Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Mei 2012

PASAL APA MUHYIDDIN TAK MAHU KOMEN KES NAJIB DI PARIS





NOTA:

orang yang paling bernasib baik
dalamm kes antantuya ini ialah
malikul sembab

inilah peluang terbaik
inilah peluang keemasan
inilah masda dan ketika

kah kah kah


MAT MONGGOL PUNYA ANGKARA





SCORPENE : MAHKAMAH PERANCIS MULA PERBICARAAN PEMBABITAN NAJIB KES RADUH RM800
- keadilan daily

KUALA LUMPUR 18 Mei: Media antarabangsa melaporkan, Mahkamah Perancis memulakan perbicaraan rasuah USD200 juta (RM800 juta) pembelian dua kapal selam dan pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibu membabitkan Najib Razak.

Laporan daripada The Vancouver Sun itu menyebut Hakim Roger Le Loire dan Tournaire Serge, yang sangat berpengalaman dalam penyiasatan kes rasuah dan hak asasi manusia, cuba mendapatkan bukti jika syarikat pembuat kapal Perancis DCNS membayar rasuah untuk mendapatkan kontrak membekalkan dua kapal tersebut kepada tentera laut Malaysia.

Siasatan mereka akan mengambil masa dua tahun dengan pengumpulan bukti oleh polis Perancis.

“Perjanjian itu dilakukan ketika Najib menjadi Menteri Pertahanan dan perhatian difokuskan kepada peranan yang dimainkan oleh rakan rapat Najib dan penasihat dasar, Abdul Razak Baginda,” laporan itu dipetik.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...PADAN MUKA... kah kah kah..

kah kah kah.... DINO ANAK RAIS YATIM... LEPAS ENTOT ENTOT LARI.... kah kah kah..

kah kah kah... NAJIB ANAK RAZAK... LAGI HEBAT.... kah kah kah...

kah kah kah.... NAJIB LEPAS ENTOT ENTOT TERUS BUNUH.... kah kah kah

woit... TRY LAAA RASUAH HAKIM PERANCHIS... kah kah kah..

kah kah kah... HANTAR LAAAA KOREK KOREK KOREK.... kah kah kah...

kah kah kah...MANA TAHU APA LUBANG BOLEH RASUAH.... kah kah kah..


layari lagu altantuya di radio bangsar utama:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/






5 ulasan:

Cob Nobbler berkata...

Isham lain kali kau tulislah betul2, mati-mati aku ingat Najib rasuah RM800.

RM800 juta, dah baca baru boleh faham.

Sial kalau rasuah RM800 baik keje cam Bangla kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

padan mukeeee..sronok tul aku dengar berita huru-hara camniii..baru ko tauuuuu perasaan aku camneeeee..

tapi penyiasatan mengambil masa 2 tahunn??lame gileeeee...aduyaiii cepat sikit takleh ke ekkkkkk..

tapi tarahall punye lahhhh..yang penting najibun ghunnah dapat masuk penjareeee...

kompommmmm kena seksa idup terseksa mengenang nasibb..time tuuuu aku nak apply jadi warden penjara lah..ari2 leh maki najib..

Tanpa Nama berkata...

apa pasal hantar hakim korek3x tu.. hantar la gani 4tahil tu.. gerenti tiada kes punyer..

Tanpa Nama berkata...

suruh la pemuda n zul bisul jadi pendebat di peranchis. jgn lupa ajak asan jumpa paderi eh jumpe sheikh qadawi sbg saksi sumpah laknat. mesjid kat sana ape kureng. boleh juga ajak askar veteran main tongeng-tonggeng sambil baham burger....

cepat la tpm take over, maruah umno dah terlalu sarat dgn punk aka gucci..cukong dah mengelabah takut saham meredum.amcm kutty?

no more play possum mann, die or never! pasal maruah umno takde saviour dah!!!menang la pru13, statusnya tetap tipu.

ps. biarpun tuya kapir?, Allah Maha Adil. lu tipu olang kapir pun lu kena pikul balak. bom kalu, aiya, satu lori balak maa kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sahihnya dah makan rasuah beli kapalselam.....
sahihnya membunuh belum lagi....
mana malis fuckwa?