Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 April 2012

SURAT DARI WARGA INDIA




SEMUA INI ADALAH ANAK LELAKI BUKAN BIN












CALON MIC TELAH RAMAI
Sebagai orang india, saya rasa amat terharu dengan sikap murah hati orang melayu yang sanggup memberi jawatan kepada orang india dalam UMNO. Malah ada orang india yang jadi perdana menteri malaysia. Walaupun orang india yang masuk UMNO dan tidak mengaku dirinya berdarah india kami tetap respek orang melayu yang dibodohkan oleh mereka.

Apa yang menjadi persoalan dalam kotak fikiran orang india ialah...apakah orang melayu kat malaysia ni buta warna atau betul betul bodoh bahlol untuk ditipu oleh kaum mamak keling ini???? Mic tidak akan mintak kerusi lebih memandangkan banyak kerusi untuk orang india telah pun diberi dalam UMNO. KAH KAH KAH ! ! !
By Aku bukan keling on CALON CALON HEBAT DARI MIC on 4/3/12

APA MAKNA KELING DAN PARIAH
Sebagai seorang berbangsa India saya rasa amat malu dengan perbuatan orang-orang INDIA dlm UMNO. Gelaran Keling diberi kepada orang India sebenarnya ialah kerana pada zaman raja raja dulu negeri India digelar Kalingga. Orang dari sana dipanggil orang kaling. Lama lama kaling jadi keling. Walaupun begitu dalam peredaran masa 'keling' telah jadi gelaran untuk india yang beragama Islam.

Saya juga perlu mengingatkan disini bahawa kebanyankkan orang india yang berkasta PARIAH tidak berpuas hati dengan sistem kasta Hindu dan menganut agama Islam. Walaupun bertukar agama, mamak yang berdarah Pariah tetap pariah dan demikianlah perbuatan mereka di bumi Malaysia ini. Apabila buku Interlok diterbit kaum India di Malaysia marah dan sedih sebab Kami bukannya berkasta pariah.



Semua pariah telahpun diberi status bumiputera dan diberi jawatan dalam Umno. Jadi tidak salah kaum mamak yang tamak ini yang tidak mahu mengaku diri mereka India dipanggil KELING. Maka kita patut maklumkan kepada DBP tentang maksud baru ungkapan Keling ialah "pura pura jadi Melayu " dan mula membuat ayat seperti Ridhuan Tee cuba mengelingkan dirinya ataupun Khir Toyo telah dikelingkan dan diberi jawatan Menteri besar Selangor.
By Aku bukan Keling on AWAS! JAGA JAGA DAN BERWASPADA on 12/21/11



15 ulasan:

changetube berkata...

racist! lu keling ka?

Lang berkata...

yang jadi ketua pemuda umngok kat penang tu bukan mamak la tt... keturunan mereka adalah melayu penang...

kalau dia mamak, tak kanlah boleh dipilih jadi ketua pemuda parti orang melayu....

ciri2 melayu penang ialah tidak mengaku mamak tau keling, bahasa ibunda di rumah ialah tamil, kemampuan putar alam... semula jadi, mempunyai warna kulit sawo ma... eh! sawo hangus, masih mempunyai kerabat di benua kecil...

kalbunUMNO berkata...

adalah suatu kekejaman yang amat sangat, apabila tt gagal memasukan zamberee abd. kadeer dalam kelompok India bertuah.
Orang melayu tidak rasa diperbodohkan, apabila keling asap keretapi sentiasa memperbodohkan mereka. Bahkan orang melayu merasa bangga kerana keling asap keretapi dapat menipu mereka.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Kalu mamak yang macam ini bagaimana?? lihat disini (klik)

Tanpa Nama berkata...

Latifah Koyak dengan Hanifa Maidin hang nak buang mana?

Solitaire Hunter

Tanpa Nama berkata...

listed all dickhead...nasib baik berkhatan kalau tidak...belengaih..

Tanpa Nama berkata...

Cibai la lu tt
lu ingat semua melayu mulia ka? Mamak padukang nie pung makan nasik dgn tangan juga. Tak best la lu main cerita nie sampai tiap hari. Bukan semua mamak mcm keling. Ada juga melayu yg pukimak.
Lu buat lagi aku saman kau 14 ratus juta ringgit. Cibai hilang mood nak mengongkek malam nie.

putera ledang berkata...

BRO TT,pas ni pr tawan ptrajaya,mamak2 ni lu bagi dia jadi badut lu imagine mahatir rupa apa agaknya

putera ledang berkata...

BRO TT,pas ni pr tawan ptrajaya,mamak2 ni lu bagi dia jadi badut lu imagine mahatir rupa apa agaknya

Tanpa Nama berkata...

dei isham tt mamak pudukan...

itu orang punya muka summa sama macam lu jugak..hehehe

neuronurse berkata...

TT,tak lalu dah tengok gambar depa ni kat blog TT..nak muntah pun ada jugak...

Non-Governmental Individual berkata...

lawak...

Tanpa Nama berkata...

btol2 paria apabila india kata Buku Interlok menipu.. bagi aku india mana pun kasta dia, dia ttp paria. perangai india ni mai dari kasta mana pun serupa.. paria tetap paria.. mengadu domba, kuat mengampu, dah hbs ampu terus pijak kepala orang.. india x suka mamak? padahal hgpa serupa adik beradik. paria tetap paria!!!

Tanpa Nama berkata...

tgk muka pun tau, lalu tepi ketiak hangittt...

Tanpa Nama berkata...

Wei keling pukimah punye pariah..jgn ko krg ajar wei..islam xde kasta semua..engkau pariah pukimak..v r nt gangsters v r nt beggars v r nt robbers...indianmuslim adalah salah satu bangsa yg maju..fuck off bloggr mic fuckers go n die..hidup kimma!!