Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 Februari 2012

PERSOALAN KURUN INI




NOTA:

minta maaf
gambar ini terpaksa disiarkan sekali lagi
untuk pembaca yang akan muntah
untuk pembaca yang akan hilang selera makan
tim tukar tiub minta maaf

gambar ini terpaksa kami paparkan
kerana kami nak tahu
kami ingin bertanya
kenapa ahli gerombolan di pulau pinang ini hitam hitam
kenapa mereka macam tahik naib adam



NOTA:
hanya nak tanya satu soalah saje
kenapa ahli gerombolan pu;au pinang
ini berkulit hitam
tidak berkulit melayu sawo matang
ini yang pelik
kah kah kah

ini persoalan untuk kurun ini


siapa dapat jawab?






33 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bak Kata Seorang Pandai Ini "MIND YOUR OWN BUSINESS RATHER MIND OTHER PEOPLE BUSINESS!"

Matrojak berkata...

Sy rasa bro TT sudah jatuh cinta sama itu gambar... kah-kah-kah-kah...

Sambil2 tuh baca artikel tentang radio aktif dan underground scence di Malaysia, lihat disini (klik)

Fahmi Ismail berkata...

Ya ampoon...bro Isham jawab la sendiri..nak pi tandas kejap ni

Tanpa Nama berkata...

melayu umno telah meluat dengan umno,tu sbb melayu......., nak kena amek peluang..tunjuk jantan.

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah mulai dr hari ni rasa malu sgt2 jd rakyat p.pinang

IbnAbdHalim berkata...

Itu kena tanya Madey la!

Tanpa Nama berkata...

apsal lak la main isu2 kaler kulit ni? kawan baek lu dlm carburetor dung pon x setuju benda2 racism ni.. wat to gained by judging skin kaler?? hitam ka, kuning ka, coklat ka, janji juborr mantap..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Geli hati lah pulak melihat melayu keling jadi jaguh mempertahankan parti haramjadah UMNO Baru. Orang tidak boleh kutuk UMNO Baru, tidak boleh sebut tentang zalim. Wah pantang di sanggah nak belasah saja.

Tengok dalam youtube, puak melayu keling ni memang sengaja cari pasal nak buat huru-hara agar wujud tindakbalas dari orang yang dikasarinya. Ada kemungkinan melayu keling ini dapat pelindungan istimewa dari polis UMNO Baru ?.

Kalau polis UMNO Baru tidak bersubahat masakan melayu keling itu boleh bersikap kurang ajar dan tidak takut wajahnya dirakam...?

Tanpa Nama berkata...

Kalau depa mengaku depa United Mamak National Organisation aku tak kisah. Lantak pi.

Tapi kalau depa mengaku depa MELAYU, itu sebenarnya krisis identiti yang parah. Perlu jumpa pakar sakit jiwa.

tahihati

Tanpa Nama berkata...

wakil amno bahagian kerala kot

Budak Penang berkata...

Saya berbangsa India dari Penang dan bekerja di Kuala Lumpur. Saya kenal beberapa Mamak samseng di dalam video itu. Saya boleh sahkan bahawa mereka ini bukanlah berbangsa Melayu tetapi berketurunan India macam saya, Mereka ini semuanya beragama Islam tetapi berbahasa Tamil di rumah. Jadi menurut perlembagaan Malaysia, mereka ini bukanlah Melayu & tidak layak diiktiraf sebagai Melayu. Saya tahu sebab saya pernah melawat rumah mereka sewaktu bersekolah di Penang dulu. Mereka ini memang samseng sejak waktu sekolah menengah lagi -suka buat kacau di dalam kelas dan suka buli budak Melayu dan budak perempuan Cina selepas sekolah. Salah seorang samseng di dalam video itu, bapa dia sangat kaya, sebab dia buka restoran jual nasi kandar dan kedai runcit.

Tanpa Nama berkata...

Apabila negara ini telah di tawan dan di perintah oleh Singapore, taik2 Nabi Adam yang sama akan melutu dan membuli orang Melayu..percaya lah..sejarah telah membuktikan nya.

Tanpa Nama berkata...

Bangsa india agama hindu = india
Bangsa india agama islam = melayu
Hidup melayu hidup melayu, di rumah cakap india, barua siye punya mamak padukang

Ataih kerinting bawah semak
Dua kati daging dua kati lemak
Pukimak punya mamak

-kk-

CUNNY berkata...

lu kongkek mak saya, saya tadak marah, lu hantam saya kapla, saya tara kisah, LU KATA SAYA UMNO. MARI LA.. SAYA MESTI KASI HANTAM PUNYA. ITU UMNO SAYA PUNYA TUHAN TAU KA?? DEWA PON TADAK BAGI SAYA RM500.. UMNO ADA BAGI.

Tanpa Nama berkata...

Rupenye takde dh org melayu dlm gerombolan ni.. Sape lg yg bole harap???

Tanpa Nama berkata...

Saudara ku, inilah bangsa yang tidak ada budaya. Perangai mereka menggunakan landasan UMNO sangat memalukan bangsa Melayu itu. Ingatilah, kesultanan Melayu Melaka itu pupus oleh bangsa ini, Mamak Bendahara. Bangsa Melayu juga akan dihancurkan oleh mereka mereka ini.

Tanpa Nama berkata...

Wahkahkahkahkahkahkahkah.
I like

Telur Sekunder berkata...

Purely mamak tak da jati diri. Malu nak mengaku asal-usul India/Kerala macam Madey

Tanpa Nama berkata...

Identiti bangsa melayu menjadi tanda tanya lagi....apakah bangsa melayu itu masih dalam proses pembentukkan? mungkin besok lusa mamat nigeria kawin minah melayu dan masuk islam...makin ramai lagei melayu brutal akan muncul....tapi...persoalannya sampai bila semua yang islam itu akan menjadi melayu....aduh negara ku....konfiuslaaaaaaaaa....

Tanpa Nama berkata...

inilah golongan2 melayu penang yg low class...sikit2 mau gaduh..benda yg baik pun mau gaduh...cara percakapan dan pertuturan diaorg ni memang melambangkan betapa rendahnya mentaliti yg dimiliki...bila ler diorg nak sedar...macam ni ker nak jadi pemimpin dan pejuang agama dan negara..buat malu jer kat bangsa2 yg lain..otak ada tapi tak berakal..

Melayu Selangor berkata...

Aku dengar ada keling mengaku melayu kata jgn kutuk umno? Kakakah

Skrg dengar sini wahai keling umno aku nak kutuk hang.... PUKIMAK HARAMJADAH SIAL BABI PUNDEK PUNYA UMNO!!!!

Lahir dari pundek keling nak mengaku melayu.

Aku bukan keling berkata...

Apsal mamat2' hijau bagi muka sangat kat mat rempit dan geng mamak tu...kalau saya ader kat sana mesti saya dah mula hentam pukimak umno...jangan takut la...mati sekali jer...kalau dia mahu kekerasan..kite tunjuk keras juga...kita bukan bacul.

mek berkata...

geng mamak umngok nak tunjuk bodoh.
orang berhimpun cerita pasal alam sekitar, pasal radioaktif.
apakejadah yang geng2 tu asyik sebut hidup umno, hidup bn.
orang lain semua cakap hidup rakyat, tolak lynas. tak ada pulak guan eng sebut hidup dap.

ini la akibat tak baca tukar tiub.
kalau baca, mesti bodoh tak tunjuk kat orang.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kutuk saja depa ni takdak makna. Boikot restoran mamak.

Tanpa Nama berkata...

alaa takat yg p tu apek2 cina belia boleh la hampa buat ramai...cer p mount erskine, ayaq itam, paya terubong buat mcmni...nak tgk kepala sapa yg putuih dulu...jgn jd bodoh la sbb hampa rakyat pp yg dah dok selesa tak pasai2 jd rusuhan kaum, pikiaq sama la bukan hampa ja melayu caprut yg dok kat penang ni...takat dapat kontrak cuci longkang dok rasa mcm umno tu tuhan sgt dah...ptuihhh!

Tanpa Nama berkata...

mcm samseng tamil...

Tanpa Nama berkata...

ketua pemuda bahagian uttar pradesh..
hitam lekat mengaku melayu..
padayappa kadawalle...
otak letak kat lutut... mentaliti very low class... bikin malu mak bapak jer..
rasa mcm tgk cerita tamil...
bodoh tak sudah... asli melayu penang takde bunyi apa pon...
keling paria jer bising...
buduh buduh buduh...

Tanpa Nama berkata...

jumpa ular
jumpa mamat jenis nih

korang nak tibai mana dulu?

saiful berkata...

salam senor tt,
baru 2 bulan saya balik msia ni..saya dok dekat dgn penang..kedai mamak saya dah boikot..geng melayu umno..mmg nampak sombong..yg cina pulak bertambah sombong..semau kedai saya pi kedai cina..nak beli paku sebatang pun kekedai cina..jemu juga rasanya..yg india..senyap sunyi..saya tak faham apa dah jadi ..saya nak meniaga cendoi pun kena melalui cina..sbb depa yg dapat kontrek kantin2 kilang besar2 dipenang dan kulim ....mmg malaysia ni dah korup..yg anak2 nya pulak dah pi sekolah..kalut pulak pi tuisyen..nak naik basikal ptg2 pun tak ada masa..tgk pulak samseng2 dlm inet..yg byknya mamak pedukang..saya akan terus boikot..kedai mamak.
kedai cina sombong...
kedai india bn yg sombong..
kedai melayu yg sombong..

melayu jati berkata...

Mamak yang sedang buat huru hara di Penang.
Melayu dok perhati dari jauh.
Janji berniaga nasi kandar laku.
Yang dok support nie melayu juga
bila lah melayu nak sedar
keling guna nama agama jadi melayu
apa nak jadi orang melayu
sedar lah sikit...
hampa mamak nie
tak boleh percaya
semua kaki belit
macam ular...

Tanpa Nama berkata...

pukimak punya keling penang, perangai mmg mcm pukimak pundek, kalo aku jumpa muka puki ni kat london mmg aku maki, pantat punya keling, ngaku umporno darah keling,...ptuihh keling!!

Tanpa Nama berkata...

MAMAK UMNO YANG BAJET SAMSENG CARI BUDAK PAKAI BAJU HIJAU TU SEBENARNYA KAUM KERABAT GHANI (YG KO SEKOLAHKAN DULU. MAMAK NI SIDEBURN JE PANJANG, AKAL KONTOT....HARRK PTUIII.

Tanpa Nama berkata...

orang yang tercabut dari identiti bangsa dan malu untuk mengakui asal usulnya adalah orang yang kosong. orang semacam ini seperti mamak keling yang mengaku melayu ini sangat bahaya. kalau mereka di england, mereka lebih inggeris dari Tommy Robinson, kalau mereka di arab saudi, mereka lebih arab dari raja abdullah, kalau mereka di afrika, mereka lebih negro dari mugabe. yang penting perut mereka berisi dan poket sentiasa kembung dengan duit. kah kah kah