Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Julai 2012

INI DIA JALAN TEPAT UNTUK SELAMATKAN SELANGOR



HANYA JALAN RAYA JAWAPAN TEPAT






KOMENTAR TUKAR TIUB

inilah contoh politk tepat
inilah jawapan yang tepat
kepada rancangan jahat gerombolan

anak anak muda selangor
angkatan muda selangor
pemuda pas selangor
pemuda dap
wajib memulakan kempen
untuk menggerak satu perhimpunan besar

satu lagu perhimpuan sesudah raya
adalah taktik tepat
satu lagi himpuanan sebelum pru13
adalah ombak yang diperlukan

OMBAK BESAR
perlunya stau lagi ombak besar dijalan raya
kemenagan pru12 adalah kerana wujudnya:
ombak peguam ke jalan raya
ombak orang asal ke jalan raya
omabak hindraf ke jalan raya
melupakan hakikat ini
ada kebebalan politik yang amat sangat


NOTA:
kalau pilihanraya boleh mengubah apa-apa
sudah lama pilihanraya di haramkan di malaysia


JIKA DI TIPU - KE JALAN RAYA



HIMPUNAN RAKSASA ISU AIR SELANGOR : MOHD SABU - harakah daily

KUALA LUMPUR: Lebih banyak demonstrasi mungkin diadakan sehinggalah rakyat Selangor diselamatkan dari perjanjian konsesi air yang menindas mereka, kata Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu.

"Kalau kerajaan Umno dan Barisan Nasional (BN) yang sehingga ini masih menguasai Putrajaya terus berdegil dan bersikap memihak kepada perjanjian konsesi air yang menindas pengguna-pengguna di Selangor dan Wilayah Persekutuan, ia bermakna mereka memaksa rakyat yang terlibat turun ke jalan raya," katanya.




Mohamad tidak menolak berlaku perhimpunan raksasa seperti perhimpunan menuntut pilihanraya yang bersih dan adil seperti yang dianjurkan oleh Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih).

"Kalau kerajaan Umno BN terus memihak kepada kepentingan kroni mereka, Syabas (Syarikat Bekalan Air Selangor), tidak ada yang boleh menghalang perkara itu berlaku.

"Sekarang, perkara itu tidak berlaku kerana kerajaan Pakatan Rakyat (PR) pimpinan Khalid yang mentadbir Selangor berjaya menghalang kerakusan Syabas hendak menaikan tarif air di negeri itu dan di Wilayah Persekutuan," katanya.

Mohamad juga menyokong rancangan kerajaan Selangor hendak mengadakan referendum untuk mencari penyelesaian berhubung isu pengambilalihan Syabas.

"Belum buat referendum lagi, cadangan itu sudah mendapat sokongan banyak pihak.




NOTA:
semua wajib bersedia
semua wajib mula memerhati
kerana penipuan sedang dirancanga

perhatikan:

mat bangla
mat indon
mat burma
mat pilipina

mereka ini akan digunakan
untuk menjatuhakbn kerajaan pakatan rakyat
semua sedang diatur
semua sedang disusun


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUATLAH BERSIH VERSI SELANGOR DI JALANAN BANG OOI...

Pro_Pembaharuan berkata...

Yessssssss!!!

LUNYAI NAJIB AND SEMUA ORANG UMNO.
Ambik ko, buat lagi.
kakakkakakaka.

TAK SABAR!

Mat Sabu dan TT memang IDOLA Ku!
Sebab saya suka jaguh jalanan dari jaguh meja kerusi!

Tanpa Nama berkata...

Pesta jlnn kembali lg..rugi ank2 muda xjoin ..sejarah bru tercipta parti tinggaln penjajah nk berkubur..slmt jln umno

bajang laut berkata...

Kali ni kita buat demo 3hari 3mlm.
Lagi lama lagi baik... kita bukak api.... kita bikin panasss.

Tanpa Nama berkata...

sokong TT. Jom2..

Tanpa Nama berkata...

tweet dari lim hwa beng:
hwabeng “@happypankaj:Price fixed at RM8.65bil! Langat 2 water treatment plant project implemented through open tender” If open,why price fixed?
45 minutes ago · reply · retweet · favorite


betul ke kera dah tetapkan harga?
kalau betul, memang kera nih spesis gila tahap bodoh-melantun-takboleh-bergayut-dan-meloncat-dari-pokok-ke-pokok-lagi,
errr... mungkin kera mangkukhayun ni nak buat satu transformasi dalam konsep tender terbuka, taknak ikut cara sedia ada (tetapkan saiz atau kapasiti loji, cari kontraktor yg boleh bina paling murah) sebaliknya buat cara baru: tetapkan suatu harga, 8billion ke apa, lepas tu cari kontraktor mana yg boleh binakan loji rawatan paling besar! (paling besar boleh la catat dalam malaysia book of records mah, nama menteri pun dicatat sama!)

memang nak kena hayun kera nih!
abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 2 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 2) - nantikan Bhg 3 tak lama lagi

Tanpa Nama berkata...

tak ada ka banner mcm ni:


"kalau pilihanraya boleh mengubah apa-apa
sudah lama pilihanraya di haramkan"

jadikan ia sebagai iklan rutin dalam TT.