Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 21 Mei 2012

CONTOH BAGAIMANA MELAYU TERUS DI BODOHKAN




CONTOH MELAYU AMAT BANGANG






KOMENTAR TUKAR TIUB

inilah contoh terbaik
bagaimana melayu di bodohkan

contoh terbaik bagaimana jiwa hamba
di tanamkan ke dalam menusia melayu

gerombolan united malays national organisation mahu:

melayu terus menerus bodoh
melayu terus menerus bangang
melayu terus menerus berjiwa hamba
melayu terus menerus bergantung
melayu terus berterima kaseh
melayu meminta subsidi

melayu tidak dibenarkan sedar akan hak mereka
melayu tidak dibenarkan berdikari
melayu tidak dibenarkan berfikir bebas

bila melayu bodoh
bila melayu bangang

maka gerombolan akan dipileh untuk jadi ketua
inilah trik gerombolan selam 54 tahun ini


CONTOH MELAYU AMAT BODOH




PENEROKA JANGAN ANGKUH - meloya

Peneroka yang menentang penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) di Bursa Malaysia diingatkan tidak angkuh dengan menganggap 'durian runtuh' sebagai hak mereka dan bukannya pemberian kerajaan.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Ismail Sabri Yaakob berkata, 'durian runtuh' berjumlah RM15,000 itu merupakan ihsan kerajaan sebagai menghargai jasa golongan peneroka terhadap Felda.

"Durian runtuh itu daripada penyenaraian syarikat di bawah Felda yang tidak ada kena-mengena dengan peneroka.

"Jadi tidak perlu sebut soal hak. Jangan terlalu riak. Dari mana datangnya hak itu sedangkan penyenaraian langsung tidak membabitkan syer atau tanah peneroka.


melayu yang bijak, cool dan counter culture menlayari rabu:






8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kamulah yg angkuh + bodoh nak umpan peneroka felda dengan RM15000, baru tabur RM5000 dah bising mana baki RM10000??? Nak buat umpan untuk PRU13 nanti ke?Jangan fikir peneroka sekarang setolol kamu! Kami pun tahu apa dah jadi dgn peneroka Sg Buaya dan peneroka Cahaya Baru di Masai Johor! Kami tidak akan menyokong penyamun, perasuah, perogol, pembunuh, dll

Pencium Tangan Berbau Tahi berkata...

Mengapalah suka sangat cium tangan?

Tidakkah mereka ini tahu bahawa orang Melayu wajib guna tangan untuk cuci tahi dari lubang dubur selepas berak?

Bagi orang-orang Melayu kampung pula jika guna tisu untuk mengesat tahi memang tak sah, tak halal. Hanya yang tinggal dibandar sahaja yang pandai guna tisu.

Mengapa nak cium tangan yang berbau tahi itu? Adakah bau tahi pemimpin sangat sedap?

KAH KAH KAH KAH.

Kalau suruh cium kaki, sudah tentu mereka ini akan cium.

Tanpa Nama berkata...

sudah lah TT!!!, kau pon melayu jugak....kahkahkahakhakah

yg spesis bodoh ni....hanyalah yg bodoh ilmu pengetahuan...

yg bodoh ni...hanyalah yg suka makan komisyen


yg bodoh ni...nak kerja senang ajer...

yang bodoh ni...yg malas membaca & mengaji

yang bodoh ni....yg ego semata2

yang bodoh ini....yg selalu nak sabsidi jer...

yang bodoh ni....memang suka bodohkan org yg lebih bodoh dari dia

melayu yg tak bodoh....adalah melayu kacok....kahakahakahak

contoh melayu kacok:

hindu muslim + melayu= mamak junior

hindu muslim + hindu muslim = mamak pariah

cina & negro tak termasuk dlm kategori melayu kacok....hahahahah

Tanpa Nama berkata...

Dah cium selama satu bulan tak cuci semacam Saiful tak cuci buntut tapi mandi kerbau aje.


kah.kah.....kah.............
kah...
kah.kah.....kah.............
kah.
kah.kah.....kah.............
kah.

Tanpa Nama berkata...

kalau suruh kulum peliaq pun boleh mat spesis bodoh ini.........
kalau jilat apom mah janda lagi boleh....
kah...kah...kah....
kalau bdoh macam2 boleh dapat...

Riversidegrass berkata...

Jangan jadi Pak Pandir terkini di abad ke-21.

Suatu hari Pak Pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye.
Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpe seketul taik yang masih panas. Tapi dia masih konpius sama ada betul ke bende yang dia jumpe tu seketul taik.
Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, Pak Pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan.

Pak pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata,
"Bentuk macam taik."
Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata,
"Lembik...macam taik."
Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu taik tu, lepas tu dia berkata,
"Bau macam taik."

Oleh kerana Pak Pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keputusan untuk mejilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit...

"MEMANG TAIK! “
“NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!"

Oleh itu orang bodoh tak ade ubat boleh diubati.
Jikalau orang dah bodoh lagi mau jadi bodoh memang tak ade ubat untuk diubati.
Walaupun orang bodoh dan mau jadi bangang tentu tak perlu ubat untuk diubati !

Tanpa Nama berkata...

Pelik kenapa pulak takleh.. Bukan tanah felda hak peneroka yang bersusah payah.. yang digadaikan bukan tanah felda..

pelik bin ajabib kalau peneroka takleh menikmatinya..

lagi pelik kalau peneroka yang membiayai dengan pinjaman bank dapat "durian runtuh" dari duit mereka pastu kerajaan pulak kata depa yang bagi.. sape yang bangang..??

Apalah sangat 15k nilai tanah felda yang bertahun2 diusahakan.. tu pon takleh mereka nak nikmati?

adeh hina sunguh warga felda..

Tanpa Nama berkata...

melayu...bangsa bodoh...bangsa suka buat benda senang jd susah..menikah pun susah..kenduri buat besaq2 jemputan smpai 3 ribu org..woii mark zukerberg buat kenduri panggil 100 org ja walaupun dia billionaire...kalau buat majlis ada vip pun susah ucapan intro panjang lebar..yang berhormat ni la nu la..yang berusaha la..yang dihormati la..woii dh la kita ni jenis makan nasik...nasik nk buat susah woii..menuai..menanam..membajak..jd beras...kroni plak makan duit..mkn nasik byk jd lembab..penyakit..kncing manis.buahan tempatan toksah bangga la woii..penyakit..makan durian pun bleh mati..makan epal byk mana pun xkan jd apa..toksah bangga dgn malaysia negara bodoh ni..dah la industri muzik,filem kita x kemana..mat saleh x tgk woii..nk banding dgn siam kita jauh..hari khamis hari badut utk melayu keja kerajaan.pakai batik..woi batik huduh wei..kalau kulit gelap pkai batik kaler pink,kuning,ungu ..woi huduh woi..malaysia negara bodoh sbb pemimpin bodoh..