Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Julai 2012

CHUA SOI LEK IALAH MAT KINKI



INI BUKTI SAHEH- SUSAH BUKA BAJU



NOTA:
ini bukti saheh
bukan senang nak buka baju
lihat ketua mca ini
amoi dah mula tonggeng
tapi dia masih lagi pakai baju

atau ini kinky
kah kah kah



KOMENTAR TUKAR TIUB

sila baca beriat ini
sila ulang baca

tahukan apa maknanya?

maknanya telah masuk ke dalam kepala
gerombolan dan sekutunya bahawa mereka akan kalah
kenyataan ini membuktikan bahawa gerombolan akan kalah
ini bermakna geng geng gerombolan
dalm mca dan mic telah mula menerima hakikat
bahawa mereka akan kalah

justeru kenyatan yang berbunyi amat pisimis
dan amat defensif

tetapi

waspada mereka akan menipu
untuk memastikan mereka menang

pada ketika ini pelbagai rancangan
untuk menipu telah dijalankan
pelbagai undang undang dan peraturan baru
telah diluluskan
semua ini bertujuan untuk menipu

tanpa penipuan
undi hantu
undi pos
undi mat indon
undi mat bangla
gerombolan telah lama dihumbankan


justeru kita wajib bersedia
jika gerombolan menang dengan cara tidak menipu
kita wajib menerima hakikat bahawa pakaran kalah

tetapi

jika geromboan menang dengan menipu
apa yang patut kita lakukan?
inilah persoalan untuk kurun ini

TUKAR KERAJAAN BUKAN SEPERTI TUKAR BAJU - mSTar

RAUB: Menukar kerajaan tidak semudah seperti menukar baju dan rakyat harus berhati-hati dalam membuat keputusan tersebut, kata Presiden MCA, Chua Soi Lek.

Beliau berkata, pihak pembangkang boleh berkata apa juga yang mereka mahu mengenai soal menukar kerajaan tetapi akhirnya yang akan menentukannya ialah para pengundi.

“Rakyat mempunyai hak untuk menentukan kerajaan manakah yang menjadi pilihan mereka. Tetapi saya hanya mempunyai satu permintaan sahaja...tolong gunakan undi anda dengan bijaksana apabila tiba masanya,” kata Chua dalam satu majlis makan malam yang diadakan di sini malam Ahad lalu.

Menurut beliau, rakyat perlu bertanya kepada diri mereka sendiri apakah perlu untuk menukar kerajaan sekarang.


DEMO 14 JULAI INI



“Anda kena bertanya kepada diri anda sendiri, jika Pakatan Rakyat dipilih mengantikan Barisan Nasional, apakah segala-galanya akan bertambah baik? Bolehkah Pakatan berkhidmat lebih baik dari Barisan? Jika tidak, mengapa perlu tukar?” tanya beliau.

Beliau juga menegaskan yang rakyat perlu memikirkan kenapakah Pakatan sehingga sekarang tidak menetapkan satu pendirian yang jelas tentang siapakah yang akan menjadi perdana menteri sekiranya mereka memerintah.

“Saya bukannya mahu berkata yang Barisan sebuah parti yang sempurna. Kami juga ada cacat celanya tetapi pada masa yang sama tidak boleh dinafikan bahawa negara kita telah membangun dengan pesat di bawah kerajaan BN sejak merdeka lagi,” ujar Dr Chua.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MEMANG SUSAH NAK TUKAR BAJU KALAU ADA KAMERA DALAM BILIK...kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG SUSAH NAK TUKAR BAJU KALAU ADA LAP TOP JUGA... kah kah kah..

kah kah kah... TAK PAYAH TUKAR BAJU... HUMABN KAN SAJE.... kah kah kah



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Baekk pnye tonggeng..

average joe berkata...

“Anda kena bertanya kepada diri anda sendiri, jika Pakatan Rakyat dipilih mengantikan Barisan Nasional, apakah segala-galanya akan bertambah baik? Bolehkah Pakatan berkhidmat lebih baik dari Barisan? Jika tidak, mengapa perlu tukar?”

aku tanya diri aku sendiri:
aku selalu makan nasi lemak. apakah aku perlu tukar makan nasi ayam pulak?
aku setiaphari menikmati cucur badak. apakah aku perlu tukar menikmati cucur pisang pulak?

jom tanya chua soi lek lah:
anda selalu makan isteri anda. apakah anda perlu tukar makan ayam pulak?

eh, tanya haji najib pulak lah:
anda setiaphari menikmati anak badak. apakah anda perlu tukar menikmati anak mongolia pulak?

errr...

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah pakai kereta selama 54 tahun rasanya kena tukar la baru duit pencen ada.. :) nak pakai porchea atau ferari pulak.. kereta malaysia nih dua tiga tahun pon dah meragam lagi kan nak pakai 50 tahun kah kah kah...

Kenapa kerajaan tak boleh tukar? Kata demokrasi.. Amerika saban tahun tukar OK je..

Ala bukan nak tukar PEGAWAI KERAJAAN pon.. Tukar PEMIMPIN ajo.. yang buat keroje PEGAWAI2 KERAJAAN yang sama..

kalau dah bangang jangan la bodohkan orang lain..

Tanpa Nama berkata...

kote apek membangun kongkek amoi...
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

punyerlah lambat pelir dia nak naik.. amoi dok tonggeng dekat 30 minit pun, kepala kontol masih buat derkkk jer.. kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 11:47 PTG
lambat nak naik tu sebab kena tunggu efek viagra lambat nak jalan, sebab jam, highway darah sesak akibat banyak sangat lemak babi kahkahkahkiokkk oink oink chua jangan marah aa