Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Julai 2012

TAK PERLU CAKAP MUSS TAPA KE MEE HOON KE?




BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM





KOMENTAR TUKAR TIUB

apabila najib bercakap pasal islam
samalah saperti vincent tan jadi imam jumaat

apabila najib bercakap pasal islam
samalah saperti lim goh tong beri kuliah subuh

apabila najib bercakap pasal islam
samalah saperti mirzan berkhutubah tentang hukum arak



apabila najib bercakap pasal islam
samalah saperti rosmah beri kuliah berjimat cermat

apabila najib bercakap pasal islam
ikan akan naik basikal dan babi akan terbang



KES BUNUH AKAN DIBUKA DI PARIS





PM LABEL PESERTA BERSIH GOLONGAN MUFSIDUN - mkini

Najib menyeru warga imam dan ahli jawatankuasa masjid di seluruh negara supaya tidak menjadi golongan "mufsidun" yang mengadakan perhimpunan BERSIH di kota suci Mekah dan Madinah.

Katanya, golongan imam perlu menjadi seperti kumpulan "muslihun" - kumpulan yang disifatkannya sebagai golongan yang melakukan pembaharuan atau tranformasi.

Najib berkata, golongan "mufsidun" membuat kerosakan perpaduan antara kaum dan sesama umat Islam dan imej negara.

Katanya lagi, perhimpunan BERSIH yang diadakan di dua kota itu pada April lalu menyebabkan "imej negara ini rosak sehingga berkemungkinan kuota haji akan ditarik balik"

DUA JANTAN MANGSA NAJIB


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TAK PAYAH LAAA CAKAP MUSLIDUN KE MEE HOON KER.... kah kah kajh...

kah kah kah... TAK PAYAH LAAA CAKAP KUN TUKLUM TAK LUKUM.... kah kah kah...

kah kah kah...TAK PAYAH LAAA CAKAP LAA KIL KA FIKR KUN.... kah kah kah..

kah kah kah.. TAK PAYAH LAAA CAKAP MUS TA PA KE ... MUS LIHAT KE?... kah kah kah..

woit...HANYA JAWAB SATU SOALAN SAJE.... kah kah kah..

kah kah kah...SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH BUNUH ALTANTUYA... kah kah kah...



layari stesen radio punk rock:





10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
muss tapa ke mee hoon ke?
terbaik la TT
aku tahan takut gelak kuat kat opis.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Cakap la apa tentang agama jib oiii,
serupa dengar burung kakak tua...tak paham apa yang dia kata...dah nak mampus baru nak ambil agama...

Tanpa Nama berkata...

Quota haji yang telah dipersetujui dalam persidangan OIC 1987 cuma 0.001% dari jumlah populasi penduduk Malaysia sekarang dalam 28 juta quota haji patutnya dalam 28 ribu orang je.. tahun lepas rasanya 27 ribu lebih je..

Quota Haji memang tiap-tiap tahun tak cukup.. :) sebab ramai orang dah mampu nak pi Haji.. ada yang pi Haji berpuluh kali..

Ditambah ngan orang tabung haji yang bisnes lagi.. ada line express/vvip bayar mahal sikit.. :D tuh korang selidik la kat tabung haji.. geng2 jual quota ni.. takyah tgu giliran asal ada duit haha.. cam Najib pi haji dulu la dia ikut giliran ke.. :D

Bila dah ramai sangat.. Saudi memang hadkan quota.. bukan la Saudi nak kurangkan quota sebab orang pi demo bukan depa ada rekod pon sape join.. bahkan kerajaan malaysia pon bukan ada rekod sape join bersih hahaha.. :) tapi memang terlampau banyak Orang pi Mekah.. sesak.. pastu biasa la ngan undang-undang saudi baru etc.. ni korang rujuk kedutaan saudi la.. Saudi Arabia pon buat bisnes gak :) ingat orang tabung haji je buat bisness hehe.. :) tu memacam la karenah arab saudi ni..

lawak kan.. menteri yang bijak pandai ni sudah spin cakap quota dikurangkan sebab bersih kah kah kah.. depa bukan heran pon bersih ke apa kat Mesir sendiri pon orang berdemo.. :D

lagipon kenapa bersih je padahal kat Malaysia ni berlambak bermacam2 jenis demo ada.. :D sebab bersih ni RAMAI join ke? Adakah Semua yang join bersih tu akan pi haji kah kah kah cukup lawak..

Tanpa Nama berkata...

musbureet?
kah..kah...kah...
all right je....
kah...kah...kah....
lebai monggol berfuckwa...
tanda bulan puasa dah dekat...
kah...kah....kah..

average joe berkata...

Najib menyeru warga imam dan ahli jawatankuasa masjid di seluruh negara supaya tidak menjadi golongan "mufsidun" yang mengadakan perhimpunan BERSIH di kota suci Mekah dan Madinah.
Katanya, golongan imam perlu menjadi seperti kumpulan "muslihun" - kumpulan yang disifatkannya sebagai golongan yang melakukan pembaharuan atau tranformasi.


aik, nak ramadhan ni haji najib belajar perkataan arab baru nampaknya. agaknya belajar dari imam muda UMNgOk yg pegi jumpa dia pasal hudud yg kecoh di kalangan kera baru2 ni...
imam muda: datuksri tansri datuk tun tuan haji yg kami muliakan dan sanjung, macam my-shit-hah!, kami pun setuju hudud dikuatkuasakan dalam 1malaysia kepunyaan datuksri tansri datuk tun tuan haji...
aji ajib: oh, kamu semua dah pandai berpakat dengan ustazah tu ye? kamu ni muda2 lagi, saya paham, mesti kamu semua dah terpikat dgn kejelitaan dia, kan? jgn malu2 nak mengaku, sebab saya pun lama dah berahi tengok muka dia lawa boleh tahan, body pun slim jugak la banding dgn laki saya hahaha!
imam muda: eh, tak! tidak samasekali! kalau datuksri tansri datuk tun tuan haji nak berahi pada mana2 wanita, itu urusan datuksri tansri datuk tun tuan haji, kami tidak masukcampur! kami buat keputusan sokong hudud ni semata2 kerana sudah mula ramai yg ingin perubahan agar hudud dilaksana, jadi kami tak nak la ketinggalan, nanti nampak teruk sangat pulak kami ni, datuksri tansri datuk tun tuan haji pun tentu arif kan, jadi pendekkata kami ingin jadi kumpulan "muslihun" iaitu golongan yang melakukan pembaharuan atau apa yg datuksri tansri datuk tun tuan haji kata "tranformasi"...
aji ajib: oh, begitu... kumpulan "muslihun" tu maknanya golongan yg melakukan transformasi ye... hmm... bagus, bagus... terimakasih ajar saya perkataan arab tu heheh... nanti saya suruh penulis saya gunakan dalam ucapan saya heheh... haa... baiklah, saya boleh pikir dulu, maksud saya pertimbang, cadangan kamu ni, sebab kamu kena paham, malaysia ni majmuk berbilangkaum berbagaiugama, tak boleh senang2 ubah undang2 waima saya perdana menteri sekalipun... tapi sebelum tu, kamu kena ajar saya lagi 1benda!
imam muda: apa dia, datuksri tansri datuk tun tuan haji?
aji ajib: apa perkataan arab pulak untuk golongan yg buat huruhara, berdemo, bagi pecahbelah perpaduan, merosakkan...
imam muda: "mufsidun"!!!
aji ajib: aaa... macamana eja? ohhh... ok, ok, bagus! baiklah saya ambik perhatian cadangan kamu apakebenda tadi. sekarang kamu baliklah dulu sebab saya nak keluar ada date, eh ada meeting...

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 2 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 2)

Tanpa Nama berkata...

TT...
Yang peliknya lom nampak statement dari saudi kata kouta kena dikurangkan, kasi ler copy surat rasmi dia...nak gak tgk, skarang org citer mesti ada "kertas putih", takat ckp2 org tak caya sgt, dari hari tu citer pasal nie...Drama politik skarang skrip dia tak mngancam ler, sapa ler mangkuk yg tulis scrip nie...
Kalau nak gie haji, janji cukup duit jer....kalau nak best sikit pakai package dlm rm20K rasanya...

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha...babi terbang siot tt..sakit perut ooo

mufuckiun... berkata...

al-mufentot tuya tau r jib.kahhkahh

wakmeli berkata...

aku dah agak dahh TT mesti kutuk najib pasal guna istilah arab..sakit perut ketawa ko kutuk najib kah3...abeh makcik felda ngan org kg kena tipu ngan lebai najib kah3...

Tanpa Nama berkata...

mari belajar bahasa arab.

'najibun' maknanya: seorang perdana menteri yang suka entot model slim melim.

'birkinun' maknanya: seorang suami kepada seorg perdana menteri yg suka melaram.

'ancukun' maknanya: anak seorg perdana menteri bermulut besar dan suka kongkek free.