Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Mei 2012

BERITA AMAT BAIK UNTUK ANAK MUDA




INI MERANCANG UNTUK MENIPU







PENGERUSI SPR MASIH AHLI UMNO , TEGAS PKR
- mkini

PKR hari ini menyangkal penjelasan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Nazri Abdul Aziz semalam bahawa keahlian Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Abdul Aziz Yusof telah luput kerana tidak membayar yuran tahunan.

Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution berkata, berdasarkan
pengalamannya yang pernah menjadi setiausaha agung Pemuda Umno, orang yang mendaftar menjadi ahli Umno perlu membuat dua bayaran - yuran keahlian yang perlu dibayar sekali sahaja dan yuran tahunan untuk membolehkannya menghadiri mesyuarat agung Umno.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit...INI BUKAN BERITA SEDIH.... kah kah kah..

kah kah kah...INI BERITA BAIK... kah kah kah..

kah kah kah...MALAH BERITA TERBAIK...TERAMAT BAIK.... kah kah kah...

woit...INI LAH BUKTI SAHEH PRU13 NANTI PAKATAN AKAN DITIPU.... kah kah kah..

kah kah kah... ORANG RAMAI AKAN FAHAM BAHAWA PRU13 DI RANCANG OLEH GEROMBOLAN.... kah kah kah..

kah kah kah...DI RANCANG UNTUK MEMASTIKAN GEROMBOLAN MENANG.... kah kah kah


NOTA:
kalau gerombolan menang pru13 dengan jalan tipu
kita keluar sekali lagi ke jalan raya
kalau tak tipu kita terima
tapi kalau menang kerana mat bangla
tapi kalau menang kerana mat indon
sejuta kita keluar ke jalan raya
ini bukan amaran
ini janji!



hanya radio bangsar utama yang berani melawan:


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


2 ulasan:

average joe berkata...

kahkahkah kantoi!!!
nazri haprak ni mamakhateer pandang bak budakhingusan je tahapnya,
alamak terbukti kali ni mamakhateer betul la pulak, apa punye suey la kahkahkah nak kelentong pun suluh2 la kirikanan tu dgn lampu xenon!
tapi sebenarnya bukan nazri ni lembudungu taktau saifuddin nasution ke anwar ke azmin ke suatu masa dulu org2 UMNgOk gak, ayat kelentong dia tu tujuan besar ialah nak jual kat makcik2 felda dan pakcik2 kampung yg takde sumber berita alternatif!
celaka punya tukangkelentong!

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI: Simpulan Bahasa (LET'S LEARN AND UNDERSTAND: Malay Idioms)

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalao betol bahwa si pengerusi spr bukan lagi ahli umno dan layak duduk jawatan itu dan bolih diterima oleh Mat Mongol dan Nazri.
Ini juga bemakna bahwa Chin Peng bukan lagi ahli kommunis dan sudah berhak masok dan lawat Malaysia.

Makna nya sama kan?
Nazri memang masok kaki dalam mulot...same same as Tun Mamak Madey.