Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Mac 2012

APA PERANAN NAJIB DALAM KES ALTANTUYA?





SIAPA UPAH BUNUH ALTANTUYA




NOTA:
satu persoalan hakiki dalam kes altantuya
mengikut sirul dan azilah
mereka diupah 100,000 ringgit untuk membunuh altantuya

kenapa hakim di negara islam
yangv tunggang tunggit sembahyang
tidak tanya:


siapa yang upah kamu?






BERSYUKUR SUSPEK BERSALAH – berita hairan

Pelajar Malaysia yang cedera diserang dan disamun sekumpulan lelaki dalam rusuhan di London, Ogos tahun lalu, Asyraf Haziq Rosli, 20, bersyukur kerana semua suspek dalam insiden itu sudah disabitkan kesalahan dan hanya menunggu hukuman.

Pada masa sama, Asyraf Haziq berharap beliau dapat menjalani kehidupan lebih tenang selepas ini, termasuk bebas bergerak ke mana-mana di London tanpa perasaan bimbang atau menjadi perhatian orang ramai.

“Syukur Alhamdulillah sebab yang bersalah sudah disabitkan kesalahannya. Harapan saya agar dapat menjalani kehidupan seperti dulu (sebelum rusuhan) dan bebas bergerak ke mana saja,” katanya kepada Berita Harian, semalam.




KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH AKH


woit..INI LAH CONTOH UNDANG UNDANG NEGARA KAPIR...kah kah kah..

kah kah kah...HAKIM NEGARA KAPIR MAKAN BABI... kah kah kah..

kah kah kah.. HAKIM NEGARA KAPIR MINUM ARAK... kah kah kah...

kah kah kah...BANYAK HAKIM NEGARA KAPIR TAK PECAYA AGAMA.... kah kah kah

kah kah kah... KADANG KADANG ADA HAKIM MAIN BONTOT.... kah kah kah..

woit... TAPI PENGHAKIMAN MEREKA ADIL.... kah kah kah..

kah kah kah..TAK MACAM DI NEGARA ISLAM... kah kah kah..

kah kah kah... YANG BANYAK HAKIM BERBUIH BUIH MULUT BERZAKAR DAN BERZIKIR... kah kah kah....

kah kah kah... YANG RAMAI HAKIM TURUN NAIK HANTUK KEPADA DI KAABAH.... kah kah kah...

kah kah kah,...ANAK DATUK... ANAK MENTERI... ANAK RAJA... TAK PERNAH SALAH... kah kah kah..

kah kah kah...SEMUA BOLEH KAUTIM...SEMUA BOLEH DAIATIR... ASALKAN BOLEH BAYAR... kah kah kah..


TUNTUTAN ANAK MUDA


9 ulasan:

MARHAENIS berkata...

salam...jgn salah tafsir bro...negara melayu! bkn negara islam...pemimpin melayu bkan pemimpin berlandaskan islam..salahnya melayu bkan salah islam..jgn trauma dan sinis ngan islam sgt..melayu lain islam lain..

Tanpa Nama berkata...

TT,
I have been wondering eversince the case, why were the two accused covering their head ,who gave permission for it to be done.
Those two were policemen whose primary duty is to protect the dpm then, Now, why would these two kill tuya for no reason. Who ordered them to c4 tuya?
Was these two paid to commit the murder? Who paid what? Why baginda aquittal not appealed?
Aiyooooo aii oooo too many "why why why" and how how hows lah bro.
Tunggu PR jadi kerajaan , buka balik kes baru kita tahu semua.
ABU ABU ABU Undi lah PR rakan
rakayaat.
Dlm Mimpi pun i ABU ABU ABU

kampong lad berkata...

apa motif pembunuhan? soalan ni satu donia dok tanya, tapi takdak dlm skrip la.

Lyss Iman berkata...

sokong @MARHAENIS
Oh Melayu yang busuk!
Allah swt berfirman :

"Telah nampak kerusakan di daratan dan di lautan disebabkan perbuatan tangan manusia, supaya Allah merasakan kepada mereka sebahagian dari (akibat) perbuatan mereka, agar mereka kembali (ke jalan yang benar)." (QS Ar-Ruum : 41)

"Dan Allah telah membuat suatu perumpamaan (dengan) sebuah negeri yang dulunya aman lagi tenteram, rezekinya datang melimpah ruah dari segenap tempat, tetapi (penduduk)nya mengingkari nikmat-nikmat Allah, kerana itu Allah merasakan kepada mereka pakaian kelaparan dan ketakutan, disebabkan apa yang selalu mereka perbuat." (QS An Nahl : 112)

Tak mustahil negara akan hancur sedikit masa lagi sepertimana kehancuran total yang manusia kuffar lakukan di atas muka bumi Allah ini. Nauzubillahi min zalik.

Semoga Allah melindungi kita semua. Ameen.

Pro_Pembaharuan berkata...

marhaenis...

cuba ko namakan 1 je negara islam sangat sekarang?

Pro_Pembaharuan berkata...

kesian KJ bangang... kalo awal2 kasi kecoh itu laporan risik pasal kes altantuya, silap2 KJ jadi TPM dah skarang... kkkekekekekkeke... padan muka... yang diselamatkan pun kini nak buang dia... kakakkakakak... padan muka ekau jang...

John Lennon (Peace Be Upon Him) berkata...

Bayangkan tiada agama dan syurga
Ia mudah jika anda cuba
Tiada neraka di bawah kita
Di atas kami hanya langit
Bayangkan semua penduduk dunia yang hidup untuk hari ini dan tidak berangan-angan hidup untuk hari akhirat

Bayangkan tidak ada negara dan tidak ada agama
Ia tidak sukar untuk dilakukan
Tiada alasan untuk membunuh atau mati kerana agama dan negara
Tiada alasan untuk pengeboman bunuh diri kerana nak masuk syurga

Bayangkan kehidupan rakyat Malaysia hidup dalam suasana aman

Anda, anda boleh berkata
Saya seorang pemimpi, tetapi saya bukan berseorangan
Saya berharap satu hari nanti anda akan menyertai kami
Dan dunia akan bersatu

Bayangkan tiada harta benda
Saya tertanya-tanya jika anda boleh
Tidak perlu bunuh membunuh kerana ketamakan atau kelaparan
Tidak perlu bunuh membunuh kerana pemimpin yang tamak menggunakan agama untuk memperalatkan orang ramai
Pemimpin yang tamak akan menggunakan agama untuk terus berkuasa

Bayangkan semua orang berkongsi di seluruh dunia
Persaudaraan sesama manusia

Anda, anda boleh berkata
Saya seorang pemimpi, tetapi saya bukan berseorangan
Saya berharap satu hari nanti anda akan menyertai kami
Dan dunia akan bersatu

Tanpa Nama berkata...

kenapa tuya dibunuh?
siapa suruh bunuh tuya?
berapa upah bunuh tuya?
siapa upah bunuh tuya?
kenapa dia upah bunuh tuya?

kenapa tuya dibunuh?

Tanpa Nama berkata...

marhaenis-melayu?islam?melayu islam?bagi satu contoh negara islam?
banyak rasuah tak?
banyak kronisme tak?
ada despotisme tak?
arab spring apsal terjadi?
lu pkirla sendiri