Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 Januari 2012

HASAN ALI KAKI REMBAT





REMBAT


PAS DIPIJAK ,JADI PAK TURUT: HASAN ALI - mstar

PETALING JAYA: Hasan Mohamed Ali menyifatkan maruah PAS sebagi sebuah parti Islam telah dipijak dan parti itu kini hanya menjadi 'pak turut' kepada komponen Pakatan Rakyat di Selangor.

Menurut Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Gombak Setia itu, keputusan Menteri Besar Selangor, i Abdul Khalid Ibrahim mengambil alih portfolio Hal Ehwal Agama yang sebelum ini disandangnya dilihat ganjil dan pelik serta memberi tamparan hebat kepada imej dan kedudukan PAS bersama komponen PKR dan DAP.

"Rombakan tersebut menggambarkan yang Adun PAS yang ada sekarang dilihat sebagai tidak layak dan tidak berkemampuan untuk memikul portfolio penting yang telah saya pikul sebelum ini.

"Sayangnya dengan rombakan yang terbaru ini, maruah PAS sebagai sebuah parti Islam telah dipijak. Lebih menyedihkan apabila kepimpinan PAS Selangor sekarang ini dilihat redha dengan rombakan tersebut malah menyanjung tinggi keputusan tersebut tanpa sebarang bantahan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BAB PAS DIPIJAK INI BETUL... kah kah kah

kah kah kah...INI KENYATAAN YANG SAHEH...kah kah kah..

kah kah kah...HASAN ALI REMBAT DUIT HARAKAH 900,000 RINGGIT... kah kah kah..

kah kah kah...HARAKAH INI AKHBAR RESMI PARTI PAS.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU REMBAT DUIT HARAKAH ERTINYA PIJAK PAS LAAAA... kah kah kah..

NOTA:
ini namanya menangis tidak berlagu
sesudah hilang jawatan





19 ulasan:

ah jib kia berkata...

alahai hasan ali, rilek la, sesapa saja yg benar pasti dipertikaikan, yg salah dah tentu kena hukum. ini common sense. lu pun bukan islamic figure, lu pakar motivasi tau. dan sekarang lu berada di pihak yg kalah. kang wa motivasikan lu kang tau la nasib lu. wa sound engineer tau, kang wa sound kat lu... nangiss.

Tanpa Nama berkata...

http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0120&pub=Utusan_Malaysia&sec=Luar_Negara&pg=lu_02.htm

kat negara makan babi, tibai duit org kena hukum mati..

Kat malaysia tibai RM250juta kena apa apa tak?

dinpalat arau berkata...

PROVOKE SUPAYA DIBUANG DARI AHLI PAS LA TU.

Tanpa Nama berkata...

Facebook ugut PM: Seorang lagi pelajar ditahan
ALOR SETAR 19 Jan. – Polis menahan seorang pelajar wanita sebuah institusi pengajian tinggi swasta di Kuala Muda di sini berikutan kenyataan berbaur ugutan serta lucah terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam laman sosial Facebook miliknya.

Ketua Polis Kedah, Datuk Ahmad Ibrahim berkata, pelajar berusia 20 tahun itu ditahan kira-kira pukul 9 pagi hari ini dan dibebaskan petang tadi setelah pihak polis mengambil keterangannya.

“Pihak kami menerima laporan mengenai Facebook pelajar ini pada pukul 10 malam semalam dan setelah mengenal pasti siapa pemilik akaun Facebook tersebut, kami menahan pelajar ini di pusat pengajiannya.

“Pelajar ini menggunakan nama samaran di dalam akaun Facebooknya dan setelah mengambil keterangan daripadanya, kami membebaskannya kerana dia akan mengambil peperiksaan tidak lama lagi,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Menurut Ahmad, siasatan kes ini dibuat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan dan pihak polis akan memanggil beberapa lagi individu bagi membantu siasatan.

“Ibu bapa pelajar ini juga telah dipanggil dan mereka memberi jaminan bahawa anak mereka bersedia untuk memberi kerjasama dengan pihak polis pada bila-bila masa.

“Pihak kami telah merampas telefon bimbit dan komputer riba milik pelajar ini untuk menyiasat isi kandungan peralatan tersebut,” ujarnya.

Tambahnya, pihak polis menasihatkan orang ramai agar lebih berhati-hati apabila menggunakan Facebook dan tidak mengeluarkan sesuatu ancaman di dalam laman sosial tersebut.

UTUSAN NAK GEMPAQ(GERTAK) ORANG SUPAYA JGN MAKI NAJIB HAHAHAHAHAHA KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

dulu geng ni masuk pas pasai merajuk ngan rtm bayar ciput tak sama ngan artis bukan pasai lain, kalau tak salah aku

Tanpa Nama berkata...

sipenyamun berkata2
sipencuri berkata2
mulut berkata2 keluar bau jamban
kah...kah...kah..
mulut longkang..
mulut parit...
mulut iwk
kah..kah...kah..

zainal abidin berkata...

dinpalat arau... Bior betul kau ni..kan ke Hassan Ali ni memang dah kena buang dari PAS???

Aku bukan keling berkata...

Orang pas jangan fikir kamu lebih Islam daripada melayu lain...apa pasal Khalid tak boleh pegang portfolio agama? Kalau cakap Xavier tak boleh pegang porfolio tu i paham..ni i tak paham..Hasan ali u pakar motivasi taik la..mungkin boleh kasi motivasi sama mat pit..lu sendiri tak der motivasi tau..buat bising macam sour loser. Tak sabar nak angkat bola najib.

Tanpa Nama berkata...

berani bukan pd tempatnya
petah bukan pd isunya
bijak bukan pd pokoknya
sergah bukan pd musuhnya

tapi ini namanya sindrom buka pekong dada sendiri, singkap kain bini nak tunjuk dah lohe ditibai pkr-dap...dei melayu, tak cukupkah nista lucah yg dipalit kutty pd sedara sendiri demi keadilan rakyatnya, tak terujakah pak sama menangis dihunjam hujan racun demi bahasanya, tak berderaikah airmata melihat khazanah warisan disedut drp peluh ayah dan darah anakbini demi survival di tanahir sendiri?
melayu, inilah perjuangan bangsamu dlm pr yg sudah hampir ke depan ...bukan pasal pangkat, cuci jamban, pancut, main belakang.. malangnya kita ada pula suara sumbang melaung dlm media petualang pd saat-saat boleh menguntungkan katak-katak disinar bulan mengambang!

dah tau politik itu kotor tak payahlah dikotorkan lagi oleh mereka yg berakhlak mulia, bersongkok, berserban. senario liwat sudah cukup membangsatkan maruah melayu dan agamanya di mata kuffar yg anda tdk senangi itu.

jadilah melayu yg dikhabarkan usman dlm puisinya....jgn terikut-ikut sangat perangai sikitul tu yg sanggup ketegak di waktu senja hampir berlalu. tak minat PAS jgn kutuk. buat parti baru atau jadi katak demi prinsip, apa nak malu? nilai islam selama ini bukan terletak di tangan ulama pun.
hidayah anak muda dlm PAS tak payahlah nak digilapkan lagi, gilapkan diri sendiri.
perjuangan murni anda hari ini letaknya bukan pd kemuliaan tapi pd kehinaan seperti yg dilalui anuar dan tt kita.
jika benar ikhlas, ikhlaslah juga menerima tamparan, tak termasuk ditumbuk atau diterlanjangkan. sayang, inilah dia masalah pemuka tak kenal hanyir longkang hidup merempat geladangan.serbu sana serbu sini bawa loudspeaker dan rotan mcm taliban.
tuan, bunga lotus mengembang aman tumbuh dari selut yg hanyir....

kampong lad berkata...

surah mana, ayat berapa & ada hadis ka yg mengatakan jawatan exco agama kena bagi kat pas. tak boleh ka adun islam dari parti lain pegang jawatan tu. parti pas hanyalah salah satu parti2 politik dimalaysia yg tertakluk kpd perlembagaan persekutuan - undeng2 sekular. awat dia tak bising pulak di p.pinang, jawatan exco agama sekarang dari pkr, ada sekok sekok saja adun pas. semua parti politik. period

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..kah...dulu nuar kena pecat dia lwn...skrg giliran hasan ali plak lwn...kah..kahh..kah..kah..apa nuar pun mulut bau longkang...sam cam hsan ali..korang sokong parasit pun sokong nuar...kah..kahh..kah..sama 2x5...nuar tak dpt jadi Pm lawan parti yg dulu dia puja...la ni hasan ali pun korang sakit hati...padan dah penyamun tipu penyamun..korang plak buta hati tak nampak yg nuar dan puak pkr dan hasan ali dgn puak pas..haaa...semua dah kena jual..sure luorang manoriti..majoriti melayu ni cepat sejuk berbanding nuar berahim...selagi tak jadi pm,selagi tak balas dendam..selagi tulah lwn tetap lwn...kah..kah..kah..2x5....sampai mati pun tak dptnya jadi pm..pakatan nak tumpaskan Bn pun bkn senang..ini bkn mesir,iraq,pakistan,thailand,philipin,indon,demontrasi sampai mati2x...kita org melayu cepat meluat dan menyampah bila tengok orang mcm korang..lg mcm tt...try jadi calon kat jelobu...leh menang tak...leh menang tapi guna skil propaganda lah atau terpaksa cari dana pilihanraya cepat...haaaaaa..masa tu baru tau rasuah tu penting nak bantu rakyat...tak ada duit jentera tak jalan

Melayu Kena Sokmo berkata...

Tak habis-habis lagi barua beruk mokye muka huduh ini menyerang musuh peribadi beliau. Pakar motibasi puki mak dia.... dahulu berforum dengan Salbrey Chek pun bersembur-sembur air liur beliau nak jawab setiap soalan yang diberi, sudahnya serang peribadi Salbrey pula. Sudahlah muka huduh.... Lu ingat Lu boleh jadi seperti Anwar? Kebolehan Lu hanya 1.5% sahaja dari kebolehan Anwar. Hanya kemunafikkan Lu sahaja 700% lebih berbanding Anwar. Lagi lama tengok muka Lu rasanya lagi meluat tak terkata... Wajah dengan perangai tak akan jauh berbeza, contohnya Brahim Ali, Zul Nordin, Zahrain Hashim dan Jamaluddin (Tg Malim), lawakah muka mereka ini? Boleh dibuat pertandingan "Raja Munafik", siapa menang boleh pinjam Harakah RM900,000 (Harakah senyap aje, apa macam? Puas hati Lu orang Harakah kerana dapat melindungi Berok Mok Ye ni?)

Tanpa Nama berkata...

Alooooo AHSANNNN haaaa,
Apa pasat lu talak mali hantar itu pisang kaki????
Lu mau limau kaaaa??
Lu bagitau sama itu belahim katak kongg dia manyak limau oooooo
Ini Ahsaannn memang manyak baikkk wooooo.. Dia suka tolong olang cina woooo.. Itu pasat dia suka itu Loni Loooiii Itu Loni talak kasi dia amoi. Itu Loni angkat semua Amoiii kasi sama itu Anuwa woooooo.

Tanpa Nama berkata...

Selamat Tinggal Ahsan Akidah.
Semoga bergumbira bersama katak katak PKR dan UMNGOK...
Sudahlah.... Ko dah orang tak nak. Ghentilah menyalak.. Orang tua menangis memang burukkkkkk....
Kang aku hanar anak aku ulak bagi motivasi pada ko.. Anak dulu ka ke belajar dari ko jugakk..
JANGAN PUTUS ASA....... hehhehehehe

Tanpa Nama berkata...

hutang bila nak bayor?
anak kita kalau hutang 5 sen kat kawan pun dia bayor sebab aku ajar kalau hutang mesti bayor.
takut dosa......
dosa bawak mati masok neraka.

korang dah tak takut neraka ke?

serenity9260 berkata...

ooo,die pon kaki rembat jugak ke??baguih sgt la kalo join umno,sume sokong,xde sape mrh pon

LOL Aje : Selepas Cap Jari, Cap Punggung Pun Ada

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat dah kena buang dari Pas.. :D pecat ajo ke.. :D

Tanpa Nama berkata...

abang hassan penakut..
x mcm abang aziz..
(sarjan Hassan)

Tanpa Nama berkata...

semuanya boring..ckp kosong..kah.kah.kah.dok diam lg baik..