Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Mac 2012

SAEKOR LAGI GEROMBOLAN SEMBAB




NOTA:

lihat gambar dibawah ini
adalah ini perangai seorang menteri
dengan muka sembab terjerit jerit
cuba menggangu amoi yang cun dan cool

muka sembab
piliharalah muka
takut kanak-kanak
melihat muka dan perangai samseng ini

pandang muka amoi
dan kemudian pandang muka sembab junior

maaf kalau patah selera makan
kah kah kah



INI SEMBAB JUNIOR




DAKWAAN DIKASARI, NOH OMAR SALAHKAN DAP - mkini

Menjawab dakwaan ahli-ahli DAP yang mereka telah dikasari oleh penyokong BN di satu majlis di Bandar Sungai Long semalam, Noh Omar sebaliknya mendakwa merekalah yang patut dipersalahkan.

"Tebukti DAP pembohong besar. Mereka yang datang macam samseng dan menceroboh majlis BN tapi BN pula yg dsalahkan.

"Saya pergi untuk tenangkan keadaan tapi saya pula dituduh samseng. Jelas putar belit DAP," katanya Noh dalam SMSnya kepada Malaysiakini lewat semalam.



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LANCHOW LAA NOH OMAR!!!!!
BALIK RUMAH KASI POTONG DAGING MUKA SKET...

Tanpa Nama berkata...

agaknya samseng ni ingat bn boleh dapat balik cheras dr dap kot?

kepala butoh laaa
ingat cina nak pangkah bn ke?

Stupid University berkata...

Dari tong ikan sudah jadi sembab junior! Kah! Kah! Kah! kah! Kalau aku, dah lama aku tonggeng bagi sedas dua kat muka sembab dan hitam tu! Kah! Kah! Kah! Muka jamban! Kah! Kah! Kah! Dia perasan dia hensem! Encem taik kucing! Kah! Kah! kah! Ini lebih gagal dan suwey dari jantan UMNO tu! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

woit TT,
mana ada junior sembab...
ini mat sembab cartel dadah...
kah...kah...kah...

Bigfsih berkata...

Inikah yang digembar-gemburkan klon malikul sembab alias moooyidin..

Perangai sama je semua, samseng taik kucing

Tanpa Nama berkata...

Kalau muka dia mat sembam II....rasa2nye muka anak cucu dia tuh camne haa..??? Klau dh muka & perut tu buruk....apatah lagi perangai nye.