Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Januari 2012

WASPADA ! BERJAGA JAGA!



NOTA:

cakaran ini telah
mula dilihat di beberapa tempat
disekitar kuala lumpur

awas!
apa maknanya



CAKARAN DI DINDING











34 ulasan:

Libang Libu berkata...

Tuan TT,

dah tak ada cerita Kavita singh ke?
tak best la...

Tanpa Nama berkata...

belum berhimpun lagi dan merosakkan harta awam, conteng sana sini. ini la perangai orang PR, macam jahanam. apa2 pun, jangan lupa tumbangkan rejim BN! kasi tukar!

tapi aku tak mengundi pun. lantak korang la KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

Tak lama lagi akan keluarlah kenyataan....Polis jumpa bom kat Chow Kit....Polis jumpa selori senjata api kat Dataran Merdeka...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

apa maksud nyer tuh...? tukar tiub return...? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ini apa ?

Iklan percuma berjenama "Denim Jeans" yang baru mungkin.

Makin sakit perjuangan jalanan ini.

aku@JB.

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Asal Bukan UMNO! Kah! Kah! Kah! Semuanya SAMA! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

TIME TO REVOLT!

Samdol Siam berkata...

TTR 901 = Tukar Tiub Revolution 901?

pkrcabangtambun berkata...

T.T.R 901
T-TETAP
T-TURUN
R-RAMAI2 901

Libang Libu berkata...

Tuan TT,

TTR - Tolong Terajang Rosmah?

Tanpa Nama berkata...

Tukar Iiub Reformasi 9.01?
Sapo yang menconteng2 harta awam ni

daimpressive berkata...

Kita nantikan...

http://suaraserak.blogspot.com/2012/01/panduan-berdemo-haram-901.html

Tanpa Nama berkata...

bro apa t.t.r tu bro

UMNO chibai berkata...

TTR.

-Tukar Tiub Reformasi
-Turun Tibai Rosmah...

hik .. hik.. hik...

Najib Hensem berkata...

T.T.R. 901 bermaksud "Tukar Tiub Rebelion" 901 ha ha

Tanpa Nama berkata...

Bang Isham, SBee dah boh trademark TT kat situ. Watch out nak ada operasi TT ni. Salam

Tanpa Nama berkata...

jgn takut, kalau foolish dok keras, mesti Yusuf Qardawi keluarkan fatwa "wajib ditentang".

tuan2, betul dan tepat pendapat yg menyatakan tiada gunanya berdemo utk Anwar. aku setuju dgn pendapat tu. TETAPI, kalau seorang manusia yg sedang memegang jawatan Timb. Perdana Menteri tahun 1997 dulu pun boleh dimalukan, dihina, ditumbuk, ditelanjangkan, diukur kemaluannya, difitnah membontot, MAKA apa pula org2 seperti saya dan rakyat yg lain? adakah tuan2 sudi diperlakukan seperti yg Anwar alami? aku menentang bukan kerana Anwar, tp AKU MENENTANG KERANA KITA SEMUA BOLEH KENA MACAM TU JUGA

Tanpa Nama berkata...

mari pekena "Teh Tarik Ramai2 la.. 9 01 (9 januari ni.. ) huhu

Tanpa Nama berkata...

TTR tu Tunaikan Tuntutan Rakyat lah kote!

mohd haffifuddin berkata...

TTR = tukar tiub rocks!!

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

operasi tangkap tangkap rakyat

adi berkata...

911 to 901...flood the street !

Tanpa Nama berkata...

TT tak berani keluar berdemo...dia simpan kepala bana dia....dia cakap je lebih...hampeh....
Pakatan Rakyat dah terlingkup...dah tak cool lagi....semua poyo....jangan harap nak menang PR13...kahk..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

kah..ka...kah...PAKATAN RAKYAT DAH LINGKUP!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Jadi melayu macam anon 12.58 memang tak guna seduit...sikap tak ambil pusing. Lantak korang lah asalkan tak kacau aku!! cuba kena pada batang hidung sendiri...melayu hampeh!

Non-Governmental Individual berkata...

tak lama lagi akan ada berita "bom molotov dijumpai dalam kereta, di KL". tunggu je.

Tanpa Nama berkata...

Anda x mau hadir, itu anda punya pasal.

Pernah anda terfikir suatu hari nanti anda dituduh melakukan sesuatu jenayah sedangkan mahkamah belum memutuskannya. Media pula setiap hari menyatakan anda bersalah dengan cara membuat2 cerita yang bukan2. Anda pula x diberi ruang utk bersuara dan masyarakat pula bersikap seperti anda iaitu x ambil peduli pasal anda. Yang penting bg mereka cari duit je hari2 (mcm anda sekarang). Apa yang anda akan lakukan? Bunuh diri? Nak saman media, mahkamah hakimnya pun dah korup.

Fikir2kan lah. Jangan sangka apa yang terjadi kat orang tu, musibah tu x akan berlaku kat anda.

Sekali lagi saya tegaskan anda nak hadir atau x, itu hak anda. Cuma yang saya cuba ubah adalah sikap anda yang langsung x memikirkan atau x ambil peduli masalah orang lain sedangkan dalam Islam kata "bertolong2lah kamu dalam perkara kebaikkan & taqwa, dan janganlah kamu bertolong2 dlm perkara2 keburukan dan dosa"

Tanpa Nama berkata...

aku udah mula rasa seronok tinggal di malingsia...bagus..bagus.. - wak suparman.

Tanpa Nama berkata...

ANON 12.58...contoh melayu paling bangang....komunis lg baik dari hang la woii..!!

Tanpa Nama berkata...

TTR=tentera?
TTR=tempat tembak rambang?

Tanpa Nama berkata...

TNa 12:58 Kau belum balirq lagi mana boleh ngundi!. Sayang, ada mulut tapi tak boleh cakap, ada telinga pun tak boleh dengar. Nasib baik boleh lihat dan tulis ... boleh juga turut tonton. Sana kamu jilat sini kamu sedut. Entah2 kamu ni Abang Ngang tak?. Buang space aja !.

Tanpa Nama berkata...

T=TANDA
T=TEMPAT
R=RABA2

Tanpa Nama berkata...

T=TINGGAL
T=TANDA
R=ROGOL

Tanpa Nama berkata...

ermmm..kalau da nama peliwat dan di liwat..tetap dengan pendirian masing2....apa yg bole cakap..semua nie konspirasi...hahahahahahahahahhahahaha