Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 Januari 2012

CYBERTROOPER BERTEMU COUNTER CULTURE




NOTA:

dengar tukartiub
dengan tun feizal
temubual BFM







"I'm not a cybertrooper, I am a counter-culture." @IshamRais

http://bfm.my/assets/files/Current%20Affairs/2012-01-19_CA_Cybertroopers_Tun_Faisal_Hishamudin_Rais.mp3

ATAU

http://bit.ly/z9CCoJ





14 ulasan:

Sudin berkata...

Udah kerjanya menipu 54 tahun...
Negara tak makan babi tapi menghasilkan ahli-ahli Umno(B)/Bn macam sundal ngalahkan iblis setan..!

Mengelirukan....kita kelirukan mereka....?

Hasil didikan Umno(B)Bn....generasi mewarisi penipuan.
Ngaku Islam tak makan babi tapi menipu je keghojenya.
Kalau dah menipu lebih baik makan babi....!
Ngancuk mak kamu Tun....!

Tanpa Nama berkata...

boss ekau cakap bahasa omputih ..buleh translatekan bahaso melayu or minang..sonang deng nak paham

Tanpa Nama berkata...

DEAR TT,

U WERE SO COOL!!!!!!!!!!!!!

serenity9260 berkata...

teruskan usaha anda,bang rais!!

LOL Aje : Selepas Cap Jari, Cap Punggung Pun Ada

Tanpa Nama berkata...

dah download, tggu org opis balik baru bulih layan. kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Dulu tukar tiup kata:

"woit...RAYU JANGAN TAK RAYU.... kah kah kah,...

kah kah kah..KALAU TAK RAYU MAKA TERBUKTI SAIFUL BUAT BOHONG... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TAK RAYU..SAHEH INI KONSPIRASI POLITIK...kah kah kah..

kah kah kah.. KALAU TAK RAYU...TERBUKTI SAIFUL HANYA BARUA DALAM KES INI...kah kah kah..

kah kah kah..KITA LIHAT DAN NANTI...kah kah kah.."

hari ini aku pulak kata:

Sekarang dah rayu...apa ,maknanya? adakah ini maknanya kes ini bukan konspirasi, bukan bohong, saiful ni bukan barua...adakah ini maknanya Anwar memang ehem..ehemm....

...hahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

culture hang kominis!!...

Tanpa Nama berkata...

bro tt...gua dah dengar tapi lu punya ruang masa gebang pendek sgt ar. tun faisal lagi byk diberi ruang utk berckp. pastu minah dj tu byk tanya tun faisal drp tanya lu ar. ini program gua rasa kosmetik je. nak tunjuk sama kelas menengah ckp omputih kat kl ni yg najib terbuka utk kasi ruang pd renegade mcm lu ni masuk ruang mainstream radio! hahaha

btw...tt, lu ada baca malaysiakini punya kenyataan tun faisal yg umno tak le kawal papagomo dan parpukari. gua punya baca itu semua plan la bro. tun faisal ni machai kj... tipu-muslihat mesti licik punya. bila unit media baru umno dah kuar kenyataan mcm ni maknanya itu cara nak konstruk persepsi pembaca bahawa umno tak ada kena mengena dgn papagomo dan parpukari. ini trick umno nak cuci tangan daripada dikaitkan dgn papagomo dan parpukari.

gua cakap lanchau tak le kawal. lanchau tak de kaitan. dua-dua malaon tu anggota umno. tapi nampaknya malaysiakini sudah masuk perangkap tun faisal.

hati-hati tt dgn geng unit media baru umno ni. ini geng putar-belit maklumat!

Tanpa Nama berkata...

out you go tun faisal!!! ulasan poyo giler..

we are looking for a weak government, as TT said.. whatever islam or whatever opposition, we need a weak government to care of their people.. strong gomen is really BULLSHIT!!! they tend to oppress and PUKIMAKING rakyat!!!

yet you will need a really horny gomen like hell too if Raja Nong becoming PM one day.. bilimmi..

hahaha...kahkahkah... berkata...

Haiya...TT, engkau ni apa orang Cina panggil sebagai "Kau-Si Khoon", a.k.a. tuan shit-stirrer a.k.a. rebel-rouser! heh...heh...heh... macam lalat yang tak mau pergi atau nyamuk yang tak cukup kenyang.

zaxx berkata...

dengar kt utube atas nama carian TUN FAISAL

Tanpa Nama berkata...

Nak bagi tau rakyat Government Policy konon. Ptuih! Post March 2008 baru nak buka mata,baru nak buka mulut dan jubo. Masa menang besar 2004 apa jadi??! You ba$tard$ were given a chance with a bloody strong government on 2004 and what did the government do?!Naik lemak, besar kepala. Minyak naik semua naik. Rembat duit rakyat (read tax money) like nobody's business. You are dead right TT, I remember I told everyone I know who were voting in 2004 that we need a balance. We can't support the Government 100% all the way. We need to hold the government by its ball$ and not the other way around. Only then the Rakyat is in control. But then everyone said the new guy will clean up everything. Finally, Undi "Mr.Clean" dapat cemerlang, gemilang & temberang only!
Tun Faisal, you mentioned there is a need for a strong government so the opposition will stop politicizing policies. Just to remind you, the current Government was given numerous chances and it chose to blow it every time. Now you are given all the resources to "brain wash" the rakyat thru the new media. I hope you to fail...miserably! Good luck TT

Tanpa Nama berkata...

pergh boleh bangun pagi pulak isham?

tapi aku ingat kau patut boleh 'makan' lagi dalam la mamat tun feisal tu, gila bosan mamat tu bercakap. kat bfm kau takde jumpa Sonia Zubeir ke minah cun boleh tahan jugak hahahah

Tanpa Nama berkata...

Ini pesanan dari Adnan Yaakob kepada kita berkenaan Lynas: http://3.bp.blogspot.com/-nIglX7IrIdU/TZQ8NYULjQI/AAAAAAAAJWA/UQqkVLcayJQ/s320/adnan1.jpg%2BADNAN.jpg