Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Mei 2012

SILA TEKA DAN MENANG HADIAH BESAR




LIHAT ADN TEKA APADIA GAMBAR INI





TEKA DAN MENANG

gambar siapkah ini?
gambar apa ini?

sila hantarkan semua jawapan ke tt
keputusan hakim adalah muktamad
rasuah dan tumbuk rusuk tidak dilayani

hadiah besar akan menjadi rebutan:
hadiah ketiga - 3 malam di hotel hilton kuala lumpur
hadiah kedua - 2 malam di hotel hilton kuala lumpur
hadiah pertama- 1 malam bersama bik mama


senyum mak manda sandiwara radio bangsar utama - tunggu:





18 ulasan:

hasbullah zainal berkata...

Deme kate ni gambo Najib sama Tg Zarina. Deme ler kabo kt teman..

Tanpa Nama berkata...

Gambar masa laki Bik Mama jadi suami orang lain. Seorang kerabat raja.

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya jantan.. dah dapat bini lawa selim melim lagi nak cari janda gemuk! kawin paksa kot tu sebab jantan pandang ke lain.

shah alam berkata...

kah kah kah itu jantan takubin.

dah dapat bini lawa, lepaskan.

lepas tu kawin dgn anak badak.. bodoh punya jantan.

Tanpa Nama berkata...

najib.....................?

Tanpa Nama berkata...

Gambar isteri kepada Rosmah Mansur sewaktu dia masih lagi jantan dan belum makan nasi kangkang tengah duduk sebelah bini pertama dia.

Tanpa Nama berkata...

kata isteri dia bikmama, tp yg tu ada leher lak...

Tanpa Nama berkata...

najib..ku yah@tengku puteri zahariah the dauther of HRH sultan salahuddin abdul aziz shah

dah mcm mamajuwie ko ni jang!weh,aku nak tulis pasal semut merah dah insaf melepaskan tambatan renmibi pada dollar yang menyebabkan sumua founder oic kene tikam.tunggu dlm dua tiga hari ni.

Tanpa Nama berkata...

http://www.flickr.com/photos/60897922@N05/5850014548/

sapo pulok eh ni jang?kek belakang tu gambo sapo pulok?

Tanpa Nama berkata...

dia carik yang servis power.. :D
selim melim tak menjanjikan servis power kah kah kah

Waris berkata...

Nampak macam kenal tapi.... kenapa kat sebelah tu sekeping? Bukan seketul?

Tanpa Nama berkata...

Mohamad Najib Bin Ab. Razak & Puteri Tengku Zainah Binti Tengku Iskandar suatu ketiak dulu sebelom hadirnya anak badak dalam hidup haji jib.

Tanpa Nama berkata...

tobat aku tak mau hadiah tmpt pertama tu... jd aku x nak jawab... habis la ko hasbullah zainal.

Tanpa Nama berkata...

omak kau. marah org negori yg hot tu. haahhahahah

Tanpa Nama berkata...

Dulu nampak macam buah cempedak tapi sekarang dah macam buah nangka. Ini namanya cempedah dah jadi nangka... kah kah kah

panglima selatan berkata...

raja monggolia naik takhta..

Tanpa Nama berkata...

Malam bersama Bik Mama.???
Aiyoyo kadawalek. Simpang malaikat 44. Tarapa, tara menang hadiah petama pun lagi baik lah. Lagi baik hentam pandi perseh lah.

Tanpa Nama berkata...

aku rela dpt hadiah pertama......
hangpa tak tau ke.....
bik mama masih dara.....
kah...kah...kah......