Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Februari 2012

SALUT ANAK MUDA COOL





SEBELUM KE VALENTINE LIHAT INI DAHULU


lihat dan lihat
anak muda seluruh dunia sedang bangun
tidak ada yang dapat menahan
tidak apa yang dapat menembok
ombak dan badai turun ke jalan raya
ampuh mengampuh turun ke jalan raya

dulukan jalan raya
sebelum pilihanraya






ANAK MUDA GREEK BANGUN MELAWAN

anak anak muda telah mula turun ke jalan raya
anak muda di seluruh dunia
tidak lagi percaya pada politikus tua

anak anak muda sedang membuka parlimen jalan raya
anak anak muda sedang mengepong kota dari desa
anak anak muda sedang mengegar pasar raya

kota athen kita kota tempur
antara anak dengan politikus tua
politikus tua di jana oleh bank dunia
politikus tua di bantu oleh imf
politikus tua yang nafasnya semakin semput

yang ingin ditukar bukan parti politik
yang ingin ditukar bukan yb parlimen
yang ingin di tukar bukan menteri besar
yang ingin ditukar bukan perdana menterui

yang ingin ditukar ialah sistem kapitalis


SALUT ANAK MUDA YANG BERANI






8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam TT.. anak muda malaysia main pelir boleh la bang.. diulang, main pelir boleh la bang.. anak muda kita mana berani tahap gaban?

paling cikai pun, anak muda2 indon sana.. gua lebih respek dia orang punyer rebel..lu bandingkan anak2 muda seluruh dunia dengan anak muda melayu malaysia bangang ni???

penakut jer lebey... phuiiiii!!!!

Tanpa Nama berkata...

valentine adalah hari membunuh umat islam. period

pakcik lan berkata...

Anak muda di mana2 pun, bila dah miss syoru, Akan Pasti bangkit tentang ketidak adilan sistem. 150,000 jawatan sektor awam mansuh. Skim pencen mansuh. Belanjawan potong bukan duit rupiah, euro, banyak. Anak muda Malaysia, juga Akan demo, bila sampai masanya gitu. Yg otai pun bertongkat turun. Buat masa sekarang, anak muda bercintan Valentino Dan berkonsert siti je lah. Enjoy lagu tu apa? Yg otai, dulu2, Search dalm May.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa tak bagi anak2 muda greek tu lembu?
kalau bagi lembu macam kat sini tentu tak gi demo
agaknya kejaan greek tak bagi lembu kot?

Tanpa Nama berkata...

nie semua salah sistem pendidikan kita! dari kecik diajar jadi bapuk n penakut..selama2nya anak muda malaysia mcm ni..satu malaysia patut jadi satu bapuk! kerat kote bagi makan anjing lagi bagus..

talibramli berkata...

kita diibaratkan macam harimau menyembunyikan taringnya...
cuma malas sebab kalau gaduh pun sama-sama islam
kalau gaduh sama-sama mati, sama-sama masuk neraka.
tapi kalau yahudi masuk sini...telur dia aku potong dan gantung...
melayu ialah keturunan Musa yang akan menyembelih yahudi kelak..anda tidak nampak tapi sekarang yahudi sudah nampak dan mereka cuba merosakkan kita dari dalam dengan menyokong BN...fitnah sana sini dan melayu berpecah...sokonglah BA...Keris takkan mampu menyatukan melayu tapi Quran junjungan besar yang mampu..cuba bacakan ayat Quran mesti tunduk dan gerun tapi bila dihulurkan keris adakah anda takut dan sujud?

Tanpa Nama berkata...

Orang Bodoh je berani x bertempat. berani buat demo kat JOHOR la nak tengok langit 2 tinggi ke rendah. pergi matilah dengan korang wahai PAKATAN. Hanya yang benar akan sentiasa menang. ALLAH HU AKHBAR. Hidup UMNO. Laknat PAKATAN.

shahrazin berkata...

lu kecut la bro...psal tu org johor kene tipu je...tnah byk trgdai....lu cuma pikir perut lu sorang je...x brani ltak profile....kasi ptong laa wei