Rabu, 7 Mac 2012

KRONI MANA PULAK DAPAT PROJEK





SEBELUM MENGUNDI KITA BERDEMO







MALAYSIA AKAN GANTI SEMUA KENDERAAN 4WD TENTERA - meloya

BANGKOK 5 Mac – Malaysia akan menggantikan semua kenderaan pacuan empat rodanya yang telah uzur mulai Jun depan, kata Ahmad Zahid Hamidi hari ini.

Dia berkata Malaysia akan memperoleh kenderaan itu dari Thailand, dikeluarkan oleh sebuah syarikat Malaysia, Weststar Group, berpangkalan di Pattaya.

“Kenderaan 4x4 yang digunakan oleh ketiga-tiga perkhidmatan tentera sudah usang dan tidak menjimatkan untuk disenggara,” katanya kepada media Malaysia selepas pertemuan dengan rakan sejawatannya dari Thailand Sukumpol Suwanatat, di sini.

Kedua-dua pemimpin itu telah menghadiri sidang Pertahanan dan Keselamatan 2012, satu acara Pertahanan dan Keselamatan Dalam Negeri tiga perkhidmatan Asia bagi Darat, Laut dan Udara, di IMPACT Exhibition and Convention Centre, di sini.

Ahmad Zahid berkata prioriti program baru 4WD itu ialah menggunakan komponen Malaysia termasuk untuk alat gantinya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TONY PUA WAJIB TANYA DALAM PARLIMEN.... kah kah kah...

kah kah kah.... MACAM MANA SYARIKAT KRONI INI DAPAT KONTREK?.... kah kah kah..

kah kah kah...KERETA YANG LAMA ITU... KRONI MANA PULA DAPAT?..... kah kah kah..

kah kah kah... BERAPA PERATUS % HARGA DI NAIKKAN..... kah kah kah...






3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cibai betul dorg nie. Patut kilang buat kat malaya bukan kat pataya. Kalu kat sini bole juga aku jadi supplier power windo. (vendor proton banyak beb)
Busines tingkap je boleh milioner. Baru bole tercapai wawasang 2020.

Tanpa Nama berkata...

TT!!
ambulan westar supply sblm ni pn byk bocor, litar terbakar
mmg makin power la army dpt jip canggih pahni

jom ABU berkata...

dulu zaman mahathir PM bila umum dlm akhba nak beli jet f18 hornet dan mig29 utk pertahanan negara, aku bangga dan xsyak apa2...tp sejak zaman murujib beli kapal selam tau beli la apa pun utk tentera smp terbunuh altantunya kene c4 termasukla ramai lg rakyat yg mati dlm siasatanla, dituduh mati mengejutla...maka secara automatik aku tahu umno dan bn ni nak sedut duit negara utk fund pilihanraya dan keperluan rasuah mereka....oleh itu kita rakyat yg sayangkan malaysia jgn undi umno bn ni kalau x diorg dok kasi habis duit negara hingga hutang negara smp 60bilion (separuh kdnk) dan hingga skrg mac12 dilaporkan hutang negara meigkat lagi.....apa lagi tuan2 puan2....mari kita ABU dan tukar kerajaan!