Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Julai 2012

SOALAN YANG PALING POPULIS - SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH




HANYA MAKAN UPAH - SIAPA BERI UPAH?





KERAJAAN BN TIDAK MEMERINTAH SECARA POPULIS : NAJIB
- meloya

AMPANG 25 Julai - Kerajaan tidak akan mampu meletakkan asas kepada pertumbuhan ekonomi yang mampan jika mengamalkan pemerintahan yang bersifat populis, kata Najib Razak.

Beliau berkata kegagalan menyediakan asas berkenaan dan hanya mengejar sokongan serta populariti rakyat akan menyebabkan segala bantuan tidak dapat disalurkan secara berterusan.

"Untuk janjikan sesuatu sangat mudah. Tabur janji bukan sukar tetapi yang mencabar ialah sama ada pemberian kepada rakyat tidak jejaskan ekonomi, sebaliknya dapat menjamin ekonomi terus berkembang di samping boleh terus bantu dan bela rakyat secara berpanjangan.

"Inilah falsafah di sebalik pemerintahan kerajaan Barisan Nasional (BN)," katanya.

Najib berkata tanpa mengamalkan sifat populis, kerajaan BN mampu mengolah dasar yang boleh menggalakkan pertumbuhan ekonomi secara mampan dan sihat.

Katanya dengan mencetuskan punca serta menambah kekayaan kepada negara, pelbagai sumbangan boleh terus diberi kepada rakyat termasuklah Bantuan Rakyat saatu Malaysia. TIEWNAMA


LANGKAH TANGKAP NAJIB POPULIS


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...POPULIS INI DI MINATI RAMAI... kah kah kah..

kah kah kah...MACAM PENYANYI POP.... kah kah kah..

woit... TAK PAYAH CAKAP TENTANG GEROMBOLAN TAK POPULIS... kah kah kah..

kah kah kah.... SEMUA ORANG TAHU GEROMBOLAN TAK POPULIS.... kah kah kah...

kah kah kah...DI SEMENANJUNG KIRAAN UNDI PAKATAN YANG MENANG.... kah kah kah..

woit... YANG MEMBOLEHKAN GEROMBOLAN MEMERENTAH BUKAN KUASA POPULIS...kah kah kah..

kah kah kah.... GEROMBOLAN MEMERINTAH DENGAN KUASA POLIS... kah kah kah......


radio bangsar ialah radio punk rock yang populis:





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Makin banyak kerajaan berhutang nih sebab makin banyak janji nak ditepati.. nak tunjukan yang janji boleh ditepai..

Hmm..

Tanpa Nama berkata...

Puki mak njib babi.....dasar jantan dayus.....haramjadah pnya pm(pukimak)....g.mpuslh.lu..........#nuajr#.

average joe berkata...

kera UMNgOk-BoNgok memang tak amal pemerintahan yg populis,
kera UMNgOk-BoNgok amal pemerintahan kukubesi perguna polis

bro tt mmg betul lagi tepat,
bila kera lemah,
segala pintakpinta boleh dapat,
cuepacs jentik je bonus raya dapat dah,
bantuan 500ringgit kali kedua pun boleh dapat,
cuma nak tengok, bila pakatan jentik, adakah harga kereta impot pulak akan tetiba murah???

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 2 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 2) - nantikan Bhg 3 tak lama lagi