Ahad, 29 Julai 2012

DUA PERNIAGAAN PALING TUA DALAM DUNIA - JUAL AGAMA DAN JUAL DAGING HIDUP




BANK MINTA HUTANG



NOTA:
hasan ali ini ada hutang
berjuta juta dengan bank
ini kerana buat projek bangang
summer camp di hulu langat

summer camp kepala bana apa?
malaysia sepanjang tahun musim summer
inilah bangang! kah kah kah


NOTA:
duit harakah pun
maloan ini tibai
lepas itu jual agama


HASAN DESAK PAS JAWAB TUNTUTAN PERSEKUTUAN KRISTIAN MALAYSIA
- meloya

KUALA LUMPUR 28 Julai - Pas yang sanggup menukar matlamat perjuangan daripada menubuhkan sebuah negara Islam kepada negara berkebajikan didesak menyatakan pendirian mengenai tuntutan Persekutuan Kristian Malaysia yang mahu semua agama bebas disebar tanpa sebarang sekatan undang-undang.

Ini kerana sebagai komponen dalam pakatan pembangkang, Pas perlu menjelaskan sama ada bersetuju melaksanakan tuntutan tersebut atau tidak memandangkan persekutuan berkenaan menyeru penganut Kristian memilih parti yang menawarkan kebebasan itu pada pilihan raya umum akan datang.

Presiden Pertubuhan Jalur Tiga (Jati) Hasan Ali berkata, Pas perlu menjawab tuntutan yang bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan itu kerana seruan sedemikian melibatkan kuasa memilih pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) nanti.

MENANGIS TAK JADI MB


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI SURAT BANK MINTA HUTANG DAH SAMPAI.... kah kah kah..

woit...MANA DIA VIDEO MURTAD?.... kah jkah klah..

kah kah jkah...BERAPA LAMA NAK EDIT?.... kah kah kah..

kah kah kah...LAMA SANGAT TUNGGU RAMAI PEMINAT PUN JADI MURTAD...kah kah kah...

kah kah kah...NAK EDIT VIDEO PAKAI SOLAR POWER?.... kah kah kah...

kah kah kah... MACAM KITAB INJIL ADA SOLAR POWER.... kah kah kah...

kah kah akh...ITU PASAL RAMAI MELAYU MURTAD....kah kah kah..

kah kah kah.... MEREKA TERTARIK DENGAN SOLAR POWER.... kah kah kah....

kah kah kah.... ORANG MELAYU SUDAH BOSAN TUNGGU VIDEO MURTAD...kah kah kah..

kah kah kah...TUNGGU TUNGGU TYAK SAMPAI....LEBIH BAIK MURTAD...kah kah kah


berita dari arkib:





HASAN ALI PERTIMBANG SERAH VIDEO MURTAD KEPADA AGENSI AGAMA< ISTANI SEBAGAI BUKTI - malaysian insider

Oleh Mohd Farhan Darwis April 02, 2012

PETALING JAYA, 2 April — Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Gombak Setia, Dr Hasan Mohamed Ali tidak menolak untuk menyerahkan video bukti gejala murtad ang dimilikinya kepada Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) sekiranya pihak berkuasa agama berkenaan memerlukan bukti berlakunya gejala murtad di negara ini.

“Saya akan berunding dengan agensi agama seperti Jais, Mais (Majlis Agama Islam Selangor), dan istana sekiranya mereka ingin menjadikan video tersebut sebagai bukti berlakunya gejala murtad di negara ini,” katanya ketika sidang media pendedahan video murtad di kediamannya di sini.

Menurut Hasan (gambar), pihaknya mempunyai tiga versi video berkenaan dan hari ini beliau hanya mendedahkan dua daripada tiga video tersebut dengan durasi 16 dan 42 minit yang menayangkan pengakuan sepasang suami isteri yang telah kembali kepada Islam selepas murtad kepada pemberita.





INJIL TENAGA SOLAR DALAM SIMPANAN JAIAS, KATA HASAN ALI

8/01/12 - Malaysiakini

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mempunyai bukti sejenis radio rakaman menggunakan tenaga solar yang dimuatkan dengan cerita-cerita Kristian atau disebut ‘Solar Powered Handheld Talking Bible’ - yang didakwa digunakan untuk mermutadkan umat Islam - dalam milik mereka, kata ahli exco kerajaan negeri Selangor Datuk Hasan Ali.

Apabila ditanya jika sama ada tindakan akan diambil berdasarkan bukti-bukti itu, ahli exco yang exco yang bertanggungjawab terhadap hal ehwal Islam itu enggan mengulas lanjut.

"Bukti-bukti ini dimiiki JAIS. Setakat ini tiada tindakan lagi.

"Sama seperti dalam kes DUMC, kami belum memutuskan apa-apa tindakan lagi," kata Hasan (kiri) pada sidang media selepas Perhimpunan Sejuta Umat Selamatkan Akidah (HIMPUN) di Seremban hari ini.

"Tetapi bukti penting di sini ialah pengakuan orang-orang yang terlibat dalam cubaan memurtadkan umat Islam.

"Saya terpasa kemukakan bukti daripada penduduk yang terlibat, tetapi saya tidak pasti jika saya akan berjaya atau tidak kerana orang-orang ini enggan tampil dan mengakuinya secara terbuka," kata Hasan.

Walau bagaimanapun, Hasan engan melayan soalan lanjut wartawan berhubung ucapannya yang mendakwa bahawa orang-orang Kristian telah menyelinap ke masjid-masjid dengan memakai jubah dalam usaha untuk merapati umat Islam dan mengkristiankan mereka.

Pemimpin PAS kontroversi itu meninggalkan majlis berkenaan secara tiba-tiba sebelum Malaysiakini sempat mengajukan soalan tambahan.


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas ni hassan akan minta kerajaan sekat youtube, sebab banyak mubaligh kristian berceramah kat youtube. hahaha. ramai anak-anak sekolah dah jadi kristian sebab youtube. kah kah kah... woi hassan balik mentekedarah beras jati laa.

Tanpa Nama berkata...

adik ipar madey kutik yg hidup segan mati tak mau...

Tanpa Nama berkata...

bulan puasa kuat juga membohong....
kah...kah...kah....
dah dekat nak mampos....

nuajr berkata...

x abis video mrtdnye...kalo ad tjuklh...ak ingat hsan ali kuat tngok bluflem kot..meroyan sgguhlh org tua nie...#nuajr#..

Tanpa Nama berkata...

HASSAN ALI SEBENARNYA YANG MURTAD...KALAU ZAMAN NABI, ORANG YANG MACAM HASSAN ALI NI DAH LAMA KENA PANCUNG KEPALA...