Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Februari 2012

DAPAT 500 RINNGIT - SURAT CUKAI PUN SAMPAI - INI BUKTI




NOTA:

ramai tak percaya
tapi bukti dermi bukti muncul

duit 500 itu tali
untuk perangkap berok

kalai ini memang betul
mahal dari berok
berok harga 500 ringgit
rantai kena bayar sepanjang hayat

inilah dia rakyat di bodohkan
bini di gemok gemokn kan
kah kah kah



SURAT CUKAI SAMPAI SEGERA







PERANGKAP...income tax datang sebaik sahaja menerima RM500 wang BR1M dengan menggunakan alamat yang sama. Dipetik darihttp://kingofgoblok.blogspot.com/








_____________________

FORUM MELAWAN DEWAN CHINA




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bodoh. Apahal tarikh tu di tajuk surat tu 2006?? Tak ada tulis pun yg cukai itu ada kaitan dgn BR1M? Jgn nak kelentong Isham.

Tanpa Nama berkata...

kat ofis aku drebar pak mat dapat surat dari LHDN baki hutang ada RM700.00 ntah datang dari mana......

Tanpa Nama berkata...

5.29ptg...baco botul2...baru la tangan tu menaip...aduiii... janggut 2012...

kgpadangbalang berkata...

Tanpa Nama 7 Feb. 5.29 petang, anda memang sah bodoh dan merupakan hasil sistem pendidikan malaysia yang lemah.

Surat tu terang-terang bertarikh 13 Januari 2012, kalau baca tajuk pun dah faham yang surat tu meminta penerima surat untuk membayar cukai tertunggak sejak tahun 2006 secara ansuran.

Bayaran tersebut perlu dibuat secara bulanan bermula Februari 2012.

Lain kali jangan hanya membaca sekali imbas tanpa memahami isi kandungan.

Tanpa Nama berkata...

ambek kau merana seumur hidup, dapat sekali saja, LHDN tu ajen kerajaan bro, tapi pendapatan dan bonus berdasarkan jumlah keseluruhan yang dipungut...pungut lagi banyak, lagi banyak bonus pekerja diorang dapat, ada satu ketika bonus 12 bulan gaji... diorang ni ajen macam ajen2 syarikat swasta, akan cari hasil sampai lubang cacing.. -MAN LAKSA

Tanpa Nama berkata...

ambek kau merana seumur hidup, dapat sekali saja, LHDN tu ajen kerajaan bro, tapi pendapatan dan bonus berdasarkan jumlah keseluruhan yang dipungut...pungut lagi banyak, lagi banyak bonus pekerja diorang dapat, ada satu ketika bonus 12 bulan gaji... diorang ni ajen macam ajen2 syarikat swasta, akan cari hasil sampai lubang cacing.. -MAN LAKSA

Pak Oncu berkata...

hahaha rabun rabun ,, atau tak goti nak baco ,, kan tarikh tu tahun 2012,, cuba kau toliti boto..

Joe Ngang berkata...

Kahak ptuii to anon bodoh 5:29 PTG..

Kalu tak isi borang BR1M bulan 12 dulu, tak ada ler kena bayor cukai tahun 2006. Lepaih ni, siap ler datang pulok surat suruh bayor cukai untuk tahun 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 dan seterus-terus-terus-terusnya.

Padan muke dema!!

Tanpa Nama berkata...

ini surat orang yg memang dah kena tax. dia buat permohonan untuk bayar bulan2 rm50. apa punya goblok nak buat provokasi tak reti.

kalau nak cari salah UBN, cari la betul2. pembaca pun, baca la betul2 juga, jangan main hangguk je dengan fitnah.

Kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Bodoh and bangang. LHDN tu tuntut income tax yang lepas2. Adui. Patut la BN dpat memerintah lg

Tanpa Nama berkata...

kalau sudah bodoh, tak perlu diajar apa2.. kita terajang saja anon 5.29 dan 10.41, bangang melantun2..

Tanpa Nama berkata...

aku dah agak benda nie mesti jd punya...nasib baik x apply form walaupun gaji aku bwh rm1500..huhuh