Selasa, 21 Februari 2012

JANTAN BETINA BAWA MASALAH




JANGAN TUNGGU NASI JADI ITAM




HADKAN VISA , PAS BANTU POLIS - meloya

KUALA LUMPUR 20 Feb. – Tindakan menghentikan pemberian visa ketibaan dan pas sosial kepada penuntut asing, membantu polis dalam membendung kegiatan pelacuran membabitkan warga asing yang mendakwa menjadi pelajar di institusi pengajian tinggi (IPT) swasta di negara ini.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Polis Bukit Aman, Abdul Jalil Hassan berkata, langkah itu adalah tepat dan dalam masa yang sama dapat membantu polis mengekang kegiatan jenayah lain atau salah guna pas berkenaan bagi tujuan maksiat.

Pada tahun lepas, polis Bukit Aman menerima 116 kes pemerdagangan manusia dan daripada jumlah itu, 52 kes melibatkan ekploitasi seks, 45 kes perkhidmatan paksa, 10 kes penyeludupan dan eksploitasi untuk visa dan sembilan kes penjualan bayi.

Warga China merupakan jumlah paling ramai ditangkap polis kerana terbabit dalam pelacuran iaitu 5,922, diikuti Vietnam (2,169), Thailand (1,492), Indonesia (1,208), Filipina (750), Myanmar (112), India (67), Kemboja (36), Bangladesh (34), Laos (14), Uzbekistan (12), Nigeria (8), Uganda (4), dan masing-masing seorang bagi Austria dan Taiwan.

Polis turut menangkap 1,801 wanita tempatan kerana aktiviti pelacuran tahun lepas. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...LIHAT SENARI POLIS INI.... kah kah kah..

kah kah kah..JANTAN NIGERIA TIPU PEREMPUAN MELAYU... kah kah kah...

kah kah kah...BETINA NIGERIA JADI PELACUR.... kah kah kah...

woit.... SAHEH... WARGA NIGERA... JANTAN BETINA BAWA MASAALAH.... kah kah kah



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam TT, gua taklah banyak sangat pengalaman.. mungkin pengalaman gua agak rasis dan bercampur baur.. gua pernah tinggal di UK (2 thn), US (Michigan+Seattle+Miami - 2 tahun), Nigeria (6 bln), India (2 thnn), Vietnam (8 bln), Indon (1 thn), Afrika Selatan (5 bln), Melaka (3 thn), KL (4 thn), Penang (2 thn), Perak (3 thn).. rata2 sebagai ajen kepada kompeni kapitalis menyervice minyak.

berikut adalah pandangan gua, warna kulit memainkan peranan penting untuk dibuat kawan. hati2 dengan warna kulit. ada india putih, ada india gelap, ada melayu putih, ada melayu gelap, cina pun sama, ada gelap ada putih, afrika pun sama, ada yang gelap cun, ada yang tak gelap sangat.. berhati2 dengan warna kulit yang agak gelap..

selalunya gua letak markah -ve 100 setiap kali gua mula berkenalan dengan setiap orang.. ia akan direduce berdasarkan beberapa merit .. ada kawan melayu yang putih melepak, tapi kaki kapoor.. namun apa yang menghairankan gua, melayu ee penang, perangai menipunya lagi haibat drpd warga nigeria.. lu tak percaya? lu pergi lepak2 batu feringghi dan beberapa tempat di penang.. tapi sikap ganas dan menipu eee penang ni ditutupi dengan agama islam yang mereka ada.. kalau sebut mamak penang, gua memang tobattt giler nak buat kawan.. kalau bukan kerana mereka islam, gua raser mereka ini lebih dahsyat dan ganas dari warga nigeria.. mereka makhluk special eee ini, mampu menipu orang tanpa ada rasa bersalah di hati, malah mereka merasakan menipu orang adalah suatu kerja mulia di sisi agama.. lu tak percaya? lu buleh try gi duduk penang sana.. melayu kene kencing pun tak boleh buat apa2 sebab eee sudah dominan di sana..

Tanpa Nama berkata...

wah Malaysia dah jadi pusat pelacuran antarabangsa macam2 jenis ada.. tingal pilih saja :D

Tanpa Nama berkata...

Malaysia Boleh

Tanpa Nama berkata...

malaysia truly world, pelacur datang dari serata benua,lepas ni kita boleh ganti thailand sebagai hab pelacuran, marilah kita membuka rumah pelacuran seorang satu untuk memeriahkan keadaan

Tanpa Nama berkata...

gua kalau boleh nak taste semua baru global.

dinpalat arau berkata...

Lambat lagi nak ganti Thailand,Thailand guna tenaga kerja tempatan,kita guna tenaga kerja import.
Kena banyakkan yang local dulu la.
Anak gadis local yang dok serah diri free kat bf lagi terok.Minta JATI buat sesuatu jangan asyik dok tunjuk muka dalam TV 3Suku jer....meluat TERtengok.

Tanpa Nama berkata...

Ada jugak yang selera Minat Hitam ni, yek? Heran aku

janggut berkata...

22.feb.1.52pg...beyonce tu..mau x selera..hehee