Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 April 2012

ANAK MUDA TERUS BANGUNA MELAWAN






DEMONSTRASI CEMAR IMEJ MAHASISWA - meloya

KUALA LUMPUR 17 April - Tindakan sekumpulan mahasiswa menyertai demonstrasi membantah pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) mencemarkan imej penuntut institusi pengajian tinggi (IPT) keseluruhannya.

Yang Dipertua (YDP) Majlis Perwakilan Pelajar (MPP), Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM), Mohd. Hafiz Ariffin berkata, sebagai pelajar IPT, mereka sepatutnya menunjukkan contoh yang baik kepada masyarakat.

"Bergelar penuntut IPT merupakan perkara yang paling membanggakan dan mereka seharusnya menggunakan peluang itu untuk menimba ilmu dengan sebaik-baiknya.

"Demonstrasi bukanlah jalan terbaik menyuarakan pendapat, sebaliknya, sebarang rasa tidak puas hati perlu disuarakan menerusi rundingan," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit...CEMAR MACAM MANA?...kah kah kah..

kah kah kah..SAMA CEMAR MACAM AFDAL ENTOT BAYAR SATU JUTA...kah kah kah...

woit... CEMAR MACAM MAT MONGOL TAKUT BINI?.... kah kah kah..

kah kah kah...SAMA CEMAR MACAM MAT MONGOL BUNUH ALTANTUYA?.... kah kah kah


CEMAR PENYEDAP AFDAL







NOTA:
mana shafie afdal dapat duit banyak
sekali entot kena bayar ratus ribu
entot jenis apa ini?


8 ulasan:

Dr.cow in house berkata...

mesti la mahal bro

caj2 servis...

celah puki
mulut
stor kunyit
lubang pusat

dan xtra caj....celah lubang telinga

bukan 1 way or 2 way

dah 5 way....pasal mamat ni kontol pendek...celah puki tak sampai,mulut sekali ngap je dah ilang,stor kunyit sekali kemut je dah terpancut lubang pusat tak stim jadi kena pakai lubang telinga kontol boleh kelepet dengan cuping telinga lama sikit pasal tu mahal
barula afdal...

Tanpa Nama berkata...

Besaq punya tetek minah nie. Syok betoi jadi Menteri BN. Tak cukup tangan Pie Bedal pegang tetek minah ini. Tapi yang pasti buan ori...kah kah kah

-bedal-

Tanpa Nama berkata...

pendidikan percuma utk semua!!! mansuh PTPTN!
tangkap PENIPU DAN PERASUAH!
RAMPAS HARTA DAN KEKAYAAN YG DIPEROLEHI DGN JALAN RASUAH!!!(harta ni seratus keturunan dia makanpun tak abis)

Tanpa Nama berkata...

entot depan belakang la bro..tu pasal mahal..tapi jangan lupa apa yg TT pesan..Pakailah Kondom untuk keselamatan..kalu rasa tak best..TT ada petua nak bagi best..masukkan kacang hijau dua biji dalam kondom..pasti awek anda terangkat..selamat mencuba..

Tanpa Nama berkata...

Mahalnye penyedap kui kui kui..
Servis baik punye ke?

tapi persoalan banyaknye duit dia buang untuk penyedap huhu

Pro_Pembaharuan berkata...

soalan buat kali ke-2, siapa pompuan ini?

kacimara berkata...

Haha.. ni taktik murah nak masuk surat kabar ke?
Sudah la mpp uthm..
Ko masuk pakai duit ptptn ke?
kalau x alhamdulillah
kalau ye nnt jgn lupa bayar eh.. dgn intrest sekali tau.

Dgn hikmah kt meneroka

bekas pelajar uthm...

Tanpa Nama berkata...

kacang hijau???? lebih baik pakai ball bearing....hahahaha

semua tu keje bahaya!!!

aku tgh survey kondom yg bergerigi...
nampak mcm best jer....hahahaha.

kes berpuki dgn artis??? disarankan, pancung jer konek sapa2 yg makan duit rasuah pas tu berjunub haram dgn artis...amacam pakcik TT???