Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Julai 2012

SIAPA KENAL MINAH INI?




PENGUMUMAN

siapa kenal perempuan ini
perempuan ini adalah kawan zul nordin

perempuan ini sahabat baik zul nordin
perempuan ini pinjamkan duit 15 ribu kepada zul nordin

duit 15 ribu untuk bayar cengkeram zul
untuk bertanding kerusi parlimen pru12
zul nordin menang
lepas menang zul nordin buat buat tak tahu
lepas menang zul nording mek dodnno

sesiapa tahu di mana zul nordin
sila beri tahu bawa perempuan ini
sedang mencari zul nordin

perempuna ini hendak zul nordin pulangkan balik
duit sebanyak 15 ribu ringgit

kalau tukar tiub buat bonhong
kenapa zul nordin senyap buat katak

MINAH INI KAWAN ZUL NORDIN



NOTA:
ingatan kepda orang ramai
berjaga-jaga dengan orang
yang selalu cakap hal islam
yang selalu cakap hal syurga
yang selalu cakap hal neraka
yang pakai serabn besar
yang pakai songkok tinggi
yang pakai jubah laboh
yang dahi hitam macam dahi saiful
yang ambil gambar deopan kaabah




jaga jaga
awas awas

jangan kena tipu


5 ulasan:

RoBOB berkata...

[63:4] When you see them, you may be impressed by their looks. And when they speak, you may listen to their eloquence. They are like standing logs. They think that every call is intended against them. These are the real enemies; beware of them. GOD condemns them; they have deviated.
http://www.masjidtucson.org/quran/noframes/ch63.html#4

[9:34] O you who believe, many religious leaders and preachers take the people's money illicitly, and repel from the path of GOD. Those who hoard the gold and silver, and do not spend them in the cause of GOD, promise them a painful retribution.

[9:35] The day will come when their gold and silver will be heated in the fire of Hell, then used to burn their foreheads, their sides, and their backs: "This is what you hoarded for yourselves, so taste what you have hoarded."
http://www.masjidtucson.org/quran/noframes/ch9.html#34

Appearances May Be Deceiving
[2:204] Among the people, one may impress you with his utterances concerning this life, and may even call upon GOD to witness his innermost thoughts, while he is a most ardent opponent.
[2:205] As soon as he leaves, he roams the earth corruptingly, destroying properties and lives. GOD does not love corruption.
[2:206] When he is told, "Observe GOD," he becomes arrogantly indignant. Consequently, his only destiny is Hell; what a miserable abode.
http://www.masjidtucson.org/quran/noframes/ch2.html#204

amnikhassim berkata...

tu puan ainon mohd.. dia pemilik penerbitan buku PTS.. penyokong pakatan rakyat dan penentang kuat PPSMI..

Tanpa Nama berkata...

"gunting dalam lipatan", macam babi punya ulasan, suka hati la pompuan ni nak sokong sapa pun .... caittt...anak babi mana buat suratkhabar cabuk ni......macam pelaq, makan duit rakyat gunting apa? gunting bersunat penuh taik kapang? macam haram...

wooii tt, payah la nak post komen..tulisan kecik macam kelentit...

Pro_Pembaharuan berkata...

entahnya... gunting dalam lipatan? bodoh tahap anak haram jadah... sukati dia la nak sokong sapa...

bodoh tahap haram jadah, kerja kerajaan tak semestinya kena sokong UMNGOK taik... UMNO parti pemerintah, kerajaan adalah yang menguruskan pentadbiran rakyat...

bodoh tungau punya UMNO seluruh keturunan BANGANG SEBANGANG-BANGANGNYA... benci-benci bersih tu, cuba terangkan 1 je permintaan bersih? Kompem2 UMNO2 bodo tungau ni tak bley bagitau... sebab, diorang adalah tungau yang menumpang atas badan tuan dia... tuan die pergi kiri, dia pun pi kiri... ikut je orang yang dia tumpang... Orang UMNO sinonim dengan bodoh tahap melampau... sib baik bro-penerima-biasiswa-petronas-tukar-dari-PTPTN tak join sama diorang...

Kalau orang UMNO ni, kompem2 diorang tukar biasiswa petronas ke
pinjaman PTPTN...

KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Ahli UMNO x sama maksud dgn org UMNO.Jadi ahli x semestinya penyokong @ pengundi UMNO @ sayang UMNO. Aku join UMNO sbb duit @ senang cakap 'NAK BALIK DUIT AKU' ..contoh BR1M. Patut yg bagi 500 tu ckp.."makcik pakcik AMBIL BALIK la duit yg saya TOLONG SIMPAN" tapi lu ckp UMNO yg kasik??

Bro UMNO.. lu kencing org kg @ Gen-X boleh la.Gen-Y dah mmg tau apa yg korang nak bagi tau! Sama jugak isu air Kelantan, lu cuma cerita kat makcik/pakcik,bekas2 etc tapi kat org muda/terpelajar x cerita apsal?? Lu takut kena tibai sbb org muda akan jwb "Mengikut perlembagaan Malaysia.. air yg sampai ke rumah Tggjwb kerajaan pusat, kerajaan negeri hanya menyediakan sumber sahaja".betul x?? sbb tu yg selalu jdik mangsa adalah org yg membesar dgn TV & paper.. TQ Tun Mahathir for IT/ICT.