Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Mei 2012

NASIB BAIK PAKAI SELUAR - KALAU TIDAK NAMPAK BUNTUT BERKURAP




BUNTUT BERKURAP KAH KAH KAH




KELAB PESARA TENTERA TOLAK SENAMAN PUNGGUNG - mkini

Tindakan sekumpulan bekas tentera mengadakan 'senaman punggung' depan rumah pengerusi bersama BERSIH Datuk S Ambiga dekat ibu negara pagi tidak tidak dikongsi, malah dikritik rakan-rakan mereka dalam pasukan keselamatan.

Kelab Kebajikan Veteran dan Pesara Tentera (KERABAT) menyifatkan senaman aneh di Bukit Damansara pagi tadi bertentangan dengan prinsip kesopanan dan kesusilaan yang diterapkan dalam Rukun Negara.

Presidennya, Lt Kol (B) Mohd Nazari Mokhtar berkata tindakan itu tidak mencerminkan usia anggota pertubuhan itu yang telah bersara daripada perkhidmatan.

"Secara peribadi tindakan ini kurang matang," kata ketua NGO pesara tentera.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... RUPA RUPA NYA ADA PESARA TENTERA YANG TAK SOKONG...kah kah kah..

kah kah kah.... DULU EEE BUAT KERENAH .... KENA TIBAI JUGA...kah kah kah..

kah kah kah...INI MALAON BEKAS TENTERA BUAT KERENAH... KENA TIBAI JUGA...kah kah kah...

woit... JELAS ...POLITIK MALAYSIA TELAH PECAH DUA...kah kah kah..

kah kah kah... SUDAH TAK RAMAI LAGI YANG SOKONG GEROMBOLAN...kah kah kah...


NOTA:
di london pun
najib kena tibai
kalau di paris
bukan kena tibai
pasti kena tangkap
kah kah kah



radio bangsar utama berani tibai gerombolan:




9 ulasan:

Mana janggut berkata...

Ngaku islam tapi yg bukan Islam yg ikut apa yg d tunjuk ajar oleh akhlak Nabi..Di tayangkan bontot tapi d hidangkn air oleh Ambiga..Malu betul..yg berketayap putih tu tanggal kn je ketayap putih tu sebelum nak buat hal

Tanpa Nama berkata...

Brother! bekas tentera yang buat senaman punggung ini gerenti masa dalam perkhidmatan dulu kaki jilat bodek bos ataupun "clown" hahahahhahhaa.... gua gerenti kaki bodek hahahahhahahaa gua gerenti malaoon paling fuck up hahahahhhaha tak caya semak rekod mereka hahahahahha macam ini kalau ramai lagi ada askar gerenti kita kalah perang agak nya jeneral pun kangkong jugak macam Panglima Angkatan Tentera yang baru bersara tu bekas Panglima Udara bawak lari perabut beli dengan duit kerajaan jadi hak sendiri hahahahhahahha anak menantu ada di mana? masih berniaga injin kapal terbang ke? Bila kes inji jet nak selesai da bertahun!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

melayu bangsat bahalul....
apa pun tak boleh.....
senaman pungung puki mak hangpa......

Tanpa Nama berkata...

ini dah menunjuk monyet-monyet tak belajar masa bertugas !

jikalau tak, tak kan ikut "Culture" yg bukan-bukan.

kah...kah...............kah...
kah...kah...............kah...
kah...kah...............kah...

Orang yg tanpa prinsip apa guna masih simpan di dunia yg bertamadum ini.

kah...kah...............kah...
kah...kah...............kah...
kah...kah...............kah...

Tanpa Nama berkata...

Apa yang mereka telah belajar sewaktu dalam tentera ha?... Kalau dah tua
tua macam ni masih tak matang...Mungkin kah Ada yg tak kena apa yg d ajar dalam tentera? yg menyebabkn menteliti yg d tunjuk begitu rendah..

Tanpa Nama berkata...

sibodoh yg sering diperbodohkan.....
kah...kah...kah.....
melayu haprak......

PESARA YANG DIMALUKAN berkata...

DIA ORG NI TOLOL...DULU KERJA KAKI TUANG..KAKI BODEK..DH PASTI..GELARAN DATUK PUN CUBA MENIPU...DH DPT CM MANA DIA ORG DULU...BERLAGAK NK MAMPOS..BUAT MALU PESARA TENTERA AJE...BERTEMPUR KONON..NTH2 TUKANG MASAK CO JE..HIDUP KERABAT..!!

Tanpa Nama berkata...

/ /!.
-----------------------( # )<-----------------kurap kat bontot

HUSIN PAKTONGKO berkata...

Nampak sangat bekas-bekas tentera tidak amalkan akhlak Islam.