Khamis, 8 Mac 2012

TER KINI - TER NOW - TUKAR TIUB




EMPAT TAHUN KEMUDIAN HARI INI













SILA BACA DISINI:


http://my.news.yahoo.com/blogs/yahoo-malaysia-newsroom/empat-tahun-kemudian-hari-ini-023507408.html





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cuba korg baca komen dlm yahoo tu,masih ramai melayu bodoh dan dungu xsedar2

bujal berkata...

Yesss, hari ni 12tahun dulu, bang mat sabu berpesan "kalau nak dengar ceramah pas, jangan pakai underwear. Kalau kena duduk lokap masih dpt pakai sarung atau seluar panjang. Tapi kalau pakai underwear, sah2 dalam lokap kena pakai underwear ajerr.
Sapa sangka hari ni pas jadi ancaman kpd gerombolan. Sedangkan penyokong keadilan adalah bekas2 penyokong umporn + org2 yg dulu tak minat politik (mcm aku). Bila teringat zaman main kejar2 dgn FRU sampai tidor mengigau.. meleleh wa cakap lu.

Tanpa Nama berkata...

Bila baca komen2 troll dlm Yahoo tuu...
rasa cam tgh tengok puteri lembu main ngan anak badak...
muntah hijau abis!!! XP

Tanpa Nama berkata...

bro TT, lu dah baca komen-komen dalam yahoo pasal lu punya artikel ni? sangat mengecewakan la bro. rupanya masih ramai rakyat malaysia yang kepala otak dia masih gelap. maklumat dalam internet punya la banyak tapi masih gagal mereka ini untuk dicerahkan.

lambakan maklumat yang ada sekarang ni di internet nampaknya turut membodohkan orang. manusia menjadi semakin cetek dan dangkal. mungkin manusia-manusia ni tak baca lu punye blog tapi baca blog, laman web, youtube yang berbentuk hiburan dan hedonis semata-mata.

sebenarnya zaman internet ni gua tengok lebih banyak blog, website dan youtube yang membuatkan orang jadi tak berfikir dan hanyut dalam kealpaan serta keseronokan daripada blog yang mencerahkan dan melawan macam lu punya blog.

manusia-manusia ni khayal dalam lambakan maklumat sampai tak boleh nak berpikir secara rasional lagi.

gua betol-betol rasa lemah semangat bila tengok komen-komen tu. ramai aktivis parti yg kerja keras utk cerahkan orang tapi nampaknya bukan cerah bertambah gelap lagi adalah gua tengok bila baca komen-komen tu.

macam tak ada harapan utk pr menang pilihanraya kali ni kalau begitulah pemikiran kebanyakan rakyat malaysia.

baik lu jawab jujur dengan gua bro. lu pikir malaysia ni masih ada harapan ke utk berubah?

Tanpa Nama berkata...

Jom , bersama-sama lita ke JALAN-RAYA..... !!!

Jom , bersama-sama lita ke JALAN-RAYA..... !!!

Jom , bersama-sama lita ke JALAN-RAYA..... !!!

Pro_Pembaharuan berkata...

sedara-sedara semua... jangan risau terhadap komen-komen di yahoo news kerana

situ adalah memang tempat puak umno... macam anwar ibrahim (skarang) bagi pidato kat pwtc depan perwakilan umngok, dah tentu-tentu kene tibai...

situ, tempat-tempat puteri umno berlagak bimbos dan pemuda umno yuppies gatal pelir nak tunjuk depan puteri umno yang bimbos...

saudara-saudara, perjuangan ke arah perubahan bukan senang terutamanya apabila diberi maklumat kepada lembu.

Saya percaya, mereka-mereka semua itu adalah dikalangan yang tidak faham masalah persempadanan zon yang ditimbulkan PR kerana terlalu berat untuk mereka.

Jadi, janganlah saudara-saudara sekalian risau apabila mereka tidak memilih pendekatan berfikir kerana kita memang tidak perlukan orang-orang yang malas berfikir dan bodoh.

Sepatutnya kita berasa bangga, mereka bukan di kalangan kita.

Sepatutnya kita berasa bangga, kita dikelompok mereka-mereka yang bijak dan bukanlah dikalangan golongan yuppies dan bimbos...