Sabtu, 14 April 2012

INI PEMANAS DATARAN MERDEKA - 2000 ANAK MUDA TURUN




DUA EKOR ORANG JAHAT MAMPOOS
















HANCUR HANCUR - HANCUR ROSMAH !




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MANA DIA PEKASA?.... kah kah kah..

kah kah kah..MANA DIA HASAN ALI?...kah kah kah..

kah kah kah...MANA DIA JARINGAN MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA DIA PATRIOT.... kah kah kah...


NOTA:
jika rakyat berani
mereka akan kecut
jika 500 ribu kita turun
mereka akan terkentut
kah kah kah



INI PEMANAS DEMO 28 APRIL













7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini betul-betul unsangkarabel!Begitu lama mahasiswa mati pucuk kini telah bangkit dan bangkit bergaya pula. Kementerian Pendidikan Tinggi naik benggang kerana walaupunpun ada AUUKU dan jika faktor ketakutan itu dapat diatasi maka permintaan mahasiswa yang rakyat harus diberi pendidikan tinggi percuma pasti akan dimakbulkan kerana tak logik bagi sebuah negara yang kaya raya mendesain yang apabila mahasiswa tamat pengajian tinggi dia diikat dengan hutang besar dan akan menjejas untuk menikmati mutu hidup yang bermutu.
ADEN salut tindakan mahasiswa dan demo ini.

pukeeptn berkata...

syabass anak muda! inilah generasi pelapis yang kita mahu. good job

Tanpa Nama berkata...

Mansuhkan PTPTN x akan jadi penyelesaian pada masalah..itu hanyha short term...utk menang undi...klu mansuh ptptn apa akan jadi???Masalah negara xkan selesai...mungkin klu PTPTN dihapuskan...ia akan dtg akan jadi mcm biasiswa...hanya beberapa org sahaja layak...pinjaman PTPTN takkan diberi dgn mudah...dia akan menilai pemohon dari pelbagai sudut...jadi...mungkin di masa hadapan akan lebih banyak masalah pelajar utk sukar dpt pembiayaan...lantas...keparat akan ambil kesempatan atas kesempitan ini dengan memberi pinjaman pelajar dengan bunga yang tinggi...wahai PR...rasional dan plan long term...bkn short term...suggestion aku...those who are first class upper dpt full exemption...2nd class upper kna bayar 50%...the rest kna bayar pokok ajer sbb blaja x pandai...senang citer

CERITA KAPAL BUROK berkata...

graduan tak boleh buat umrah haji sebab passport disekat tak bayar PTPTN. Anak Kutty bersenang lenang kalah main judi di Hong Kong kena paksa beli kapal kapal buruk yg banyak hutang sebelum berlakon makan pil tidur suruh bapak bailout dgn duit rakyat. HAMPEH punya UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Ask not what your country can do to you, ask what you can do for your country.
-John F. Kennedy.

Fikir-fikir.

Salam.

imalaysiapost berkata...

Mahasiswa sudah maju. Mereka pemimpin zaman ini. Mereka layak ganti pemimpin BN yg korup. Mereka anak muda yg akan jamin negara maju yg tolak korupsi. Mereka yg membela amak muda lain. Sudah tentu ramai anak muda lain akan sokong. Pru13 akan merubah keputusan p.raya. tentu lebih ramai akan turun pd28-apr. Memang mahasiswa mampu buat perubahan.

Tanpa Nama berkata...

Don't ask what you can do for your country, ASK WHAT YOUR COUNTRY CAN DO FOR YOU

-DAVE MUSTAIN (MEGADETH)-