Jumaat, 6 April 2012

INI SAHEH SAEKOR KANG KONG





NASIB SAEKOR KANG KONG






MOHON BATAL NIKAH ISTERI KETIGA LELAKI
- berita hairan

BEKAS DEKAN KESAN JANTINA SELEPAS SETAHUN KAHWIN

KUALA LUMPUR: Selepas hampir setahun berkahwin dengan ‘isteri’ ketiganya, bekas dekan Universiti Sains Islam Malaysia (USIM), Dr Bahrom Sanugi memfailkan permohonan membubarkan pernikahan mereka di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di sini, apabila mengesyaki pengusaha butik kecantikan itu seorang lelaki.

Permohonan itu dikemukakan Bahrom, 61, (plaintif) pada 17 Januari lalu, selepas mendapat arahan daripada Jabatan Agama Islam Daerah Gombak pada 23 November 2010 supaya berpisah sementara dengan Sri Wani Choo Abdullah, 37, (responden).

Peguam Bahrom, Muhammad Hafiz Ab Rashid, berkata anak guamnya membuat aduan ke Pejabat Agama apabila mengesyaki responden bukan seorang wanita sekitar 2010 selepas pasangan itu berkahwin di Songkla, Thailand pada 19 Ogos 2009 dengan mendapatkan sijil nikah palsu di Kedah.

“Anak guam saya mempunyai bukti jelas berhubung jantina Sri Wani itu selepas menemui surat beranak yang menunjukkan beliau seorang lelaki. Malah dua nombor akhir pada kad pengenalannya adalah nombor ganjil sekali gus mengukuhkan bukti responden bukan wanita,” katanya.

Muhammad Hafiz berkata, mahkamah menetapkan 24 April ini untuk memutuskan sama ada responden perlu menjalani ujian DNA bagi mengesahkan jantinanya selepas pihaknya mengemukakan permohonan itu pada 18 Januari 2012 mengikut Seksyen 85 Akta Tatacara Mal Mahkamah Syariah 1998.

Bagaimanapun, Sri Wani berasal dari Bentong, Pahang yang memeluk Islam pada 2001 itu memfailkan bantahan terhadap permohonan terbabit tetapi tidak menyatakan alasan kukuh menerusi afidavit balasan kepada Bahrom sebaliknya beliau hanya mengemukakan jawapan mendakwa dirinya dianiayai.

Terdahulu, dalam prosiding di Mahkamah Jalan Duta di sini semalam, Sri Wani hadir ke mahkamah berseorangan dengan memakai baju kurung dan berselendang ungu untuk memfailkan injunksi sebelah pihak terhadap dua isteri Bahrom kerana mendakwa difitnah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI SAHEH KANG KONG... kah kah kah..

kah kah kah...SETAHUN MENGENTOT BARU SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah...NAMPAK SANGAT BOHONG.... kah kah kah..

kah kah kah.... TAK KAN TAK TAHU RUPA CIPAP.... kah kah kah..

kah kah kah... TAK KAN TAK KENALA RUPA KONTOL.... kah kah kah...

woit... INI MESTI KES NAK MAKAN FREE..... kah kah kah..

kah kah kah... KES DAH PUAS ENTOT.... BARU NAK LARI.... kah kah kah

woit... TAK CAYA?... kah kah kah..

woit...TENGOK KANG KONG INI ADA BERAPA PENYEDAP.... kah kah kah..

kah kah kah...KANG KONG INI ADA 3 PENYEDAP... kah kah ka


PELAJAR ANAK MUDA TURUN




21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kangkong nie mmg kasi belasha membujur lalu melintang masuk

pippo berkata...

KAH..kah...kah...bodoh punye Pandai...sana cerdik sini bodoh...

average joe berkata...

kahkahkahkah!
inilah kelentong no.1...
paling bangang! kahkahkahkah
lebih bangang dari semua kelentong gerombolan UMNgOk dan lebih dungu dari kelentong haji najibabun!
ingatkan haji najibabun je yg bebal ingatkan pandai putarbelit, rupa2nya sebahlol2 haji najibabun tu takde pulak dia pergi siam kawin dgn tun tuya situ lepas tu buat borang palsu kat kedah lepas tu cukup mengentot belakang 'jantan-betina-aku-lekuk' tu setahun, pergi umumkan kebangangan dia kat orangramai menerusi jabatan ugama dan mahkamah di selangor!
kahkahkah kenapa tak umumkan di kedah atau di siam nu? kalau kat selangor, toksah buat gitu. bom je!
kahkahkah ini macam haji najibabun kenal tun tuya kat singapore, tapi kena masuk mahkamah kat paris kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI (LET'S LEARN AND UNDERSTAND)

Tanpa Nama berkata...

hahaha!
bini dah 3! tapi tak dapat beza laki pempuan lagi!

ini mesti waktu hubungan kelamin pejam mata. aurat!

hahaha!

Tanpa Nama berkata...

Malaysia semua boleh

NoManNoCry berkata...

salam tuan tt,

...apa ke hal ni ? si sri wani ni, bentong mari...si saiful, bentong mari...si xbf lizwong, bentong mari...si mb pahang, adnan, bentong mari

NoManNoCry berkata...

salam tuan tt,

...gua manyak sedih/kesian sama gua punya bangsa...MEMBURIT@MENCALAT PUNYA HAL PUN BOLEH KASI ORANG TIPU...LAGI INI ORANG KENA TIPU, DR/DEKAN OOOO !!!
...APA MAU JADI LAH SAMA GUA PUNYA BANGSA, ITU MAMAK PUN SUDAH TIPU 22 TAHUN !!!

kampong lad berkata...

dia ni 1). bloody idiot kerana dia ada 2 sample (bini2) masih tak boleh beza mana ori mana klon? impossible, impossible...highly likely yg 2 tu dia main 'side A' & yg ni khas utk 'side B' macam rekod la. 2). buta perut sebab tak payah pi mahkamah pun. jantan menikah dgn jantan memang tak sah oi...pihak mahkamah pun yg pi layan buat apa?..dekan taik minyak...sapa boleh check dia punya credentials, mungkin juga 'klon'.

BUJANG LAPOK berkata...

Dunia ini memang tak adil.

Gadis cun macam Siti Nurhaliza gilakan lelaki kaya macam Datuk K. Lelaki yang kaya macam Datuk K pula boleh beristeri 2, 3, 4, atau cerai satu dan kahwin satu lagi untuk memenuhi kuota.

Manakala gagalist macam Hishamuddin Rais yang baik hati yang sanggup berkorban untuk keadilan bagi semua rakyat Malaysia, tiada gadis cun yang mahu kahwin.

Menurut statistik, kadar lelaki dan perempuan di Malaysia ialah 1 lelaki 1 perempuan. Jadi jika yang kaya raya sapu 2 atau 3 isteri, orang miskin macam Hishamuddin Rais dan saya tidak ada harapan nak berkahwin. Semua wanita yang baik sudah disapu oleh lelaki kaya atau mampu.

Nasib, nasib... memang tidak adil dunia ini.

Jadi saya harap pelacuran haruslah dihalalkan di Malaysia. Mengapa? Selain daripada mengurangkan jenayah rogol, ia boleh menolong gagalists yang sudah jemu merancap mengecapi seks. Orang bujang pun perlukan seks juga. Bukan Rais Yatim seorang yang perlukan seks. Lagipun, yang sudah kahwin 2 atau 3 bini macam bekas dekan Universiti Sains Islam Malaysia boleh dikatakan macam melanggani pelacur juga. Cuma apa yang bekas dekan USIM ini buat lebih terkutuk daripada orang bujang yang melanggani pelacur. Mengapa? Kerana orang yang melanggani pelacur, bayar duit upahan selepas berancok. Manakala bekas dekan USIM ini pula tidak mahu bayar selepas puas makan free dan entot free. Memang terkutuk.

Jadi saya harap lebai - lebai yang melawati TT sedar bahawa Tok Lebai yang kononnya pakar didalam agama Islam kerana mereka ada sijil tidaklah baik sangat jika dibandingkan dengan orang-orang Melayu yang dicap Melayu Liberal, Melayu Sosialis, Melayu Kominis.

Tengok apa yang dilaporkan oleh Kosmo. Dekan Universiti Islam pun boleh pergi nikah kat Thailand. Mengapa sijil nikah ini dianggap palsu? Mengapa ia tidak diiktiraf? Dekan Universiti Islam ini memang tahu ia tidak diiktiraf oleh Majlis Agama Islam Malaysia. Sebab itu dia kahwin kat Thailand sebab hajat dia memang nak makan free. Setelah puas mengentot, dia tahu undang-undang syariah Malaysia akan menyebelahi beliau jika dia nak bercerai.

Jadi pergi jahanamlah dengan sijil yang dikeluarkan oleh Majlis Agama Islam Malaysia!!! Mengapa? Kerana lelaki yang dayus akan menggunakan loophole ini untuk makan free dengan menganiayai wanita-wanita yang lemah.

Sri Wani Choo Abdullah tu baru peluk Islam. Jadi tidak hairanlah selepas kena makan free oleh pakar Islam dari Universiti Islam Malaysia, dia akan murtad selepas ini. Jadi salah siapa?

SALAH HASSAN ALI!!!

KAH KAH KAH

Mengapa salah Hassan Ali?

Kerana Hassan Ali hanya ingin mempertahankan hak Rajah Gopal yang sudah ada kuasa dan kaya raya. Gadis yang malang dan teraniaya macam Sri Wani Choo Abdullah, Hassan Ali tak ambil port.

Tanpa Nama berkata...

sudah puas rasa sedap
baru mau naik makamah

cipap A cipap B cipap C
kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah..memang kang kong,hahaha..setaun dok tibai lobang xperasan ori ke idak,hahaha..kot2 dok tibai lobang blakang kot,hahaha..agak nye dekan ni ahli geng gerombolan natang,hahaha..tu pasai bodoh macam mahadir cakap,kahkahkah!!!

Tanpa Nama berkata...

haram jadah punya kang kong....!

Tanpa Nama berkata...

dah boring main 2 burit....
try juboq pula....
kah...kah...kah....
bangang dikalangan bodoh...

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa la burit sri wani ni mesti kemut baik punya..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Siap pakai sijil nikah palsu...hahaha.
Dekan apa ni?..churi churi masok Songkla.
Umno ponya specialist ponya kerja.

scootster berkata...

IMPOSSIBRU..!! KAH! KAH! KAH! EPIC FAIL! Course apa yg dekan ni ajar? Intercourse tak penah buat ke?

Tanpa Nama berkata...

Kemungkinan beliau ni kunsa, ada dua alat kelamin lelaki dan perempuan.

nasa berkata...

Hangpa dah ulas abis.. punyalah intelijen ilmiahnya ambil satu tahun baru tahu bininya "bukan wanita". Dahlah tu, cara menikahpun tak tak betul. Nak sorok dari 2 bini lama kunun. Atau memeng suka membontot tak.

Tanpa Nama berkata...

Apa punya dekan ler...dah puas entot, lagi mahu kecoh...buat malu U jer...patut kena amik tindakan undang kat dia nie...boleh menjatuhkan moral mahasiswa/siswi dia nie....kalau tak kena amik tindakan sure, org kuat grombolan nie...

Mat Rock berkata...

Berita ini mengesahkan apa yang saya telah lama ketahui iaitu kebanyakan orang yang kuat beragama (iaitu Tok Lebai - Tok Lebai yang dikagumi oleh ramai rakyat Malaysia) GILAKAN SEKS.

Mereka ini nak berbini sampai 2, 3, atau 4. Satu isteri tidak cukup untuk memuaskan hawa nafsu seks ganas mereka. Habis tu orang yang bujang macam saya dan Isham tak ada peluang nak kahwin.

Tengok Hishamuddin Rais. Orang macam Hishamuddin Rais lah yang patut rakyat Malaysia sanjungi dan contohi. Isham masih bujang tetapi tidaklah gila seks macam Dekan Universiti Islam ini sampai nak berbini 3.

Tengok Siti Nurhaliza. Saya sudah lama gilakan cik Siti. Tetapi dia lebih sanggup rampas suami orang daripada berkahwin dengan lelaki bujang macam saya yang jauh lebih kacak daripada Datuk K.

Tanpa Nama berkata...

Buat malu ke budak2 jer. Bodoh punyer dekan.