Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Mac 2012

HANYA 1% SAHAJA PERCAYA LAWAK BODOH KETUA POLIS



KAH KAH KAH -TERGOLEK DOG





PENCERAHAN DARI PEMBACA
salam...malaysia dapat pemimpin rasuah sebab rakyat malaysia SENDIRI MEMang suka rasuah..polis rasuah sebab rakyat/pemimpin bagi rasuah! hakim rasuah sebab rakyat/pemimpin/orgbykduit bagi rasuah!..jgn nampak sebelah pihak saj beb..satu jari tunding kat orag 4 jari kpd diri sendiri...polis takde maruah ambik rasuah sebab rakyat juga tak bemaruah suap depa duit...

sama la kita semua kalau gitu..bukan pm ,polis serta penguasa2 saja yg bangsat kalu terima rasuah,rakyat juga bangsat kerana bg rasuah,,,cermin diri kita sendiri...JIKA AKU KO MERKA DAN SEMUA RAKYAT MALAYSIA JIJIK LAKUKAN RASUAH/KORUPSI,MAKA TIADA TEMPAT UNTUK KERAJAAN DAN PENGUASA2 YG RASUAH DUDUK BERKUASA..TAPI SELAGI RAKYAT MALAYSIA SUKA RASUAH SELAGI ITU PERASUAH2 TERUS BERTAKHTA...EWAHH..PENgUASA RASUAH KERNA RAKyAT TAK BERMARUAH!!
By MARHAENIS on SATU PERATUS YANG RASUAH ATAU SATU PERATUS YANG TA... on 3/16/12

DUIT KOPI
Aku pnah kena tahan kat higway bukit merah.upanya speed trap koi1 pg,gila hapa depa ni.dah tu kna tahan,dia ckp ada berapa?bg ja la berapa pon ikut ikhlas. Aku pon bg ja la 20 dgn ikhlas. Tkejut jgk aku dia ckp cmtu. -kalau aku mintak baki 5ringgit,agk2 dia nk bg blk tak.aku pny ikhlas 15ja.
By underBear on SATU PERATUS YANG RASUAH ATAU SATU PERATUS YANG TA... on 3/16/12



CERITA LUCAH
sekali lagi... apa yg lawak sangat? cerita anonymous yg belum tentu sahih atau tak pun boleh dipost jadi entry. kalau semua cerita2 anon ni betul, cerita2 lucah melayu yg berlambak kat internet ni pun kira betul ke? kalau tak betul, tak pasal2 dapat dosa memfitnah org. kalau lepas ni ada anon bukak cerita salah laku pemimpin pr rasa2nya takde pulak ada org percaya dan nak jadikan entry, kena kutuk lagi adalah. pelik pelik
By Prince Noob on SATU PERATUS YANG RASUAH ATAU SATU PERATUS YANG TA... on 3/16/12



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin rasuah sbb rakyat suka rasuah? Betul ka? Pemimpin & kroni dpt laba juta2 disebabkan olh rakyat? Jd, selama ini rakyatlah yg b'tanggungjwb di atas kejongosan perilaku pemimpin? Aku cuma rakyat biasa yg b'kerja sehingga t'golek2 dog & ikat perut ketika hujung bulan utk jimat duit minyak. Aku tdk pernah hulur duit kopi utk polis, jpj hatta pegawai kerajaan utk dpt tender juta2. Bila disaman polis aku cuma tunggu bulan pengampunan utk byr saman. Jd, mcm mn org spt aku boleh menyebabkan Kak Jat & kroni dpt RM250 juta?

dino.yp@gmail.com berkata...

Lu memang lahanat!

Tanpa Nama berkata...

Hanya 1% Polis yg rasuah.
Memang betul,oleh-itu 99% ialah RAKYAT yg rasuah !

Kesian Polis yg se-suci macam serbik cuci cap "Pap" atau "Hari-harimau"......

Kah.....kah....kah..........

Kah.....kah....kah..........

Kah.....kah....kah..........

Tanpa Nama berkata...

Anti Rasuah semacam Anti Lynas, Anti Regim UMNGOK dan Mamak Kutty......

JOM....
Ke Jalanraya sebelum PRU-13
Ke Jalanraya beramai-ramai sebelum PRU-13
Ke Jalanraya beramai-ramai dan berkali-kali sebelum PRU-13

"Never let thieves work in a bank"
American proverb


Kah..........kah....kah.........
kah....kah....kah.........
kah....kah...kah...........

Tanpa Nama berkata...

Anti Rasuah semacam Anti Lynas, Anti Regim UMNGOK dan Mamak Kutty......

JOM....
Ke Jalanraya sebelum PRU-13
Ke Jalanraya beramai-ramai sebelum PRU-13
Ke Jalanraya beramai-ramai dan berkali-kali sebelum PRU-13

"Never let thieves work in a bank"
American proverb


Kah..........kah....kah.........
kah....kah....kah.........
kah....kah...kah...........

Tanpa Nama berkata...

Melayu yg tunggang tunggek sampai hitam dahi memang senang dirasuah. nak buat macamana, kechik kechik dirasuah mak bapak. Mak bapak slalu ugut kalu tak dengar cakap mak, mak tak sayang, lepas tu girlfren atau isteri/suami ugut klu tak buat itu ini utk dia tak nak sayang. lepas itu ustad ugut tanya banyak banyak murtad, lepas tu gomen ugut klu tak undi BN negara tergadai. Seumur hidup Melayu kena ambik rasuah kena bagi rasuah. Rasuah kasih sayang, rasuah ugama, rasuah perasaan dan bolih dikatakan ada 'mentality' rasuah. Yang paling berat rasuah ke syurga.

Antonito berkata...

Komen marhaenis serupa mcm komen menteri gomen dan pegawai gomen yg selalu aku baca, rakyat jgk yg salah kalau rasuah berleluasa...kalau bnyk accident rakyat jgk yg salah sbb cuai pandu berbahaya...kalau bnyk kes denggi rakyat jgk yg salah xjaga kebersihan...kalau harga barang mahal rakyat jgk salah sbb beli dan xboikot brg tu...kalau bnyk kanak2 mati diculik dibunuh rakyat jgk salah sbb cuai abaikan keselamatan...

Rakyat didulukan tanggung semua pencapaian diutamakan kerajaan.... Kalau semua rakyat salah habistu kerajaan semua betul la?? Mana tanggungjawab kerajaan???

Komen camni bodoh mcm lembu...bongok mcm umngok...

kampong lad berkata...

sepatutnya 99% yg percaya, sebab dia buat lawak bodoh. kalau 1% shj bermakna 99% percaya dia serious.