Rabu, 4 Januari 2012

SHAHRIZAT LEMBU DCENGAN LEMBU SHAHRIZAT















SHAHRIZAT : HIMPUNAN JALANAN HANYA BAWA KEKECOHAN - meloya

Perhimpunan kempen "Bebaskan Anwar 901" pada Isnin ini, tidak wajar diadakan kerana ia akan membawa kepada kekecohan semata-mata, kata Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Shahrizat Abdul Jalil.

"Jangan kerana hanya seorang (individu) sahaja, negara jadi huru-hara," katanya merujuk kepada perhimpunan haram itu yang dirancang pada hari Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memberikan keputusannya mengenai perbicaraan kes liwat membabitkan Ketua Pembangkang i Anwar Ibrahim.

Shahrizat yang juga ketua pergerakan Wanita Umno berkata selain menyalahi undang-undang, perhimpunan haram itu juga boleh menimbulkan risiko terhadap keselamatan orang ramai, lapor Tiewnama.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... APA MINAH LEMBU INI CAKAP?..... kah kah kah..

kah kah kah... MINAH LEMBU INI CUBA NAK SUCIKAN DIRI.... kah kah kah...

woit.... BERSIHKAN LAAAA TAIK LEMBU DALAM KONDO TU..... kah kah kah..

kah kah kah...TAK PAYAH LAA HEBOH HAL UNDANG UNDANG....kah kah kah..

woit... PIHAK PENJARA DAH SEDIOAKAN KURSUS PILIHARAYA LEMBU...kah kah kah..


NOTA:
siapa tahu siapa suami minah lembu ini?
kah kah kah






NOTA:
sejarah negara bangsa
akan berterima kaseh
kepada kak ijat kerana
telah membuka kursus baru
untuk para banduan di penjara

kursus pemiliharaan lembu ini
adalah kerja politik kak ijat
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tidak teringin aku hendak bagi hujah balas kerana aku bukan orang upahan UMNO.

aku@JB

KAU@JIWA BARISAN berkata...

'jangan hanya kerana seorang individu, negara menjadi huru-hara'.. khahakptuighhh. dey mami, sebab seorang natrah, 12 nyawa melayang tau.
INI BUKAN SEBAB 1 INDIVIDU, INI SEBAB TAHUN 1998 MADEY PUSING 1DUNIA KATA MELAYU BANGSA MAIN JUBOR.. DAN AKU BERTANGGUNGJAWAB MENJAGA ANAK2 AKU DPD CERITA2 LIWAT YG BUSUK & BURUK. SAMADA LIWAT BERLAKU ATAU TIDAK.. IA CERITA YG LAIN.
DAN CERITA LOBANG JUBOR INI AKAN BERAKHIR PD 09/01/12.. PASTINYA AKU PERLU AMBIL TAHU...
NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA..

spg bekoh berkata...

Apa punya sengal mamat poyo 10:34am, taknak comment diam2 jer la.
HEKELLLEH... siap bagi notice.. AKU SUDAH KEMBALI. dey ko pegi mana? Dulu ko bertiga (3stooges- aku@jb, mat saga & sah mental), mana 2 lagi? sudah masuk tampoi ka? ke serenti? ke kemunting? atau jumpa ayahanda? Anyway... well comeback..

moggs berkata...

brudder TT,
Mohon minta tukar nama orang terkeji di sini. (1) Dari Ijat hasus tukar ke "Pijay" kerana ini makhluk hisap darah - darah rakyat, titikpelu, keringat rakyat.

(2) Dari Minah lembu sila tukar jadi "Mami lembu" kerana memnag bangsa mamak asal penang straits settlement yang berkiblatkan malayalam malabari seperti mahadey.

Rakyat M'sia berkata...

minah lembu ni mabok ke apa...bersihkan taik lembu tu dulu..baru nak crite hal lain..bangang pun nak kasi tau org.

Tanpa Nama berkata...

" Bagitau saya mana satu pemimpin umno yang tidak bermasalah?" Ini dia jawab bila orang suruh dia blah.

Woitt.. pasal pemimpin umno bermasalah lah orang makin benci pada umno. Sekarang tak payah heret pemimpin lain, sekarang focus isu ko jek.

" Saya hanya isteri, saya buat kerja saya dan dia buat kerja dia.." nak selak kain ke sinsing baju ke apa ke itu semua tidak lagi berguna.

- Panglima Ludah Tui..tui...tui...

Unknown berkata...

Sharizat Jalil ni badan penuh disalut taik lembu sampai dah penuh dgn berengge masih tak sedar diri... puncanya mrk UMNO semua busuk dan berulat sama macam dia bahkan ada lebih teruk macam Najis Altantuya. Mereka dalam UMNO dah cukup lali dgn najis bangkai serta berengge.

Bilamana Wanita UMNO melahirkan seorang anak terus2 aje anak itu tersepuk dlm najis dan nanah. Maka dari kecil dibesarkan oleh ibubapa pemakan bangkai serta najis. Anak2 UMNO akan meneruskan legasi ibubpa mrk. Mereka UMNO adalah masyarakat yg sangat hanyir dgn lendir yg busuk sudah tentu menjadi tanggujawap kita menghapuskan mereka . Hapuskan lumat-lumat biar tidak lagi mrk terperca dlm sejarah Tanah Tumpahnya Darah kita. Salam

Tanpa Nama berkata...

BELUM PERNAH aku jumpa cerita lucah berat nanang begini...seorang ketua wanita /menteri / senator ( kerana failed paper PRU12 2008 dulu) kini kena humban dalam kubang taik lembu.

maka jadilah dia seekor orang yang membawa busuk taik lembu...semua gerombolan terpalit. Eyeeek.

- zunodeng 110%

Tanpa Nama berkata...

mami lembu jaga tepi kain anwar buat apa...kain sendiri dah melayang macam buat tak tahu aje..!!