Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 Januari 2012

LEMBU DI BELAKANG TABIR




SHAHRIZAT DIJADIKAN LEMBU





NFC : PEJABAT AG TAK PUAS HATI SIASATAN POLIS – mkini

Jabatan Peguam Negara telah memulangkan semula kertas siasatan skandal syarikat penternakan lembu Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) kepada pihak polis dan mengarahkan mereka meneruskan siasatan serta mengemukakan laporan terperinci.

Ketua Pendakwa, Jabatan Peguam Negara Tun Abdul Majid Tun Hamzah yang dihubungi Malaysiakini hari ini mengesahkan bahagiannya telah meminta pihak polis untuk menyiasat lanjut perkara itu.

"Kertas siasatan dipulangkan kepada polis pada Selasa lalu," katanya.

NOTA:
apa maknanya semua ini
apa yang berlaku dibelakang tabir


INI KESAHNYA:
projek lembu ini dilulus zaman abdullah badawi
muhyiddin ketika itu menteri yang bertanggung jawan dalam hal pertanian
shahrizat ketua wanita umno telah memberi undi wanita kepada muhyiddin
ketika muhyiddin dilawan oleh ali rustam



KESAH BERTERUSAN:
bila kes ini kantoi
shahrizat kena tekan najib ambil peluang
bakar lagi keadaan
najin nak hubungkan kes lembu shahrizat ini dengan muhyiddin
kerana itu kes ini berpanjangan
kerana itu rafizi dapat maklumat satu demi satu t
kalau tak ada orang dalam yang bocorkan maklumat
kes lembu shahrizat ini dah lama tamat



NOTA:
najib hantar nazri untuk minta shahrizat letak jawatan
shahrizat amat berani
shahrizat tak gentar dengan najib
shahrizat kata kalau nak minta dia letak jawatan
biar najib sendiri yang dantang jumpa
kah kah kah
tu pasal shahrizat belah bercuti




15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa sudah jadi????
AMami tanjung sudah naik angin. Piring atas para sudah terbang?
mana pi Nana???
Depa dok cari Mamu nuuuu.
Awat cek tak habak???
Ni abang Kadiak Kulim nak kata apa pulak nuuu??
Sampai Mamu Nuu Tasik Gelugok pun tak lena tiduk niiiii
Habih tu sapa nak ganti cucu Abdullah Fahim ni???
Tu depa dok hingak ni....
Kita orang dia orang... sama sama kena nalahhhhh...

Tanpa Nama berkata...

aku nak tunggu komen Dato Kamilia No2 Wanita UMNO.
Dia nak bertanding kerusi mana??
Padang Rengas??? Kuala Kangsar???
Atau dia pun bungkus macam Mami Jelutong dia ni....

Tanpa Nama berkata...

bila geng mamak diberi muka anda tolak dibangun semula!!! kah kah kah akibatnya melayu mesti sujud utk dipijak kepala!!
so rafizi, zuraida u all ada berani ke jadi najib let yourself bow to wicked eee??
sedar la para kangkong yg jadi parasit pd negeri ini tak tau siapa yg punya.
abg sudin tlg paku sekali..dgn fatwa munafiq anda.

Tanpa Nama berkata...

Betul Shahrizat Jadi Lembu. Nak Selamatkan Rosmah Suami Najib.

Cuba Tengok Akhirnya Isu2 Rosmah Tenggelam begitu saja.

Memang Najib Terer. Timbulkan Isu Orang Lain Untuk Selamatkan Isu Suaminya...kah kah kah..kah kah

[Beruk Ketawa]

yes berkata...

Boleh dapat anugrah Derama terbaik 2011

Mat Lendir berkata...

Kalau manusia yang siasat, dah lama dah kes ni masuk court

tapi pasal kes ni melibatkan lembu, jadi kita kenalah besabor sikit

lembu memang sejenis binatang yang agak lembab berbanding dengan binatang yang lain

kalau kat ostolia, lembu biasanya diternak sekandang dengan kenggeru sebab dua2 ni serasi.

Tapi kalau ternak anjing jangan pulak korang letak sekandang dengan kucing....nanti salah sekor ada pulak yang menyalak.

Tanpa Nama berkata...

Kita nak tengok, mulut sapa yang akan berbuih2 putih kat tepi bibir!!!

tibai umno berkata...

teringat kata s samsudin dlm pendekar bujang lapok. umno maknanya alif tendang wau. sarkis.

Tanpa Nama berkata...

"shahrizat kata kalau nak minta dia letak jawatan biar najib sendiri yang dantang jumpa.....tu pasal shahrizat belah bercuti"

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!

serenity9260 berkata...

hahahhaa,bodoh giler citter2 menteri umno ni

LOL Aje : Selepas Cap Jari, Cap Punggung Pun Ada

Juasseh Cafe berkata...

oooo baru lah aku tau, faham, faham,sekarang ni lembu mana yang kena cucuk hidung dan lembu mana yang kena buat korban, semua lembu tengah risau ni, sapa yang akan kena pulak

Tanpa Nama berkata...

Macam ada lembu nak dikorbankan sempena PRU13 ajer.. :D

Bagus untuk najib menunjukan dia telus menteri pon kena dakwa

boleh jugak cantas Muhyidin yang luluskan projek.. huhu..

Berapa banyak lembu akan dikorbankan Najib ni? Kita tgu dan lihat..

makcikGulaItekPnanti berkata...

..Kalu kak Jat Selak kain kalu...nampak lg banyak yg dh bocor...what do ur mind Bro isham..agak2 apa yg nampak...kah3....

Tanpa Nama berkata...

TT,

antara lembu kak mah ngan lembu kak ijat mana lu lebih berahi..

kah..kih...kuh

Tanpa Nama berkata...

sumea cuti takda ulasan