Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Februari 2012

FAT LADY OF SHOPPING TERUS DI TIBAI




BERITA TERKINI


apabila universiti curtin
memberi ijazah kehormat
pada fat lady of shopping
satu gerakn tekah bermnula

ramai para ijazah dari universiti ini
telah mengoyak dan membakar ijazah mereka
ini kerana apabila universiti tempat
mereka bejalar memberi ijazah ini
berkmana nilai ijazh mereka merosot

ini kerana rakyat malaysia membeli
perempuan gemok yang dikenali
sebagi fat ladu of shopping

NOTA
sesiapa tahu graduan dari universiti ini?
kesian pada mereka
ijazah tak ada nilai
kah kah kah


INI IJAZAH CURTIN DI KOYAK












INI IJAZAH CURTIN DI BAKAR



6 ulasan:

zhafirin berkata...

hahahhahah ni mesti kes anwar kutuk suami Rosmah, suami Rosmah ajak debat, tapi takut anwar demam, anwar balas dia ada doktor wan azizah boleh jaga dia sebab dia doktor, najib ada Rosmah, Rosmah boleh bagi apa? cincin jer.. hahah itu pasal skarang Rosmah dpt title dr. ek? tak sangka Rosmah kaki youtube gak ek skodeng ceramah anwar... hahhahahah memang patut dapat PHD. * Perasaan Hasad Dengki

Pro_Pembaharuan berkata...

membakar ijazah begini boleh menjejaskan akidah umat islam!

bro! lu kene taubat!

sebab kitorang lagi islam dari lu!

itu ijazah mencerminkan kemuliaan islam!

lu punya akidah sudah jauh terpesong!

neraka lagi panas dari api yg membakar izajah tu bro! hati2 bro... takut tergelincir iman tu kerana promote kan bakar izajah curtin...

kalo bro bakar ijazah al-azhar, kami isytihar jihad dengan bro terus!

ini demi akidah! kami rela syahid kalo bro bakar ijazah al-azhar jurusan syariah sebab tak bole apply engineering/medical!

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT, tolong la bagi tau kat orang ramai bahawasanya Ijazah Kehormat bukan bermaksud Ph.D. Orang yang dapat ijazah kehormat tidak boleh dipanggil doktor hanya gelaran doktor kehormat saja itu pun hanya dihormat dan diguna pakai diuniversiti yang menghadiah ijazah kehormat tersebut, luar dari kampus universiti tu ijazah kehormat tu tak bernilai oii...tak sama oiii dengan gelaran doktor Ph.d yang boleh dipakai dimana saja. Amat memalukan bagi mendapat ijazah kehormat menggunakan Dr. didepan namanya, tak pernah dibuat diluar negara. Kalau kemaruk sangat nak pakai doktor di depan nama pergi lah belajar dan mana ada jalan pintas.....orang tak kan tak tau pasal perbezaan ini atau memang bbbbbbbbb

kahkahkah berkata...

kahkahkah,kesian mat luthfi,budak tu belajar di Curtin Uni.

kalau dia kool,dia buat video malu.

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

apa ada pada ijazah terhormat?
australia pulak tu..

Stupid University berkata...

Celaka punya badak! Sekarang nie bukan sahaja ijazah dah dibakar, buku-buku tu pun sudah dibakar hangus! Kalau kemaruk sangat nak ijazah pergilah universiti di Nigeria! Kah! Kah! Kah! Sekarang nie dah bakar satu ijazah! Buat membazir duit mak bapak aku! Celaka punya badak!