Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Februari 2012

JELAS INI CARA NAK TIPU MELAYU




INI TOWKAY CANDU



HARUSSANI : NABI ANJUR PERTAHAN RAJA, KAUM - mkini

Mufti Perak, Harussani Zakaria hari ini menyokong usaha untuk memperjuangkan Islam seperti yang dipromosikan pertubuhan pro-Melayu JATI yang disifatkannya sebagai satu jihad kepada orang Islam.

Katanya jihad itu diwajibkan ke atas orang Islam, apatah lagi apabila serangan ke atas Islam kini "begitu hebat sehingga ramai di kalangan orang Islam menjadi murtad."

"Wajib kita pertahankan akidah kita daripada serangan ejekan atau diperhina. Namun hari ini kita lihat agama kita tidak diambil berat oleh orang Islam sendiri, malah ada yang mempertahankan perbuatan itu," katanya lagi.

Tambahnya, orang Islam juga wajib mempertahankan Raja-raja Melayu memandangkan golongan itulah yang mula-mula sekali menerima Islam di negara ini.

"Maka raja tidak boleh terpisah dengan kita," katanya lagi dalam ucapannya di majlis perasmian penubuhan NGO tersebut di Shah Alam hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH





woit....INI TOWKAY JUAL AGAMA LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah...JELAS AMAT JELAS...kah kah kah...

kah kah kah.....GULUNGAN PENINDAS....GULUNGAN FEUDAL AKAN MENGUNAKAN AGAMA.... kah kah kah

kah kah kah...INILAH YANG DIKATAKAN AGAMA ITU CANDU UNTUK RAKYAT TERTINDAS...kah kah kah...

woit...INI BUKAN SATU PEKARA BARU..... kah kah kah.....

kah kah kah...PADRI... SAMI ...IMAM... TOK KADI... MUFTI..POPE...AKAN DI GUNAKAN... kah kah kah..

kah kah kah...JADI PEKAKAS UNTUK HAHALKAN KEZALIMAN.... kah kah kah..

kah kah kah...SEJARAH MEMPERLIHATKAN INI DENGAN TERANG DAN JELAS.... kah ah kah...


woit...YANG INI JELAS NAK TIPU ORANG MELAYU... NAK TIPU MAK CIK FELDA... kah kah kah..

kah kah kah.... PELIK...ZAMAM NABI DULU MANA ADA RAJA.... kah kah kah..

kah kah kah...KELUARAGA SAUD DI SAUDI MUNCUL 1932... DI TAJA OLEH AMERIKA.... kah kah kah..

woit... TAK KAN TAK ADA AYAT ...SURUH ORANG MELAYU SOKONG GEROMBOLAN....kah kah kah..

kah kah kah...CARI LAAA AYAT ITU.... LAGI SHAFIE AFDAL.... kah kah kah

kah kah kah...WA NA AAA MANO... ITU BUKAN AYAT SOKONG GEROMBOLAN...kah kah kah..

kah kah kah..WA NA AAA MANOO .... BOLEH CAKAP DENGAN MAK CIK FELDA SEBAGAI ALLAH MENYERU SOKONG GEROMBOLAN..... kah kah kah




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lawak.. ketua agama sepatutnya kuat agama dan sepatutnya memimpin dan menyedarkan rakyat tetapi sekarang rakyat marhain pulak yang kena selamatkan ketua agama.. aduh pak hasan apa sudah jadi ni..

tarbiah ketua-ketua agama kita supaya jadi khalifah yang berwibawa memimpin baru la rakyat bersatu padu..

kalau ketua sendiri berjudi rasuah dan wat maksiat takan pengikut tak ikut.. contoh dah depan mata..

Tanpa Nama berkata...

Agama bukan candu, semua agama menyuruh penganutnya membuat kebaikan manakala candu pada asal digunakan untuk perubatan kemudian telah disalahgunakan menyebabkan kerosakan kepada penagih candu. Memang tak dinafikan memang ada golongan agamawan yang memanipulasikan agama untuk kepentingan diri dan pemerintah tetapi ramai juga golongan agamawan yang berjuang untuk kebaikan, kebenaran, keadilan dan menentang penindasan pemerintah. Justeru membuat kesimpulan bahawa agama dan para agamawan merosakan seperti candu adalah satu kenyataan yang tidak tepat. Adakah dengan menjadi athiest dan tidak beragama seseorang itu menjadi manusia yang lebih baik, carilah jawapannya sendiri.

albert magic berkata...

tipu kaum lagi, lepas ni bolehlah dapat gelaran Tun atau pun dapat konterk bina lebuhraya bertol

Tanpa Nama berkata...

siapa pulak Raja yg hidup sama di zaman nabi hidup di Mekah dulu. Mekah tak ada sistem beraja lagi. Sistem beraja wujud setelah tamatnya sistem giliran khalifah yang empat. Setelah itu keluarga Muawiyah melantik diri dan keturunannya menjadi Raja.
yg jelas sewaktu hijrah pertama, ke Habshah - Seorang Raja Kristian yang simpati dengan dakwah Nabi Muhammad dan memberi perlindungan kepada penganut Islam dari Mekah.

Tanpa Nama berkata...

apa nak malu, ni adat sembah menyembah sujud tunduk melutut raja ni adat hindu. dulukan Melayu hindu,zaman Parameswaram dan zaman Sri VIJAY, janganlah malu. raja mengaku wakil dewata mulia raya, dewa-dewi di bumi. bila memeluk Islam, secara tersiratnya adat dan budaya feudal ini terus dibawa, sampailah skrg.

Nabi Muhammad SAW yang dilawannya itupun bukan org lain, pak cik dia abu lahab dan abu jahal tu.

AWAS! AGAMA = DADAH berkata...

Saya sarankan Datuk Seri Hishamuddin Rais menulis sebuah buku bertajuk "AGAMA = DADAH : BAGAIMANA AGAMA DIPERJUALKAN DI MALAYSIA." Sudah tentu ia akan laris di pasaran dan akan diharamkan penjualannya di Malaysia.

Agama itu boleh disamakan dengan dadah kerana ia boleh disalah gunakan oleh orang-orang yang tamak untuk memperalatkan orang ramai yang bodoh supaya patuh dan taat kepada Rajah Gopal dan Free Loaders yang menjadi ketua agama di setiap negeri.

Selagi rakyat patuh kepada agama maka selagi itulah Rajah Gopal dan Free Loaders akan bermaharaja lela. Free Loders ini malas nak bekerja. Mereka hanya mahu hidup bersenang lenang dengan menggunakan wang hasil titik peluh orang lain.

Harussani pun adalah seorang free loader. Kerjanya apa? Apa kerja yang dia buat yang boleh membangunkan ekonomi negara? Apa kerja dia buat yang boleh menolong rakyat Malaysia mendapat pekerjaan?

Malah Lim Goh Tong jauh lebih berjasa kepada rakyat Malaysia daripada Harussani. Walaupun Lim Goh Tong membuat pekerjaan yang haram, tetapi kasino yang dia buka dapat menolong ramai rakyat Malaysia mendapat pekerjaan. Wang cukai yang dikutip daripada Lim Goh Tong digunakan untuk membayar Harussani.

Kalau semua rakyat Malaysia menjadi seperti Harussani dan Hassan Ali, apa faedahnya? Tiada faedah langsung kerana ramai yang akan mati kebuluran.

Tanpa Nama berkata...

Wah dah menjadi-jadi dah diorang nie..
dah betul-betul mcm sial...
Kimakkk betul la ....
Cuma boleh cakap butoh kat hang pa laa........(Nada Marah Giler nie)

Tanpa Nama berkata...

Tambahnya, orang Islam juga wajib mempertahankan Raja-raja Melayu memandangkan golongan itulah yang mula-mula sekali menerima Islam di negara ini.

"Maka raja tidak boleh terpisah dengan kita," katanya lagi dalam ucapannya di majlis perasmian penubuhan NGO tersebut di Shah Alam hari ini.

Tambahnya, perjuangan untuk mempertahankan raja juga dianjurkan oleh Nabi Muhammad melalui sabda baginda bahawa "raja itu adalah bayang Allah di bumi ini."

"Jadi kita pertahankan kerana itu disebut oleh Rasulullah. Bukan dalam satu riwayat saja tapi banyak riwayat," tambahnya.

Copy dari mkini...aku tak tahan pasal ayat ""raja itu adalah bayang Allah di bumi ini." yg dia highlight...Bayangan tu??? Besar maksud dia....

Tanpa Nama berkata...

aku orang kaki lima....jahil
tapi aku rasa haru sani ni lagi haram jadah.

Juasseh Cafe berkata...

Terlompat lompat hassan ali dapat sokongan ulamak, seronok sangat la dia dapat tipu orang melayu.
Batang 'kolope' kau la.

Tanpa Nama berkata...

Bila dah ua tua ni semakin banyak buat ibadat dan bukan banyak buat fitnah.
Dah lah mengaji tak habis... Kawan kawan semua sambung belajar ke Mesir dia ni masuk Special Branch.
Kalau yer pun nak pulun projek juta juta atau nak pastikan anak anak dapat jawatan dan projek besar tak payahlah dengan buat fitnah.
Sama macam Imam zaman Bani Umayah yang beri khutbah kutuk Saidina Ali setiap kali Khutbah...
Jahanam.. akibatnya dinasti ni pun hancur...
Cukuplah dengan Mufti Mesir yang keluar Fatwa HARAM menentang Hosni Mubarak.. Aku tak tahu apa dia buat sekarang....
Hancussss orang ada ilmu agama seconit dan menjual Islam demi harta dunia.

Tanpa Nama berkata...

Inilah jadinya bila jadi Mufti dan jadi Kadhi tapi haram tak datang mesjid KECUALI bila dijemput bagi syarahan. Alasan solat dengan anak isteri... hehehehe
Aku pernah jumpa Ustaz datang mesjid tunggu dalam kereta sampai orang habis solat jemaah alasan dia dah solat dengan anak bini di rumah..
Dan tak tau malu ada hati nak bagi syarahan ugama... Sebab masyuuuukkkkk hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

bertambah teruk harussani....
bercakap berdusta = munafik

md indera jr berkata...

raja bayangan allah tu dah jelas.hadis palsu.mufti sial di dah bawak. nabi dulu wafat ada duit banyak saham banyak atau cincin berlian besar macam raja melayu ke mufti bongok?????lagi nabi dulu minum brandy mcm rajagopal ka? lagi nak.mampos pun nak sebar hadis palsu mufti cilakak.