Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 28 Mac 2012

MAT PAU DAN MAT SKODENG JUAL AGAMA



KOMENTAR TUKAR TIUB

apa maknanya berita ini?

maknanya ransangan seks
maknanya ransangan duit
lebih kuat

ini bukan satu pekara yang baru
satu ketika dahulu
di petaling jaya
ada tim lampu picit
ada tim mat skodeng
atas nama agama
pergi pau
pasaangan yang memadu cinta

semua ini adalah contoh
menggunakan agama
untuk jadi mat pau

menggunakan agama
untuk jadi mat skodeng

MAT LOOSER TAK DPT AWEK JADI MAT SKODENG















PETUGAS MAIM DIDAKWA MINTA RASUAH WANG, SEKS - merloya

MELAKA 27 Mac – Seorang pekerja rendah am Majlis Agama Islam Melaka (MAIM) dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini atas dua pertuduhan rasuah iaitu meminta suapan wang dan perkhidmatan seks daripada seorang wanita bagi menyelesaikan satu kes khalwat, dua tahun lepas.

Zullias Rasid Manan, 36, dari Jalan Tun Kudu, Bukit Katil, bagaimanapun mengaku tidak bersalah ketika kedua-dua pertuduhan dibacakan di depan Hakim Ahmad Sazali Omar.

Mahkamah membenarkan tertuduh diikat jamin sebanyak RM16,000 dengan seorang penjamin dan menetapkan 27 April depan untuk sebutan semula kes.

Bagi pertuduhan pertama, dia didakwa meminta RM1,500 daripada Siti Aishah Mohd Yusoff sebagai upah untuk menyelesaikan kes di bawah Enakmen Kesalahan Syariah Negeri Melaka 1991 di Dataran Pahlawan, Bandar Hilir pada kira-kira 6.30 petang, 10 Januari 2010.

Bagi pertuduhan kedua, Zullias didakwa meminta perkhidmatan seks daripada Siti Aishah di bilik nombor 225, Coastal Park, Hotel Ujung Pasir pada kira-kira 1.15 petang, 13 Februari 2010.

Dia didakwa mengikut Seksyen 17(a) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2009 dan boleh dihukum mengikut Seksyen 24 akta sama yang membawa hukuman maksimum penjara 20 tahun dan denda lima kali nilai suapan atau RM10,000 mengikut mana lebih tinggi.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Mohammed Heikal Ismail dan Mohd Sa’ad Shukor dari SPRM manakala Zullias tidak diwakili peguam. – TIEWNAMA







9 ulasan:

bigfish berkata...

inilah jadnya bila umno memerintah malaysia. agama di jabatankan. dasar sekular warisan penjajah

average joe berkata...

semua gerombolan Kera UMNgOk-BoNgok ni bergurukan mamakhateer sorang

mamakhateer: bukan saya yg arahkan tangkap. itu keputusan polis utk tangkap mereka semua bawah isa. saya takde kenamengena dan tidak bertanggungjawab

kak pijat: bukan saya yg arahkan beli kondo. itu kehendak lembu saya, eh suami dan anak2 saya. saya takde kenamengena dan tidak bertanggungjawab

nazri: bukan saya yg arahkan bergaduh di kondo. itu tindaktanduk anak saya. saya takde kenamengena dan tidak bertanggungjawab

mereka semua gunakan skrip yg sama dulu kini dan selamanya

patutlah sepanjang negara ditadbir oleh gerombolan Kera, kes buangbayi tak habis2 malah semakin menjadi2, sebab si-pembuang pun ikut "pemimpin" haprak utk dijadikan contoh: itu anak saya, saya tak bertanggungjawab!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 5

Tanpa Nama berkata...

yg menjadi punca adalah ulamak umno.mereka tidak berperanan utk menjelaskan yg batil dan yg hak kpd pemimpim mereka.mereka lebih takutkan pemimpin mereka drp takutkan allah.banyak ayat2 quran yg melarang kita bersetongkol dng org zalim dan melampaui batas,tapi ulamak umno ini langsung tak hebahkan pd org ramai bahkan ada segelintir mereka ygbersama2 org zalim itu

Melayu Zaman P. Ramlee berkata...

Berita ini mengesahkan apa yang ditulis oleh Tukar Tiub dan penyokong-penyokong Tukar Tiub tentang LEBAISATION di Malaysia selama ini benar belaka.

Kualiti orang yang bekerja di Jabatan Agama Islam amat rendah kerana mereka ini terdiri daripada golongan budak-budak samseng yang bodoh dan tidak pandai belajar. Bila mereka gagal SPM, mereka terpaksa pergi mengaji di pondok atau madrasah di Pakistan kerana itu sahaja yang mereka mampu.

Kalau mereka ini tak pandai & dungu didalam Ilmu Hisab, Fizik, Kimia, Biologi, Ekonomi & Perakaunan, sudah tentu mereka ini juga tidak pandai di dalam ilmu agama Islam yang jauh lebih susah daripada Fizik.

Bila mereka ini balik ke Malaysia dan bekerja di Jabatan Agama, mereka ini masih tetap samseng dan gila seks. Itulah sebabnya kebanyakan tokoh tokoh agama teragung, terunggul, terulung temasyhur, tersohor, ternama dan terbaik di Malaysia hanya mampu bercakap pasal SEKS. Mengapa? Sebab mereka ini kepala otak mereka asyik fikirkan seks sejak dari zaman sekolah menengah sampai sekarang. Gaji mereka tak seberapa dan muka mereka tak kacak. Jadi tak ramai gadis Melayu yang ingin berkahwin dengan mereka ini.

Jadi untuk memuaskan hawa nafsu seks mereka, mereka ini terpaksalah sibuk pergi mengintai pasangan kekasih yang berdua-duan.

Mereka yang lebai ini memang lemah didalam bidang pengawalan kepala pelir mereka. Mereka tidak boleh tengok rambut perempuan atau perempuan pakai mini skirt macam Saloma bini P. Ramlee. Jika tengok, terus stim nak merancap. Mengapa???? Sebab mereka tidak biasa tengok.

Orang Penan yang hanya pakai cawat macam Tarzan lagi terror dalam pengawalan hawa nafsu mereka. Di hutan Amazon, Afrika, dan Sarawak ada ramai orang hutan yang perempuan mereka setiap hari bertelanjang bogel atau separuh bogel. Tetapi lelaki mereka ini tidak merogol perempuan mereka. Malah mereka tidak membuang bayi macam kaum Melayu, kaum yang paling hebat di dalam hal ehwal agama Islam sebab hanya ada satu kaum di dunia ini yang kaumnya mesti 100% Muslim, Orang Arab keturunan Nabi pun kalah jika dibandingkan dengan kaum Melayu ini.

KAH KAH KAH

Saya ada seorang kawan yang kuat agama yang pernah belajar di Al Azhar. Tetapi saya tak kisah sebab kawan saya tu tak pandai guna komputer dan internet. Bila semua orang dah lama guna internet, dia baru nak belajar. Jadi dia suruh saya ajar dia. Pada suatu hari, komputer dia kena virus. Jadi sayalah orang yang dia minta tolong. Bila saya buka komputer dia, saya curi buka dia My Documents dan ternampak banyak gambar-gambar lucah yang dia simpan di dalam komputer dia. Kena virus tu pun sebab dia lawat laman porn.

Jadi bila saya tengok ulasan yang dibuat oleh orang yang lebai di Tukar Tiub, saya tidak kagum dengan kelebaian mereka, kerana 99% semua sudah melawat laman web lucah dan ada yang merancap di depan komputer. Yang 1% tu ialah orang-orang macam saya dan Hishamuddin Rais yang sudah banyak pengalaman. Jadi laman web lucah, kita orang tak ambil port.

Itulah bukti bahawa orang yang kononnya MELAYU LIBERAL, MELAYU SOSIALIS, MELAYU KOMUNIS adalah jauh lebih baik daripada Melayu yang kononnya LEBAI dan ALIM.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

"bapak" kena tangkap kat pd
"kawan bapak" main pelacor kat vcd
"pak sedara kena" tangkap kat pub
"anak buah" kena tangkap mintak seks

apa punya keluarga nih???

Non-Governmental Individual berkata...

TU DIAAAAAAAAAAAA! TAK NAK LAH MASUK SYURGA DGN ORG MACAM TU!

Tanpa Nama berkata...

@Non-Governmental Individual

Orang jahat masuk syurga?

Harharhar

Obvious troll is obvious. @_@

MARHAENIS berkata...

People die over religion
Look at northern ireland
Kids are brought up on hatred
If thats religion i dont want it
Fuck religion full of shit
Fuck religion full of shit
Fuck religion full of shit
Jimmy bakker on tv
A lying fuck but people believe
Caught in a hotel with his trousers down
Saving sould for his fee
Fuck religion full of shit
Fuck religion full of shit
Fuck religion full of shit
Religion aint worth dying for
Who can prove god was a man
Can you prove that god was man


THE EXPLOITED

Tanpa Nama berkata...

selemah-lemah iman adalah membantah di dalam hati terhadap pemerintah yg zalim...
kenapa bercakap dalam hati kalau kita boleh jerit laungkan kuat2
dan selebihnya berserah kepada Allah. ajal maut, ditahan dianiaya disiksa mcam yg TT alami dalam ISA tu semua ketentuan Allah.
Allah bersama dgn golongan Musthadaafin (tertindas) dan mengutuk golongan Mustakbirin (zalim).

"Orang-orang yang beriman dan tidak mencampur adukkan iman mereka dengan kezaliman (syirik), mereka itulah orang-orang yang mendapat keamanan dan merekalah orang-orang yang mendapat hidayat petunjuk." (Surah An'am ayat 82)