Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 April 2012

ASKAR KATAK TAK BERANI KELUAR




500 RIBU DI DATARAN MERDEKA







WIRA PERKASA BERI AMARAN UMAT ISLAM JAUHI BERSIH 3.0 - mInsider

Wira Perkasa telah memberi amaran kepada umat Islam agar tidak menyertai perhimpunan menuntut pilihan raya yang bebas dan adil 28 April ini kerana ia diketuai oleh Ambiga Sreenavasan, yang menurut mereka anti-Islam dan “pengkhianat” bangsa.

Ketua Wira Perkasa Irwan Fahmi Ideris berkata kepada The Malaysian Insider, bekas Presiden Majlis Peguam itu telah terlalu jauh menyimpang dari perjuangannya, menambah beliau “sekali lagi” menunjukkan tindakan kurang hormat kepada umat Islam dengan mengadakan protes kali ini.

Menurut Irwan, beliau akan melaksanakan “apa sahaja tindakan untuk menentang Ambiga”, mengulang pendiriannya melabel Ambiga sebagai pengkhianat kepada umat Islam dan negara.

“Beliau menyokong Seksualiti Merdeka ... dan banyak lagi isu, menentang prinsip Islam. Saya tidak boleh lagi menerimanya.

“Saya akan menentangnya walau dalam apa sahaja keadaann ... saya akan menentang beliau. Saya tidak kisah. Saya bukan ahli politik, saya tidak rugi apa-apa,” katanya yang dihubungi semalam.

Bila ditanya Sasterawan Negara A. Samad Said turut menjadi pemimpin Bersih, Irwan menambah, beliau mempunyai isu tertentu terhadap kerajaan sedia ada.





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... JANGAN CAKAP SAJE.... kah kah kah..

kah kah kah... GERTAK GERTAK KOSONG.... kah kah klah...

kah kah kah... TOK NO USE... TOK ESI... LIKE DRINK WATER... kah kah kah..

woit...NAK TANYA SIKIT.... kah kah kah..

kah kah kah...WIRA INI ... KERETA JEPUN KE KERETA PROTON... kah kah kah


500 RIBU DI DATARAN







NOTA :

ingatan untuk semua
sila buat segala persediaan
sila rancancang dengan baik

ini ibu segala demo
ini demo untuk semua!


13 ulasan:

average joe berkata...

ASTAGFIRULLAHAL'AZIM...
depa ni punya kuat kelentong sampaikan macam2 gaya depa dok pikiaq tang lagu mana nak konar satu2 isu, adoi la!
dah tu kulittebal takmalu pulak tu nak tunjukmuka bising2 sedangkan satu masa yg tak lama dulu depa jugak dok berkokok bagai nak rak kunun2 besar gempak, lepas tu hampeh bayang2 pun takde kelihatan! bengap sungguh otak tahap lembu suami kak pijat!

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI (LET'S LEARN AND UNDERSTAND)

Pak Janggut berkata...

Jemaah mana yang sembahyang sunat hajat lepas asar tempoh hari....kah kah kah..kalau tanya Dato Ambiga pun dia tahu hukumnya kot...Kalau Ambiga x tau juga maknenya 2x5 je

Tanpa Nama berkata...

Salam Jumaat Semua,

Nampaknya dari segi mempertahankan nilai2 Islam seperti Keadilan, Ketelusan, Amanah & Kesaksamaan, Pn. Ambiga lebih 'Islam' daripada Ketua Wira Perkasa Irwan Fahmi Ideris & yg. sewaktu dgnnya yg nampak sangat adalah simunafik ("hipokrit") belaan UMNO.

~ Melayu Celik

Pukipurkasa berkata...

Besor benor ker gaji ketua wira perkasa tu?? Mana lagi besor dengan gaji orang cuci jamban??

Ada ke sampai RM 500 hinggit sebulan??

Tanpa Nama berkata...

sempoi pak janggut,

Ridzuan Jalil berkata...

ketakutan warna kuning akan kembali lagi..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Wira Perkasa Tahi Kuching

Tanpa Nama berkata...

Kenapa la ko ni marah sana marah ni.kalau wira, g la perang kat mana pun lu suka. Ambiga tu pompuan, lu berani la. Meh sini ku piatkan telinga hang tu, ngok!

Tanpa Nama berkata...

Wira ni melayu yang tak bersunat punainya.Sebab tu pengecut lagi bacul.Setakat melalak sana-sini anjing kurap pun boleh buat.Tanya dia sembahyang lima waktu tu dia dah buat ke belum?Sebagai seorang islam mesti berani berjihad menetang kebatilan.Kalau sembahyang pun tak cukup lebih baik kau berambus saja dari malaysia ni.kah..kah..kah.

Aku bukan keling berkata...

Wira perkasa ni mesti seorang melayu celup aka mamak !

cucu cicit Pak Janggut berkata...

Ate...kalau dah 2x5 je, dah adik kakak kenapa pulak sang wira nak menentang arus ..tambah pulak kalau kalau kalau si Ambiga lebih tau pulak hukum..kah kah kah..nilai2 universal yg selari dgn islam dah mmg KO sang wira d tangan kakak Ambiga nya...kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Geng mat bangla ni..jln dh dgn amaran ko

Tanpa Nama berkata...

Geng mat bangla ni..jln dh dgn amaran ko