Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Mac 2012

KALAU GUNAKAN SARKOT - TRAJEDI BAYI MATI TIDAK AKAN BERLAKU





DENGAR LAGU INI DULU - KEKASIH DAN CINTA










KOMENTAR TUKAR TIUB

jika kita tidak hendak mendapat demam malaria
kita memakai kelambu
kita guna ubat nyamuk
kita asapkan rumah

kenapa susah sangat untuk menerima hakikat
untuk menghindarkan bayi dari mati bergelempangan
sarkot, kondom, stokin, baju hujan, topi peranchis adalah jawapan

kenapa tidak mahu terima hakikat
bahawa entot itu seronok
tetapi jika salah entot
akan membawa masalah

jika mengentot tanpa kondom
besar kemungkinan bayi akan muncul
dalam perut anak gadis
jika mereka belum nikah
jika mereka belum jadi suami isteri
masalah akan muncul

jawapan bukan bila bayi lahir
bayi dibunuh
bayi dibuang

jawabnya sebelum hujan sediakan payung!





BERSARKOT SEBELUM MENYELAM






MENGAKU CAMPAK BAYI DARI TINGKAT DUA FLET – berita hairan

KUALA LUMPUR: Seorang remaja perempuan dipenjara 12 tahun dan didenda RM5,000 oleh Mahkamah Sesyen Selayang, dekat sini, semalam selepas mengaku bersalah menyebabkan kematian anaknya yang baru lahir dengan mencampak bayi perempuan itu dari tingkat dua rumahnya, Oktober tahun lalu.

Hakim Maziah Joary Mohd Tajudin memerintahkan Nor Atika Kamarolzaman, 19, menjalani hukuman bermula dari tarikh dia didakwa kali pertama di mahkamah iaitu pada 12 Januari lalu.


Mahkamah turut memerintahkan wanita berkenaan dipenjara lima bulan lagi, sekiranya dia gagal membayar denda yang dikenakan itu.

Nor Atika dituduh melakukan kesalahan itu terhadap bayinya di alamat B7-2 Taman Selayang Segar 2, antara jam 3.30 pagi dan 7.15 pagi 3 Oktober lalu.

Pertuduhan adalah mengikut Seksyen Seksyen 309A Kanun Keseksaan dan boleh dihukum mengikut Seksyen 309B akta sama yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan juga denda.

Pendakwaan dilakukan Timbalan Pendakwa Raya Rohaiza Hamzah manakala Nor Atika tidak diwakili peguam. – TIEWNAMA



BAYI BARU LAHIR DIJUMPAI DI TEPI BANGUNAN DI TAWAU - berita hairan


TAWAU: Seorang bayi perempuan yang baru dilahirkan dijumpai di tepi bangunan milik sebuah syarikat swasta di Jalan Tanjung Batu, awal pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Tawau, Asisten Komisioner Ibrahim Chin, berkata bayi yang dibungkus menggunakan kain batik dan ditinggalkan di tepi bangunan berkenaan dijumpai seorang pengawal keselamatan yang sedang bertugas kira-kira jam 5.05 pagi.

"Ketika mendekati bungkusan itu, dia mendengar suara tangisan bayi lalu terus menghubungi polis," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Katanya, bayi yang cukup sifat berkenaan kini ditempatkan sementara di Hospital Tawau untuk tujuan pemantauan.


Beliau meminta pengusaha klinik yang didatangi wanita yang baru melahirkan bayi dan orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai bayi itu supaya menghubungi Rakan Cop di talian 089-772121 atau terus kepada Inspektor Nur Intan Jamri, di talian 019-8416591.

Kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 317 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya sekali. -TIEWNAMA





14 ulasan:

Aa berkata...

Bezakan penyelesaian dengan galakan.

Mr Sylarius berkata...

Bila dah berlaku macam ni, yang didakwa biasanya yang perempuannya sahaja. Lelaki yang mengentotnya dah terlepas entah ke mana.

Orang Melayu ni, kadang malunya tak bertempat. Nak buat majlis kahwin yang simple tak mau, malu kat jiran-jiran mengata anak dara dah ditebuk tupai. Padahal tiap kali dating sure nak mengentot. Tak dapat check in, dalam semak pun jadi. Sebelum mengentot, nak beli kondom kat 7-eleven malu, nak mengentot takda pulak rasa malu.

Sedap-sedap mengentot terpancut dalam. Bila dah asal mengentot je pancut dalam, sure akan benih melekat. Dah melekat tu, pandai-pandai la si laki tu lesapkan diri. Si perempuan jugak yang merana.

Orang Melayu ni bodohnya sampai ke tulang, benda ni dah lama dah, sejak dari zaman filem Ali Setan. Still bebalnya tak berkurangan.

Shahrizat Beli Kondom Di Bangsar berkata...

Lebaisation mengakibatkan ramai orang Melayu yang berzina membuang bayi kerana takut dikatakan orang tidak lebai.

Kebanyakan lelaki Melayu takut nak beli kondom di farmasi sebab jika orang lain nampak mereka akan mengumpat mengatakan pembeli kondom itu tidak lebai. Jadi lagi lebai lagi takut nak beli kondom. Jadi terpaksa pancutkan air mani kedalam burit sigadis malang.

Bila sudah hamil, tak nak mengaku buat anak dara orang mengandung sebab takut dikatakan tidak lebai. Lagi lebai lagi tak nak mengaku sebab nak jaga status kelebaian mereka.

Bila si gadis malang bertanya apa nak buat, si lelaki akan berpura- pura buat tak tahu atau menyuruh si gadis malang membuang bayi secara senyap - senyap sebab takut perbuatan mereka diketahui oleh Tok Lebai. Jika Tok Lebai tahu, susah nanti kerana pasti kena hukum samada kena sebat atau kena hantar ke pusat pemulihan akhlak. Ibubapa akan dapat malu kerana anak yang sejak dari kecil disangka lebai tidaklah lebai sangat jika dibandingkan dengan pemuda-pemudi yang gilakan punk rock.

Matrojak berkata...

Ha..ha..ha..

Lagu indon tuh best la...

"Surti fuck you"

Kah..kah..kah..kah...

bigfish berkata...

sediakan belon amerika banyak-banyak sebelum projek. orang kita ni memang susah sikit tapi lama-lama dah biasa la...

kalau kerajaan BN nak bagi free macam BR1M pun boleh gak, dipanggil sarung 1Malaysia

underBear berkata...

bersetuju!

Tanpa Nama berkata...

kalau gunakan sarkot maka tiada lah kes wanita mati di bom guna c4 kahkahkah...

Prince Noob berkata...

ana mohon jangan main2 dgn kondom

Tanpa Nama berkata...

Ya TT..betul2x...tp klu boleh kita tak nak dia mengentot sebelum nikah...hahaha
Klu dia nak buat jugak...pakailah kondom tu supaya perempuan tak hamil...hahaha
Tp klu tertangkap dengan empat saksi...jgn marah klu dihukum...berani buat berani ar tanggung...baru kl gangster...hahaha

wandaud-kk berkata...

Cisssssssss...kurang ajar kau Isham....jangan kau persendakan atau perkecilkan negara sendiri.
MALAYSIA NEGARA KE 19 PALING SELAMAT DI DUNIA....
No play play ya

Tanpa Nama berkata...

bro TT, anak lu yang kat europe tu dah masuk sekolah menengah ke?? hehehe jgn marah aa.. gurau jer :D

Tanpa Nama berkata...

Alooo!!! Bos. sarkot cap apa yg baik....dacing. bulan.roket. mata satu....

Tanpa Nama berkata...

ada dpt kontrak buat sarkot ker?

Tanpa Nama berkata...

Jawapannya ada 2:
1. Entot tanpa nikah = zina. Kalau nak ikut Islam zina = haram. Sarkot ke tak sarkot ke... Kalau tak nak ikut Islam ikutlah hisam...
2. Sarkot bisnes ledir kapitalis....senang dapat untung...kaya tahap gaban...