...

Yang sedap hanya satu sahaja "Puki Mak Hang"......kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

mana braheng katak puru??? ataupun zul kongkang aka zul saibaba??? mana??? tak nak keluar TV3 ke hentam apek khoo kay kim??? woittt... takut ke???? Hassan ali barua pun senyap je.. mana lu menyorok hassan?? lu tak nak mempertahankan melayu ke??? woitt... tak dibayar psl tu tak nak hentam apek khoo ke???

Tanpa Nama berkata...

salam juasseh cafe...

bangsa kita pandai merekod...

cuma kita merekod guna teknik yang lebih advance...

tak tercapai dek akal bangsa lain...

kah kah kah?

Tanpa Nama berkata...

salam 25 Januari 2012 4:35 PTG...

benarkah "mereka Chian Muslim dari China"...

benarkah "Bukti yang orang keturunan China yang pertama sampai Tanah Melayu juga ada"...

benarkah "tapi BN sorokkan dan menipu nak rakyat negara ni tahu Melayu yang sampai dulu"...

benarkah kah kah kah...