Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 18 April 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




APA HUBUNGAN MALAON INI?




















SIAPA MINAH INI?







SOALAN?

kenapa melaon sabah ini bayar duit pada minah ini?
apa khidmat minah ini ?
adalah minah ini bekerja sebagai penyedap?

kantoi mantoi
kah kah kah



-------------------------------------------


RADIO BANGSAR UTAMA DILANCAR JAM 9.00 MALAM INI


rabu - radio bangsar utama akan dilancar
malam ini di dataran merdeka jam 9.00 malam
sila ikuti laporan terus menerus
dari dataran merdeka

sila layari:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

MALAM INI DILANCAR DI DATARAN MERDEKA



NOTA:
radio bangsar utama akan
dilancarkan malam di dataran merdeka
sila ikuti laporan terus menerus
dari dataran merdeka pada jam 9.00 malam ini

sila tunggu dan nanti
jika terlepas rakaman tersedia
untuk para pendengra

radio bangsar utama
adalah raduo internet
yang telah dijanjikan oleh tukar tiub
harap para pembaca tukar tiub
akan mendengar radio ini

RABU - radio bangsar utama akan
melaoprkan BERSIH 3.0 ke seluruh dunia
untuk yang tidak dapat hadir
sila dengar siaran lintas langsung dari RABU

RABU ialah radio kolektif anak muda
RABU ialah radio untuk sesiapa sahaja
RABU adalah radio berani langgar laporan jelas

anak anak muda yang ingin bersama
dalam kolektif RABU sila hubungi kami
kami melatih pemberita
kami melatuh wartawan
kami melatih dj

RABU juga meminta warga dan kaum kerabat
pakatan rakyat, pencinta kebenran
para demokrat, anak muda counter culture
punk rocker - dari seluruh negara
untuk mengiklan kan progran mereka

untuk iklan dalam radio sila hubungan kami
di radio bangsar utama

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

hubungi kami :

radiobangsarutama@gmail.com

25 ulasan:

Kerajaan Rakyat berkata...

Tukar Tuib kata: "adalah minah ini bekerja sebagai penyedap?"

Soalan: Berkerja sebagai penyedap tu kerja apa?

Tanpa Nama berkata...

mmg sbg penyedap pun...pompuan tu tk keje tp pakai bmw...puihhh kantoi..

Tok Janggut berkata...

Budak-budak pergi main jauh-jauh jgn nyampuk cerita orang tua..ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Tukang koyak kulit pisang kot!...

Tanpa Nama berkata...

penyedap tu 'SUCKER'.....cheh...patut la suka tayang tetek rupanya ada funder....pii mampos laa menteri BN!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dengaq cite yang datang kat Kelab Sultan Sulaiman semalam cuma sekitar 500-700 orang jer. Betoi ker?

TT tolong lah tujuk gambar nak tengok betul ke tak 500 atau lebih ramai sebenarnya?

Thanx in advance.

zulkifli berkata...

tak heranla shapie apdal syok kat zahida rafik...bapa mertua dia kan anggota three stooges dato T...Dato Shuib Lazim. kesian apk mertua...asyik tengok video porno...menantu buat affair (dah menikah kot?)dgn pelakon anak mami, dia tak sedarrr...

sri hartamas

Faizal Haji Ali berkata...

'penyedap'??? Kah kah kah kah

Joe labu berkata...

bro kerajaan rakyat,

penyedap tu keja dia....

MENGANGKANG... puki

lima minit je minah ni mengangkang
juta2 masyukk..sapa tak nak wooo
tapi yang ada maruah biar cari besi buruk.....

ni kira macam "AYAM" pakai kasut la tapi ada class baru mamat piee ni bedal..dah lunyai leh cari lain
duit banyak projek menipu juta2. pencacai lembumno suka pemimpin cam ni..stylo menipu

dah ada bini cari puki lain..zina tu sedap pasal tu hudud tak leh dikuatkuasakan.mamak pandyy kutyy cukup anti ngan hudud ni..

woiii pendek dari lu berzina baik lu nikah..kote lu ni main bedal je tak kira halal haram..opps lupa kote lu pakai "SARKOT" ada topi jerman patut la tak nampak halal haram..

mat pendek kaki bedal..

lu cakap tak serupa bikin
lu kutuk cow2 DSAI tanpa bukti
tapi lu sendiri yang gila puki
tapi apa nak heran pimimpin lembumno ni
dari cip lembumno sampai perebet lembumno semuanya kaki tutuh puki...poket tebal broo projek menipu banyak..artis betina suka sesangat yb2 penipu ni..kangkang je juta2 masyukkk

silap2 tutuh puki
tertutuh puki lembu

kah kah kah kah

Matrojak berkata...

Shafee afdal... apa yg afdal??

Tanpa Nama berkata...

Apa bodoh sangat mangkuk ni

Tanpa Nama berkata...

Penyedap tu kerja apa bro???
tengok gaji bukan main besor, susah ke kerja tu bro??

Tanpa Nama berkata...

Hahahha... padan muka malaon pedal ni. sape tak kenal mamat pedal. Nama Islam, muka nampak alim, perangai macam babi. Dia sebenarnya jeles dgn Bung Mokthar Dari indon tu yg dpt kawen artis, mamat pedal ni takut bini macam najib so tak boleh tambah bini dgn sah terpaksalah makan luar. kahakahakah

kampong lad berkata...

pondan siam ka? awat mahai sampai camtu?

Tanpa Nama berkata...

penyedap tu kongkek, kulum sampai terpancut2...
kah...kah...kah....
cilaka shafie afdal....

pakcik lan berkata...

Jom berprasangka baik. Berkahwin lebih 3 tahun lepas di luar negara. Sebab utama, izin isteri pertama sukar di dapati. Kenapa jumpa secara rahsia setiap minggu? Sebab yg sama. Kenapa dengan ansuran Wang sebegitu banyaknya? Sebahagian awal utk menjelaskan maskawin Dan belanja yg terhutang. Sebahagian lagi, nafakah semenjak berkahwin yg tertunggak. Nanti konfom balik..

NoManNoCry berkata...

...kan dah kata, umno@bn ni BURIT N DUIT DI DAHULUKAN DAN LAGI SATU, JUBOR SAIFUL PENENTU HIDUP/MATI !!!

Tanpa Nama berkata...

dah sedap memantat, mesti laa kena bayar upah.

mahal jugak minah ni ye?

ni mesti ada yg rakam hehehe... tak sabar nak tunggu video :)

Tanpa Nama berkata...

Penyedap tu mengentot la.apa la bro ni

Tanpa Nama berkata...

Jenis penyedap yg mungkin bila bersetubuh, kemaluan akan sangkut macam anjing

Pro_Pembaharuan berkata...

sapa perempuan ini?

Tok Janggut berkata...

Takut2 RM yg banyak tu x mau letak kat akaun sendiri nanti SPRM trcium bau...

Mat Cangip berkata...

Dengar cerita Efendi Norwawi yg beri duit kpd Shapie Sang Bedal utk bayar pelacur tu. Efendi spt duit dari Taik Mamut yg rembat balak Sarawak. Thailand yg negara kapir tu akan hukum tembak mati pencuri balak tapi malaysia negara islam ada 14 mufti ada beratus kadi ada berpuluh ribu imam cium tangan taik mahmud pencuri balak. lepas tu mufti cakap org lain sesat. sial punya mufti tok peti duit san tok mufti puki. dato shuib 3 stooges to padan muka dia. lobang anak dia dah kendur le tu sebab tu menantu aka sang bedal cari keling pakistan nak lepas lendir. curi balak bayar pelacur. rekod dunia islam.

Tanpa Nama berkata...

jadikan isteri ok juga...
tapi jadi penyedap simpanan...

Tanpa Nama berkata...

Uncle TT, betul ke, dia org dah kawin????