Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Julai 2012

BERSEDIA - IRAN AKAN DI SERANG




KOMENTAR TUKAR TIUB

bagaimana membaca berita ini?
ini adalah swebahagian dari taktik
mengolah persetujuan untuk menyerang iran

projek sapertin ini dinamakan 'false flag'

jika membaca buku memoir said zahari
ketua pengarang utusan
yang dipenjara 17 tahun
oleh lee kuan yew
ada disebut bagaimana di zaman konfrontasi
british telah meminta tunku
megebom kapal laut british
dan kemudian akan dituduh ini kerja sukarno

tunku menolak rancangan jahat british ini

lihat pula laporan akhbar guardian london
belum sampai satu jam
israel telah menuduh iran

mayat masih belum dikumpul
bas masih terbakar
israel telah tahu siapa
yang wajib dituduh

semua ini adalah perancangan licik
dari pelbagai ajensi rahsia
mossad, cia, mi6
semua sedang merancang untuk
menyerang iran

DARI GUARDIAN LONDON
Barely an hour after the attack, the Israeli prime minister, Binyamin Netanyahu, issued a veiled threat to Tehran in a statement.

He said that once again, "all signs point to Iran", though he did not offer any evidence to back up the claim.



BAS MASIH TERBAKAR - ZIONIS TUDUH IRAN



NOTA:
dengan cepat israel menuduh iran
tak sampai satu jam
belum ada siasatan
mayat belum diambil
bas masih terbakar
zionis telah menuduh iran



ENAM PELANCUNGH ISRAEL MAUT SERANGAN BOM DI BULGARIA - ajensi

BURGAS: Sekurang-kurangnya enam pelancong Israel terbunuh selepas bas yang mereka naiki meletup dalam satu serangan dengan Israel menyalahkan Iran sebagai dalang disebalik serangan itu.

Serangan itu juga menyebabkan lebih 30 cedera ketika bas pelancong itu sedang menuju ke pusat peranginan Laut Hitam, Bulgaria.

Turut terbakar dua bas lagi berhampiran.

Saksi berkata, penumpang berada dalam keadaan panik dan terus melompat melalui tingkap dan meniarap di atas tanah dengan pakaian terkoyak ketika siren ambulans dibunyikan.

Kepulan asap juga memenuhi pekarangan lapangan terbang Sarafovo di Burgas.

Perdana Menteri Bulgaria, Boyko Borisov, berkata: “Nahas itu adalah sesuatu yang dahsyat dan satu kejutan kepada kami. Kerajaan juga mengutuk pencerobohan dan keganasan itu."

Sementara itu, Israel berkata, pihaknya sudah dimaklumkan oleh kerajaan Bulgaria mengenai tujuh rakyatnya yang terkorban. - AFP





















MALAM INI RADIO BANGSAR DARI DEWAN CHINA







FORUM ANTI ISA DEWAN CHINA
malam ini radio bangsar
akan membuat laporan langsung
dari dewan china - sila layari sekarang

6 ulasan:

pro rakyat berkata...

20 tahun lalu Israel nak serang Iran sampai la ni tak serang-serang apa kes ? Sebenarnya Iran dan Israel adalah sekutu ini banyak orang tak tahu. Di Iran juga ada Yahudi malah presiden Iran sekarang pun keturunan Yahudi, tak percaya siasat, ini bukan teori konspirasi karut macam cerita kau semalam TT. Ada berani siar kalau tak pergi menyorok dalam kain BIK MAMA. KUANG,KUANG,KUANG,KUANG,KUANG

Tanpa Nama berkata...

Sapa yang bodoh anggap Russia dan China adalah kawan sampingan, hoi bengong semua Kuasa besar Dunia ni tak pernah kisah hal-ehwal negara-negara kecil, apa yang mereka mahu adalah kuasa dan kekayaan, adalah Naif kalau kau rasa Russia dan China ni akan tolong negara-negara kecil dan lemah, yang penting kita kena bebaskan diri dari jadi barua kepada sesiapa pun baik America, Britain, China, Russia,Israel atau United Nation. Bebaskan diri dari jadi hamba kepada sesiapa, ini nak jadi barua Russia dan China apa kau jadi agent dia orang ke. Kita kena berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dengan sesiapa pun faham para pembaca tt dan tt yang bengong. Pantang tok nenek aku jadi barua. Korang nak jadi barua tu korang punya pasal. Otak bengong elok tuhan jadikan kau bebas nak jadi barua buat apa. Ada berani siar kalau tak duduk bawah kangkang Rosmah Mansor. Apa punya turr

Tanpa Nama berkata...

hebat depa ada tok moh.. kalau tahu sape buat musti selom tu dah tahu bas akan diserang kenapa tak ambik tindakan kah kah kah.. adakah macam sammy vellu cakap ini sula takdir takdir.. :D

wakmeli berkata...

cam biasa. matlamat mghalalkan cara. israel sanggup bom rakyat sendiri, asalkan dapat tuduh iran (jadi kambing hitam) yang wat untuk mengolah p'setujuan(pnjam kata2 TT hi3...). Ingat ni zaman apa. takkan laa dunia tatau perangai penipu zionis ni he3. bongkarkan bukti2 penipuan ni cam yg penah aktivis usa, david duke wat tu. apco kat m'sia ajar 'anak2 buah' dorang wat menda yang sama laa. hati2 la dengan fitnah sblom pru13 ni. takot ada peristiwa berdarah dan PR lak dikambinghitamkan. tak mustahil...

Pro_Pembaharuan berkata...

ade satu cerita... gulf of tonkin... harap-harap ada la bodo yg faham sikit cara-cara pundek zionist bekerja memungut minyak

Tanpa Nama berkata...

jumpa amerika,jumpa israel. ketuk kepala pak arab dulu. negara2 arab kaya dgn minyak ni yg khianat dunia arab sendiri