Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 April 2012

TERNOW - TER KINI - SERANG SAMSENG DI DATARAN MERDEKA





SAMSENG MENYERANG JAM 2 PAGI DATARAN MERDEKA







12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anjing bodoh, xdek tengkuk, gemok itam..melayu apa!!!

Qaseh Bonda berkata...

Sah dah samseng tu dari puak piang yang bodoh lagi tongong. Mana tak nya...ada lagi rupanya belia2 bodo kat kl tu. Dah la pagi2 mak bapaknya mengadap tv 1 ngn tv 3 suku...anak2 pun pakat bengongla plk..

Boleh dok kata tak paham ngan mahasiswa ni semua...dia orang semua tu tak tau ke xde duit ptptn tu macam mana nak bayar duit pensyarah....

Kahkahkah...kesian kat samseng2 tu...padanlah tak sekolah tinggi..jenis nak makan free. Maklumlah anak2 lembu...apa dia tau...ragut je!!!Memang impian UMNO nak sangat melayu jadi kuda kayu.

Kabarnya anak2 nelayan kek Pantai timor semua tengok Astro uols. Sebab tu tiket semua habis!!!

Fahmi Yunus berkata...

Samseng yang sama yang menyerang Ceramah di jalan kebun dulu. Jilakak! sekali hantar sampai 40 orang.

Tanpa Nama berkata...

it's look more too political propaganda..

Sakuragi berkata...

Try serang 28 haribulan April ini la kalu berani

Tanpa Nama berkata...

kalau polis tidak bertindak menghalang keganasan pada masa itu, cuba teka siapa yang buat?

Lepas ini, polis akan siasat dan tidak ada keputusan langsung, cuba teka siapa yang buat?

aku kaki ludah berkata...

panglima ludah..konek kecik brangan nak jadi samseng kg kubur..ptuiii

Tanpa Nama berkata...

Video dah kena remove! Tak dpt tengok!

Tanpa Nama berkata...

Mana pergi videonya..dah kena remove...ni ramai x dpt tenguk video panas nie.

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=8rvssFyQ2PI&feature=related

Tanpa Nama berkata...

TT apahal video dh tk bole tgk ni..frust tul la...TT kan hebat, tolong upload video lain yg lebih TERNOW n TERKINI ok....

Tanpa Nama berkata...

Aku syak peristiwa tu nanti justifikasi KERAjaan BN utk haramkan perhimpunan Bersih 3.0 !