Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 Julai 2012

GEROMBOLAN DAN CUKONG MULA BERGADUH





TAKUT SAMPAI BUNTANG






CADANGAN HUDUD : ADUN UMNO HILANG AKAL KATA MCA
- mkini

Presiden MCA Chua Soi Lek berkata ADUN Umno Johor yang mencadangkan supaya hukum hudud dilaksana ke atas orang Islam dan bukan Islam di negeri itu "hilang akal" kerana mengemukakan perkara tersebut.

Dalam satu tulisannya di Twitter malam tadi, Chua berkata ADUN berkenaan, Ayub Rahmat juga telah kehabisan idea sehingga menimbulkan cadangan berkenaan.

"ADUN Umno Johor itu tentu sudah kehabisan idea dan hilang akal untuk mencadangkan hudud di Johor meliputi bukan Islam," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI BERITA CUKUP MOLEEEEEK.... kah kah kah...

kah kah kah...CUKONG DAN GEROMBOLAN SUDAH GADUH.... kah kah kah...

kah kah kah... CUKONG SUDAH BERANI TIBAI GEROMBOLAN.... kah kah kah...

kah kah kah...INILAH HIKMAH TURUN KE JALAN RAYA.... kah kah kah..

kah kah kah...INILAH HIKMAH BERDEMO.... kah kah kah...

kah kah kah...BILA RAKYAT BERDEMO KERAJAAN JADI GELABAH.... kah kah kah..

kah kah kah....BILA KERAJAAN GEKLABAH...KERAJAAN JADI LEMAH.... kah kah kah..

kah kah kah...KERAJAAN YANG LEMAH ADALAH BAIK UNTUK RAKYAT..... kah kah kah...

kah kah kah...LAGI LEMAH LAGI BAIK....kah kah kah





NOTA:
perlukan kita turun ke jalan raya
sekali lagi

satu demo yang besar untuk
tibai last kopek pada gerombolan
kah kah kah



10 ulasan:

Jrry Yusoff berkata...

Mari Isham. Sila atur. Anak muda bersedia untuk berdemo!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
kita api-api kan lagi cukong dan gerombolan.

setuju kita ada satu demo last kopek.
tapi bagitau awal la bro.
gua jauh nak kena beli tiket awal baru dapat tiket murah.

Pro_Pembaharuan berkata...

jawapan sekali lagi dilontarkan setelah soalan yang sekali lagi dilontarkan:

MEMANG PERLUUUUUUUUUUUUU!!! Bersih 3.0 menyebabkan mereka semua haru biru tunggang terbalik... bile ade the real Bersih 4.0, kita pastikan mereka susah nak bangun pula...

Tanpa Nama berkata...

orang yang buat salah je takut ngan hukum hudud :)

Ingat mudah ke nak hukum ngan hukum hudud.. lagi pula ke atas bukan islam.. nak kenakan ke atas orang Islam pon banyak syarat dia termasuk la saksi bukan fasik.. lagi orang bukan Islam..

Alhamdullilah.. masih ada juga ada orang Islam dalam umno nak hukum Hudud.. masih mahu laksankan hukuman yang tuhan gariskan..

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

demo bersih 4.0 31/0gos/2012,

31 ogos hari nakba bagi rakyat malaysia

31 ogos demo bersih 4.0 nakba bagi puak United Malays National Organiztion

31 ogos hari Merdeka Rakyat...

amacam? jadikan 31 ogos nakba buat rakyat malaysia dan 31 ogos jugalah hari kebangkitan rakyat malaysia..merdeka rakyat..kah..kah..kah..tibai gerombolan jangan tak tibai...

Jat Lembu berkata...

Dua2 sama hilang akal.Soi Lek hilang akal takut kes main amoi kena hukum hudud...mahu pendek nafas apek tua ni kah...kah..kah,,,Adun ameno hilang akal pasai kurang akal,kurang ilmu...pi la belajaq ilmu hudud kat noh gadut..

Kuda Kepang berkata...

TT,
Memang sangat2 perlu utk turun ke jalanraya sekali lagi sebelum ke pilihanraya.
JOMMMMMM!

Tanpa Nama berkata...

memang bangang pun adun umno ni . pasal apa dia bangang ? jawap jawap , pasal sijil sintok ler kah kah kah. bila lagi bro ? canang segera ? tak sabor dah ni

Tanpa Nama berkata...

Org pertama dlm johor yg terasa dan tersentak ialah: pasti taklain takbukan mmg semestinya sah siapa lagi takdapat dinafikan, org yg terasa ngilu di bebola beliau kahkahkah!
-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

31ogos hari nakbah semalaya ..elok wat demo ..terbaek tt