Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 Julai 2012

TERKINI TERHOT TER NOW!






MENTERI WANITA HAJAH NAJIBAH




KENAPA NAJIB JADI MENTERI WANITA

adalah difahamkan
minggu ini para wartawan
dari media terutama media china
telah mula heboh

para wartawan telah difahamkan tentang
sebab musabab najib mengambil alih
kementerian wanita dari shahrizat?

mereka terperanjatt besar
mereka menggeleng kepala
mereka diberi amaran jangan lapor

sebab apa najib ambil alih?

kerana belanjawan permata
termasuk dalam jagaan kementerian wanita
permata adalah ngo rosmah mansor

adalah difahamkan belanjawan permata
hingga ke hari ini tunggang langgang
lebih hodoh dari belanjawan sukom98
yang sampai hari ini belum di audit

belanjawan permata tunggang terbalik
najibah jadi menteri untuk
memastikan cerita hal duit
dalam kementerian wanita
ini tidak diketahui umum

malah jika muhyiddin dapat cium
besar kemungkianan data belanjawan ini
akan sampai ke tangan rafizi




NOTA:
cuba fikir dari mana rafizi
dapat dokumen tentang lrt ampang
sila teka siapa yang bocorkan
sila teka siapa yang beri semua dokumen pada rafizi
kah kah kah



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat sembab yang kasi pada Rafizi.Kah..Kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

Maydin? woha!

Tanpa Nama berkata...

Patut la payah nak lepaskan Kak Ijat.. jaga akaun bik mama rupernye.. sekarang Kak Ijat blah dah payah..

Patut dari dulu lantik rosmah jadi senator bagi menteri wanita :)

Tanpa Nama berkata...

Bukan ler dia ambik alih sebab nak wanita selim melim macam Ziana Zain Kah kah kah..

Kak Ros tak jeles ke bang najib...

Tanpa Nama berkata...

bukan setakat nak kambus aktiviti akaun salah/tungganglanggang je, tapi jugak sebab nak kambus aktiviti salahlaku keluarkan sijil palsu kat mana2 bebudak (anak org2kaya perasan elit je la, sebab satu sijil harga ribu2 beb!) yg nakkan title "graduan permata" - ada sijil permata dgn otograp kak imah senang la kekanak tu dapat masuk tadika2 elit atau sekolah2 rendah antarabangsa utk glamour!

Tanpa Nama berkata...

ada logiknya.....
sorok jgn tak sorok.....
geriji besi menanti.......
kah...kah...kah....

Pro_Pembaharuan berkata...

ye betul tanpa nama 1031am... elit tetapi lupa, anak paling bodoh dilahirkan adalah dikalangan mereka yang kaya dan berkaitan dengan pimpinan UMNGOK!

bodoh sinonim dengan UMNGOK sehingga tiada pendapat sendiri boleh dilahirkan...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

Jrry Yusoff berkata...

Kahkahkah. Aku dah cakap MoOoOoOoyiddin yang kasi sebelum ni. Ini surah saheh. Kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

inilah masaalahnya
apabila najib bermasaalah
dilantik jadi pm.
lintang pukang
malaysia dibuatnya.
gua pun hairan.
apa pasal orang2 bn/umno
susah sangat nak
turunkan najib dari kerusi pm
demi kebaikan bn/umno
dan kesejahteraan rakyat malaysia.
najib tu, tuhan ke?
najib tu, nabi ke?

SyeeraKhalid berkata...

Jadinye document lembu ahjib la yg bg?

ejen oren berkata...

kah kih kuh