Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Januari 2012

SILA BACA DAN RENUNGKAN!
























KLIK UNTUK MEMBACA

http://my.news.yahoo.com/blogs/yahoo-malaysia-newsroom/tahu-dan-jangan-buat-tak-tahu-035454097.html

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

konspirasi dunia.. dan lebih tinggi hanya Allah yang maha mengetahui..

bedasarkan logik Aqal bersandarkan panduan Al-Quran dan sunnah kita buat sebaik yang kita mampu

Selebihnya kita serahkan kepada Allah S.W.T setelah kita berusaha..

Semua orang akan mati kan.. kita bukan nak hidup kekal kat dunia ni.. dah jumpa sesiapa yang masih idup kekal :D

CUPING MERAH berkata...

umno kekal dulu kini dan selamanya..kah kah kah kah

CUPING MERAH berkata...

ataupun mahathir yg masih hidup kekal selamanya...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bang Isham, Dalam circle pengamal undang2 dah tersebar brita ni,,, anwar akan kena penjara juga. Gamaknya 2 thn. Utk diamkan dia. Biarlah ASALKAN BUKAN UMNO! Lawan tetap lawan,

Tanpa Nama berkata...

yahoooooo anwar masuk penjara....jgn sangka rakyat dok diam je wei....kami bukan kesah sgt anwar duduk dalam, yg kami tahu hanya BN tumbang, MUKTAMAD!!!

pencetus Arab Springs, mati. dia xda kat dunia nie pun tapi pemerintah TUMBANG wei!!!

pencerut muda berkata...

bro TT...
lu rasa gmbr isteri rosmah bercerut cool atau poyo? kah kah kahh!!

Non-Governmental Individual berkata...

aku cuma nak berdemo je. aku tak minat nak tau sapa nuar. yg penting ada demo lawan gerombolan aku akan turun!

Tanpa Nama berkata...

DEAR TT,

DSAI IS THE BEST & U R THE COOLEST!