Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 18 April 2012

RADIO BANGAR UTAMA DILANCAR JAM 9.00 MALAM INI DARI DATARAN MERDEKA



MALAM INI JAM 9.00 PELANCARAN RADIO BANGSAR UTAMA


rabu - radio bangsar utama akan dilancar
malam di dataran merdeka jam 9.00 malam
sila ikuti laporan terus menerus
dari dataran merdeka

sila layari:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/



MALAM DILANCAR DI DATARAN MERDEKA



NOTA:
radio bangsar utama akan
dilancarkan malam ini di dataran merdeka
sila ikuti laporan terus menerus
dari dataran merdeka pada jam 9.00 malam

sila tunggu dan nanti
jika terlepas rakaman tersedia
untuk para pendengra

radio bangsar utama
adalah raduo internet
yang telah dijanjikan oleh tukar tiub
harap para pembaca tukar tiub
akan mendengar radio ini

RABU - radio bangsar utama akan
melaporkan BERSIH 3.0 ke seluruh dunia
untuk yang tidak dapat hadir
sila dengar siaran lintas langsung dari RABU

RABU ialah radio kolektif anak muda
RABU ialah radio untuk sesiapa sahaja
RABU adalah radio berani langgar laporan jelas

anak anak muda yang ingin bersama
dalam kolektif RABU sila hubungi kami
kami melatih pemberita
kami melatuh wartawan
kami melatih dj

RABU juga meminta warga dan kaum kerabat
pakatan rakyat, pencinta kebenran
para demokrat, anak muda counter culture
punk rocker - dari seluruh negara
untuk mengiklan kan progran mereka

untuk iklan dalam radio sila hubungan kami
di radio bangsar utama:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

atau menulis : radiobangsarutama@gmail.com



3 ulasan:

Pak Chu berkata...

t.t
saya tiap2 hari lalu kat Dataran Merdeka
mggu ni macam ada event utk anak muda ja..
nampak macam ada pentas tapi tak tahu apa yg nak di lancarkan
kah kah kah
kalau betul lah majlis pelancaran Radio Bangsar Utama bagus lah...

salute utk anak muda yang mendirikan khemah dan bermalam di dataran merdeka...

HIDUP!! HIDUP!! MAHASISWA!!

sudip berkata...

jangan lupa ada satu lagi radio yg bakal dilancarkan di gebeng...RADIOAKTIF...radio ni pasti HOT giler sampai pendengar semua akan hangussss....kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

apa frequency radia bangsar nie ..,.